Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, a sárvédő toldathoz nincs meg a gyári hátsó lámpa ?
Neked elhiszem, bár nem tudom miért :) Talán mert DRZ-sek testvérek! Max. ha nem jó visszaviszem (agyá kisebbet!) ennyi. Azt Köszönöm-Csókolom meg Nyalom a füledet, ilyesmi
Egy baj van motorom 130 kmre van tőlem mert kolis vagyok .... :D De tuti befér! ;)
Képet holnap tudnál nekem pattintani róla? Remélem már fent van!
Én meg Phoenix# gépén láttam. Mert nem akartam elhinni!
Mondjuk az enyém okosított vas. Így vettem. E-s vázra van építve a 2008-as gyári szett. Szal minden 2008-as rajta csak a váz E-s (2004-es) verzió. Ez befolyásol vmit
Isten Király vagy! Vendégem vagy 1 sörre. (Vagy amit szeretnél) Köszönöm!
most vettem gyári SM-re 4.5" felni szélessége. És befér! bőven! ;)
Srácok! Qurva nagy help kéne!
Lemérné nekem vki SM-en a lengőkar távolságot mm-ben. Gumivásárlás előtt állok és nem tudom, hogy a Dunlop Mutant 160/60-as hátsó beférne-e! Mivel most elég messze vagyok a vastól ez most nagy segítség lenne. Csütörtökön mennék el pénzt költeni.

Segítségeteket előre is köszönöm!
láttam h hirdetted csak nem néztem meg képet mert tanultam és na így jártam :D cápázok tovább
hát sajnálom.. pedig azt hittem nemnagyon lesz ezekre a dolgokra érdeklődés...
elaludtam :D féknyereg védő érdekelt volna engem is :D
Az a cső egyből a szívótorokra csatlakozik, ha lehúzod
ott nem kívánt levegőt fog beszívni.
Ha viszont így indul el akkor légszűrő takarítás.
Lehet nem kap levegőt így nagyobb vákumot
kap a torokban a fúvóka és benzinben tocsog az egész motor.
Lehet egyszerűen csak rázkódástól eltekeredett a
keverékdússágot állító csavarod.
Ha karbihoz nem értesz inkább ne állítgasd.
Ha rossz keveréket kap eléghet e szelepszár
tömítésed a kipufogószelepeknél.
Túlmelegedhet a motorod a ritka keveréktől.
asszem írtam mailt
ide is leírom
elvitték a hűtővédő műanyagokat, a blokkvédő műanyagokat, a féknyeregvédő műanyagot
Sokat kap, és a cső lehúzásakor a fals levegő besegít.

Magas úszószint, nagy fúvóka, túl nyitott dúsítócsavar, koszos légszűrő, benzin a motorolajban...
sziasztok.
Nagy segítséget szeretnék kérni.(ne nézzetek annyira hülyének)
van egy suzuki dr 350-esem(1994) és a tankom alatt van eg bigyusz a vázon valami vákumos..izé..nem tom pontosan és annak az eggyik csöve bele van dugva a karburátor oldalába és az a gondom hogy ha meleg a motor és leállítom akkor nem tum berúgni utána mert nem indul. de ha azt a csövet lehúzom akkor beindul elég jól de csak akkor ha az alapjáratomat letekerem mert amúgy ha a cső nincs rajta akkor magas neki az alapjárat.és arra vagyok kíváncsi hogy akkor ez most mi meg hogy hogy működik.remélem érthetően írtam le és tudtuk segíteni.. előre is köszönöm :D
Hali!
Légyszi adj 1 elérhetőséget az emailomra eddydesign2010@gmail.com
köszi!
Üdv. Olyan kérdésem lenne hogy valaki tett e már közületek Yamaha DT kilóméter órát DRZ E re? és ha igen passzolt e? és hogy pontos volt e az óra :)
suzuki dr 600 ba jo a repsol 10w40 olaj?
dr650rse bal oldali gyári visszapillantót keresek
karcmentesség nem fontos csak egyben legyen
Sziasztok! Ha netán kellene valami a képen látható apróságok közül írjatok nyugodtan. Biztos megtudunk eggyezni
Ja meg ami a képen nincs, 1 gyári első sárvédőm is van pluszba
sajnos közben DRZ klubban mondták h nem fognak felfogatási pontok sem egyezni
Az E-é nagyobb.
DRZ 400 S és E verziónak egyezik a könyökre csatlakozó összekötő cső mérete?