Neked elhiszem, bár nem tudom miért :) Talán mert DRZ-sek testvérek! Max. ha nem jó visszaviszem (agyá kisebbet!) ennyi. Azt Köszönöm-Csókolom meg Nyalom a füledet, ilyesmi
Mondjuk az enyém okosított vas. Így vettem. E-s vázra van építve a 2008-as gyári szett. Szal minden 2008-as rajta csak a váz E-s (2004-es) verzió. Ez befolyásol vmit
Srácok! Qurva nagy help kéne!
Lemérné nekem vki SM-en a lengőkar távolságot mm-ben. Gumivásárlás előtt állok és nem tudom, hogy a Dunlop Mutant 160/60-as hátsó beférne-e! Mivel most elég messze vagyok a vastól ez most nagy segítség lenne. Csütörtökön mennék el pénzt költeni.
Az a cső egyből a szívótorokra csatlakozik, ha lehúzod
ott nem kívánt levegőt fog beszívni.
Ha viszont így indul el akkor légszűrő takarítás.
Lehet nem kap levegőt így nagyobb vákumot
kap a torokban a fúvóka és benzinben tocsog az egész motor.
Lehet egyszerűen csak rázkódástól eltekeredett a
keverékdússágot állító csavarod.
Ha karbihoz nem értesz inkább ne állítgasd.
Ha rossz keveréket kap eléghet e szelepszár
tömítésed a kipufogószelepeknél.
Túlmelegedhet a motorod a ritka keveréktől.
sziasztok.
Nagy segítséget szeretnék kérni.(ne nézzetek annyira hülyének)
van egy suzuki dr 350-esem(1994) és a tankom alatt van eg bigyusz a vázon valami vákumos..izé..nem tom pontosan és annak az eggyik csöve bele van dugva a karburátor oldalába és az a gondom hogy ha meleg a motor és leállítom akkor nem tum berúgni utána mert nem indul. de ha azt a csövet lehúzom akkor beindul elég jól de csak akkor ha az alapjáratomat letekerem mert amúgy ha a cső nincs rajta akkor magas neki az alapjárat.és arra vagyok kíváncsi hogy akkor ez most mi meg hogy hogy működik.remélem érthetően írtam le és tudtuk segíteni.. előre is köszönöm :D
Sziasztok! Ha netán kellene valami a képen látható apróságok közül írjatok nyugodtan. Biztos megtudunk eggyezni
Ja meg ami a képen nincs, 1 gyári első sárvédőm is van pluszba
Lemérné nekem vki SM-en a lengőkar távolságot mm-ben. Gumivásárlás előtt állok és nem tudom, hogy a Dunlop Mutant 160/60-as hátsó beférne-e! Mivel most elég messze vagyok a vastól ez most nagy segítség lenne. Csütörtökön mennék el pénzt költeni.
Segítségeteket előre is köszönöm!
ott nem kívánt levegőt fog beszívni.
Ha viszont így indul el akkor légszűrő takarítás.
Lehet nem kap levegőt így nagyobb vákumot
kap a torokban a fúvóka és benzinben tocsog az egész motor.
Lehet egyszerűen csak rázkódástól eltekeredett a
keverékdússágot állító csavarod.
Ha karbihoz nem értesz inkább ne állítgasd.
Ha rossz keveréket kap eléghet e szelepszár
tömítésed a kipufogószelepeknél.
Túlmelegedhet a motorod a ritka keveréktől.
ide is leírom
elvitték a hűtővédő műanyagokat, a blokkvédő műanyagokat, a féknyeregvédő műanyagot
Magas úszószint, nagy fúvóka, túl nyitott dúsítócsavar, koszos légszűrő, benzin a motorolajban...
Nagy segítséget szeretnék kérni.(ne nézzetek annyira hülyének)
van egy suzuki dr 350-esem(1994) és a tankom alatt van eg bigyusz a vázon valami vákumos..izé..nem tom pontosan és annak az eggyik csöve bele van dugva a karburátor oldalába és az a gondom hogy ha meleg a motor és leállítom akkor nem tum berúgni utána mert nem indul. de ha azt a csövet lehúzom akkor beindul elég jól de csak akkor ha az alapjáratomat letekerem mert amúgy ha a cső nincs rajta akkor magas neki az alapjárat.és arra vagyok kíváncsi hogy akkor ez most mi meg hogy hogy működik.remélem érthetően írtam le és tudtuk segíteni.. előre is köszönöm :D
Légyszi adj 1 elérhetőséget az emailomra eddydesign2010@gmail.com
köszi!
karcmentesség nem fontos csak egyben legyen
Ja meg ami a képen nincs, 1 gyári első sárvédőm is van pluszba