Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez is tény, sajnos két oka is van. egyik, hogy nincsenek tele az emberekmanapság, másik, hogy minden második eladó átveri a vevőt.
Üdv!
Én nagyon szettem a drz-ét,sőt most is vennék ha..
De 800 eft az sok egy drz motorért főleg 2004-sért!
Az extrák pedig sajnos eladásnál lófas..se érnek!
70 ezer egy idom szett.?
Én a matrica szettet csináltattam 15eft-ba..és akkor egyedi..?
Nem...!Csak szép de a vevő mindig leszarja..mi mennyi!
Én a drz 550 be adtam+sup.szett=630eft !Igy nézet ki!
sm szett fék stb nem érdekel,van itthon.
olyan motort szeretnék,ami miatt nem kell a bíróságra járni,mert szarrá van ütve, tákolva, és az eladó az adás -vételiben ezt le is írja!
akkor gondolom ez lesz az én leendőbelim.
egy olyan képet megnéznék róla,ha esetleg van,légy szíves küld már el
Gyári állapotban,idomokkal, enduro! kerekekkel 650e-ért odaadnám.
Egy teljesen gyári állapotú, ami valóban alig futott is 700e körül van. Szerintem ha kap hozzá 2 garnitúra kereket, idomot,féket... egyátalán nem sok. Amikor vettem én sem a legolcsóbbat vettem, hanem a legjobb állapotút. De sajnos ma mindenki csak az árra megy rá.
én pedig most egy szép gyárias állapotú Drz-E változatra pályázok,csak sajnos még nincs a piacon
Sziasztok, eladó crossgumik: Michelin desert első+hátsó sosem használt gumik, párban 22.000+posta, illetve a használt, de még elviselhető állapotban lévő 2.000+posta. Egyben mindhármat odaadom 20.000+postáért a képeken látható állapotokban. Az első gumiról nincs képem, de az sem volt sosem használva, viszont én használnám, ha nem kell senkinek A hátsó külön is eladó.
06 30 635 9305
csörrents rám bácsi,és megbeszéljük hogy is legyen!
Kortisz esetleg van még olyan dobod ami passzol a DRZ-E-re?
Természetesen a fél árnak a negyedéből még alkudnék...
Gondolm ha elmennék nem lenne akadálya, hogy a helyszínen felpróbáljuk a mocira? Mondjuk nem a szomszédban laksz. De legalább látnád közelről milyen egy pöpec gyári DRZ-E.
ne érts félre, nem lehurrogni akartalak, de sok extra nyilván neked volt extra, a vevőnek nem annyira.. azért ha meg fel kell újítani egy olcsót, ami nyilván így van, mert szarok, akkor is olcsóbban megvan..és még a z sm szett is belefér.. sm szettből is van jó vétel, behr-ből is, fékekből is, én sem adnám nyilván olcsóbban, mint hogy te írtad! ez is tény.. de ár-érték arányban nem a legjobb vétel, szerintem, de persze ettől még elkelhet! Ne haragudj, én sem adnám szívem szerint olcsóbban, de kevesen fizetnék ki teljes áon az extráid.. sajnos én csak ezt jegyeztem meg.. písz!
A normál állapotú, uilyen évjáratúak 600e körül vannak. De mennyi egy behr sm szett(kb.130e), 6 dugattyús fék+tárcsa(80e), egyedi idomszett(70e). És ebben alig van km. De igazad van, megéri megvenni a legolcsóbbat és ha szerencséd van, csak jövőre kell 100 ezreket költened rá.
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérmi! Öcsém suzuki dr 600 a alapjáraton feketén füstöl majd leàll hirtelen gázrántásra feketén füstöl karbi gyári 120 főfúvókával mi lehet a baj?
Okés, azert köszi
Ez nem olyan durrogás, mintha géppuskával lőnének. de nagyon nagyokat. Karbival semmi gond, gyertya csekkolva gyertya kábel is. Valami elektronikus baja lesz, csak azért kérdezném nem-e járt már így valaki.
valamiért kevés a benzin a keverékben.. dugulás? benzincsap? ... stb
ezt csak egy szerelő tudja megmondani, aki megvizsgálja miért csinálta... én innen nem tudom, nem várd tőlem! ;)
hm... de mégis megér azért majdnem 2 drz árát?
NEM A LEGOLCSÓBB, de nem véletlen...

http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
gyertyát akarok venni a gépbe, szerintetek CR8EIX vagy CR8EVX?
Hát ez ilyen fojtott poharas kattogás inkább Ezt egy szelepállítás megoldaná? Vagy bírja még így?
nekem egyszer foghíjas lett a kis hajtólánckerék, akkor csinált ilyet, de lehet hajtókar, henger, dugó is... vagy akármi... :D ha tompa alus hang, akkor lehet hajtókar, ha ropogás, gyűrűzaj, dugó, vagy nicasil.. markáns csattogás, akkor vezlánc, vagy feszítő, ha fényes ciripelés, akkor szelep, veztengely, ha poharasan folytott kattogás tőke.. stb,
Valakinek volt már olyan problémája DRZ-vel hogy alapjáraton normálisan jár amint kis gázt kap, rögtön elkezd durrogni kipufogó. Előre is köszi
Ja, meg ha pörgetem egy kis ideig akkor kell neki egy kis idő mire lemegy a fordulat alapjáratra. Vagy pedig ha azt akarom hogy rögtön lemennyen akkor kuplungal kell "folytogatni" és akkor lemegy alapjáratra.
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
ha esetleg mégis valamelyik megtetszene,csörrents fel és megdumáljuk