Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van még egy készlet tuning vezérműtengelyem, és egy készlet hotcams tuning, fokolós vezérműtengelyem, ha valakit érdekel... mind a kettő ment motorban, de 100%-osak. visszavásárlási garanciával!
a hocams 50forint, a tuning kettes szintű 65forint. kontakt a profilomon, vagy akár itt is! nincs titok!
anno, mikor sok heggesztett alvázszám, lopott autó, kasznicsere motorcsere járt az utakon, evidens volt, hogy az eladó csinálja az eredetvizsgát....mára ez elkopott
suzuki dr 600
érdeklödnék hogy ha csuszik a kuplung fordulaton akkor még a bowdenel lehet még állitani valamerre? vagy kuka
Nem vagyok Pesti,de van egy patika állapotú emelőm ha érdekel
Rakj alá egy blokkot vagy ilyesmit, ha más nincs.
Hallósztok, fehér idomszet van-e valakinek eladó?
Vagy valami tipp hogy hol találok ilyet jó áron?
Sziasztok!

DRZ 400 SM hasmagasságot tudna mondani valaki S.O.S-be? Motoremelőhöz kellene. Pénteken viszem a gépet gumishoz, de jelenleg még nincs emelőm így kétes, hogy hogy fogom levenni a kerekeket. Ha Pest megyéből lenne vkinek tippje vagy eladó emelője azt megköszönném!
Mennyi macera van Magyarországon ...
Elmentem megvenni a gépet , elég későn értünk haza ,
de másnap el is intéztük a moci papírjait.
Volt vagy fél óra. Szó szerint majdnem forró friss
rendszámot nyomtak a kezembe autószervizben.
Haza mentem felraktam és már mehettem is.
(Én választottam ki mi legyen a rendszámon.)
Átíratás ingyenes. Csak a rendszámért fizettem na meg biztosítás.

Autóm amikor magyar renszámozva lett ,le kellett adni
a német rendszámot amit mai napig nem küldték el
a megfelelő helyre. 2 éve basszák elküldeni németbe.

Nem tudom mit csinálnak az irodában.
én még sohasem találkoztam olyan esettel hogy az eladó állja az eredetiségvizsgát
adásvételi megírása,biztosítás kötése,okmányiroda, postás várása 1-2 héig,hogy mikor hozza a törzskönyvet........motorozás
Szia iceman00!
Az attól függ, hogy tudsz megegyezni az eladóval. Nekem az eladó, amikor leelőlegeztem a motort, akkor mire vittem a többi pénzt már úgy várt, hogy előtte nap megcsináltatta az eredet vizsgát,de ez nagyon ritka. Az előző motornál pedig, amikor megvettem másnap elvittem megcsináltattam az eredetvizsgát, kötöttem rá egy biztosítást és goo az okmányiroda.
Eredetvizsga és biztosítási szerződés legyen meg és azzal menj az okmányirodába. Ott még befizetsz x összeget és a forgalmiban a neveddel mehetsz haza, a törzskönyv pedig 1-2 hét múlva postán érkezik!
Jó vásárlást :)
Én megvettem, aztán utána vittem eredetiségvizsgára, de még az átírás előtt! Egyébként nem tudom, hogy adásvételi nélkül Te tudod-e vizsgáztatni, mint lehetséges vevő.
Sziasztok! Egy kicsit off. Valószínűleg DRZ-t fogok vásárolni, ez lesz az első nagymotorom, amit kinéztem az érvényes papírokkal rendelkezik,törzskönyves.
Abban kérném a segítségeteket hogy az eredetvizsgát ti hogy oldottátok meg? Vásárláskor mielőtt kifizettétek volna vagy megvettétek és utánna ti intéztétek?
Barátomnak a régi drz-je ugyanígy nézett ki mint a te drz-d. Még neki is volt elől egy sárvédő merevítő,csak ő idő közben csináltatott hozzá egy Martin dobot,de már becserélte a gépet,mert kihozott egy vatta új xt-t
Nekem volt ilyen. (adatlap) Műszakival gyári állapotban adtam oda 240-ért. Nagyon fasza gép volt. Azóta is sajnálom. Bár a 70-es utazó nagyon karcsú volt meg a max 85 is. A drz már más világ. Én nem adnék ezért 170-et sem papírok nélkül. Anno venni akartam egy másik ilyet 165-ért szép állapotban külföldi papírokkal, elvitték előlem.
Ki ez az ember?
meg kell hogy ismerjem :D
Jó üzletkötő lenne XD
felhívtuk a szerelőjét hogy jöjjön át állítsa be a szelepet,de ő most pont messze van egy út szélén....
és hogy nemrég volt nála a gép beállításokon,a szelep hézagot direkt nagyra hagyta ( nagyon messziről lehetett hallani a kolompolást)
meg sokat állt a motor,hígult az olaj és amiatt is kopog....
Ebbe 9k kilométer? Évi akkor 600km mentek vele ? :D
Nevettséges.
Évi 600km-ről van szó!
Vitrinmotor.
Egy kis segítség

Voltam ma megnézni ezt a motort,és csalódást okozott,legalábbis azért mert a tulaja valótlant állított! http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_125_se-7240413
Tüne
tek a következő: a motorba 8.000km van és messziről ( több mint 20 méter) hallani lehet hogy csörög,bár ez lehet csak szelepbeállítás,de én arra gyanakszom hogy más probléma lehet ( veztengely,himba stb....)
le volt szedve a szelep fedél ( 8.000 km-nél? vajon miért?) ) ,mert látni a tömítő pasztát a hengerfej felett
erő kicsit gyenge (próbáltam ugyanezzel a blokkal szerelt chopper változatát)
ha esetleg valaki meg szeretné nézni és vásárolni,akkor jól nézze körbe,én nem vettem meg
ja és 250.000 ft-ról indultunk 170.000-nél álltunk meg árban
Meg nézném neked de enyémen sportdob van ...
Papír is van róla hogy át lett hozzá alakítva a gép szervizben.
(Németek, itt van lóvé mindenért szerelőhöz futni )
Nagyon örülök hogy az olajzabálós messze volt tőlem :D
Na meg hogy rátaláltam erre a neten :)
Szivatás... 1 határozott rugás és dübörög :)
Elég jól indul.
Volt szerencsém ma kipróbálni.
Jöttek szembe lovasok és hát kapálóztak
hogy félnek a lovak :)
Leállított motorral eldöcögtem mellettük
gurulás közben holtpontra állítottam dekó be
rárúg és már ketyegett is.
Nem gondoltam volna :)
köszönöm szépen nagyon sokat segítettetek.. :D
még egy utolsó kérdés hanyas főfúvóka van a drben gyárilag nem tudjátok?
Köszönöm a segítséget !

Még valami .Ha az előző tulaj már használt nyitott dobot ,csak visszarakta a gyárit ( és nem hangolta vissza a karbit ) annak milyen jelenségei lehetnek ?Mert ha simán visszaengedem közepes fordulatról a gázt ,durrog a paripa.
Pihi :)
Heló! Sajnos nincs