Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Új vagyok itt, de tanácsot kérnék !
Nemrégen vásárolt DR 125 motorom alapjáratával elégedetlen vagyok . Az a jelenség hogy gázadás után lassan esik vissza az alapjárat, viszont akkor hajlamos le is állni ! Ezért ha úgy állítom be hogy ne álljon le, akkor pörög mint állat, ( egy darabig ) , ha visszább tekerem akkor viszont minden megállásnál le akar fulladni ! Volt szerelőnél is, mindent kitakarított, valami tömítéseket is cserélt, persze jobb is lett, de még mindig nem az igazi...
Ja és ráadásul ha ráteszem a világítást, akkor az is rengeteget fog rajta ...
Valakinek esetleg valami ötlet ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Készítettünk videót egy motoros kollégával
Oks, köszi. Akkor úgy csinálom.
milyen aranyosak...
Nem IS, CSAK.
Szia willy5!

Hol vettél ilyet? Segíts please én is ilyet vadászok éppen!

Köszi előre is!
Nekem E van és én is az izzó kábelébe kötöttem billenő kapcsolót, mai napig hibátlanul működik!
Nekem a drzn nem berohadt a főtengelyvéget takaró csavar, ezért szelepfedelet levettem, sebességbe rakva addig lökdöstem, amíg a megfelelő pozícióba nem került...igen a lényeg az, hogy a T pont egyen látható a kémlelőben...
Ja jól mondod.
Sűrítés legfelső holtpont is jó.
Lényeg hogy minden himba terheletlen legyen.
Helo! Kérdésem a következő lenne, adott egy DR 350 szelephézag állítás, olvastam olyat hogy bal oldalon imbusz csavar ki lendkereket addig forgatni míg a kémlelő nyíláson nem látszik egy T bemarás és ezután állítani fent a hézagot. Nos ez nem a felső holtpontja ahol a dugó a legfelső ponton van. Vagy a legfelső ponton sürítés végén állítsam be a hézagot? köszönöm a válaszokat előre is!
Ákos
Nagyon szépen köszönöm!
Ez a magyarul (genzgaenger) cross-munkáscsoport.
querly olletve querlinomusic hircsatornáján
nagyon jó vidik vannak.
Legalább is nekem átjöttek.
Ezt találtam köztük és felfort egyből a vizem
igazán nincs mit
Okés megpróbálom. Ismét köszi a segítséget!
próbáld ki hogy kiveszed az izzót és akkor nem kell vagdosni.
viszonylag gyorsnak mondanám a követését a fordulatszámmérőnek, én meg vagyok elégedve vele.
Tudom hogy butaság lenne, de én is a linkben olvastam, ezért kérdeztem inkább rá mielőtt fölöslegesen elkezdek forasztgatni meg elcsípni a vezetéket... A vapor műszerfalon a fordulatszámmérő reakciója nem késik?
én még ilyet nem hallottam, nekem igaz SM van, de ez butaság lenne h. nem lenne gyújtás ha kiég az izzó!
http://www.sportmotor.hu/teszt... Itt olvastam a javítanivalóknál! Ez akkor hülyeség?
Csaó!

Mizu,nagyon eltűntél ?!
bár ne kellene ilyenekkel foglalkozni!
nekem is meg van szakítva egy billenő kapcsolóval, nincs kihatással az indításra, nem is lehet, mert gondolj bele, ha kiégne az izzó akkor nem indulna be a motor?
lassan boltot nyithatsz!
Hali. Azon gondolkodtam hogyha a drz nek az első lámpaizó vezetéke közé sorosan bekötök egy kapcsolót akkor le lehetne kapcsolni a lámpát? A parkírt azt meghagynám! Csak azért kérdezem mert úgyhalottam hogyha ott a kapcsolóval megszakítom az áramkört akkor nem fog beindulni a motor. Ez igaz?
Szia Gabi!

Ezek a képek most készültek,ha gondolod rakd ki a fécsbúkra.
Sziasztok! DRZ-re keresek jobboldali és baloldali vázvédőt, féknyeregvédőt, jobboldali baloldali blokkvédő műanyagot. Ha v.kinek van ezekből v.mi írjon. szabpaul@freemail.hu
Üdv: Mindenkinek