Sziasztok ! Új vagyok itt, de tanácsot kérnék !
Nemrégen vásárolt DR 125 motorom alapjáratával elégedetlen vagyok . Az a jelenség hogy gázadás után lassan esik vissza az alapjárat, viszont akkor hajlamos le is állni ! Ezért ha úgy állítom be hogy ne álljon le, akkor pörög mint állat, ( egy darabig ) , ha visszább tekerem akkor viszont minden megállásnál le akar fulladni ! Volt szerelőnél is, mindent kitakarított, valami tömítéseket is cserélt, persze jobb is lett, de még mindig nem az igazi...
Ja és ráadásul ha ráteszem a világítást, akkor az is rengeteget fog rajta ...
Valakinek esetleg valami ötlet ?
Nekem a drzn nem berohadt a főtengelyvéget takaró csavar, ezért szelepfedelet levettem, sebességbe rakva addig lökdöstem, amíg a megfelelő pozícióba nem került...igen a lényeg az, hogy a T pont egyen látható a kémlelőben...
Helo! Kérdésem a következő lenne, adott egy DR 350 szelephézag állítás, olvastam olyat hogy bal oldalon imbusz csavar ki lendkereket addig forgatni míg a kémlelő nyíláson nem látszik egy T bemarás és ezután állítani fent a hézagot. Nos ez nem a felső holtpontja ahol a dugó a legfelső ponton van. Vagy a legfelső ponton sürítés végén állítsam be a hézagot? köszönöm a válaszokat előre is!
Ákos
Nagyon szépen köszönöm!
Ez a magyarul (genzgaenger) cross-munkáscsoport.
querly olletve querlinomusic hircsatornáján
nagyon jó vidik vannak.
Legalább is nekem átjöttek.
Ezt találtam köztük és felfort egyből a vizem
próbáld ki hogy kiveszed az izzót és akkor nem kell vagdosni.
viszonylag gyorsnak mondanám a követését a fordulatszámmérőnek, én meg vagyok elégedve vele.
Tudom hogy butaság lenne, de én is a linkben olvastam, ezért kérdeztem inkább rá mielőtt fölöslegesen elkezdek forasztgatni meg elcsípni a vezetéket... A vapor műszerfalon a fordulatszámmérő reakciója nem késik?
nekem is meg van szakítva egy billenő kapcsolóval, nincs kihatással az indításra, nem is lehet, mert gondolj bele, ha kiégne az izzó akkor nem indulna be a motor?
Hali. Azon gondolkodtam hogyha a drz nek az első lámpaizó vezetéke közé sorosan bekötök egy kapcsolót akkor le lehetne kapcsolni a lámpát? A parkírt azt meghagynám! Csak azért kérdezem mert úgyhalottam hogyha ott a kapcsolóval megszakítom az áramkört akkor nem fog beindulni a motor. Ez igaz?
Nemrégen vásárolt DR 125 motorom alapjáratával elégedetlen vagyok . Az a jelenség hogy gázadás után lassan esik vissza az alapjárat, viszont akkor hajlamos le is állni ! Ezért ha úgy állítom be hogy ne álljon le, akkor pörög mint állat, ( egy darabig ) , ha visszább tekerem akkor viszont minden megállásnál le akar fulladni ! Volt szerelőnél is, mindent kitakarított, valami tömítéseket is cserélt, persze jobb is lett, de még mindig nem az igazi...
Ja és ráadásul ha ráteszem a világítást, akkor az is rengeteget fog rajta ...
Valakinek esetleg valami ötlet ?