Kicsit zavartan írtam a dolgokat, de hát, ha valami miatt nem indul, mondjuk egy borulás után és sokat kell indítózni, nem fordult még elő senkivel, hogy lemerül az akksi, mielőtt elindulna a motor? Vagy csak a nagy "dögöket" kell rúgdosni, ha elborul? Tényleg csak érdeklődés képpen kérdezem, mert nincs ilyen téren tapasztalatom.
Hogy merülne ki a semmi közepén? Ha jó töltésed nem merül ki. És be is tudod tolni. Illetve olyan könnyű, hogy edzés gyanánt haza is lehet vele szaladni.
Szevasztok! Kicsit olvasgattam mielőtt kérdeznék, de friss véleményekre lennék kíváncsi. A DRZ E-be a berúgó szerkezetet Ti mennyire ajánljátok? Nem kevés csak az önindító? Ha lemerül az akksi attól még berúgni be lehet nem? Vagy kell az indításhoz mindenképpen akksi? Tetszenek a DRZ-k, de nekem berúgó mindenképpen kéne, mert mi van, ha a semmi közepén lemerül, kicsit kellemetlen. Akinek volt már dolga TTR 600-al és DRZ E-vel, az megírná, hogy milyen a DRZ hozzá képest? Előre is köszi
Hali.
Nincs pillanatnyilag sm. szettem.
De 1 jó tanács hogy csakis gyárit vegyél!
Hogy miért?
Mert ha kell tárcsa vagy bármi hozzá nem kell nyomozni hogy milyen motorból származik!
+Kilométer kihajtás sem hátrány!
Ha nem sürgős érdeklődj lehet lesz!
üdv.Dávid. :)
Sziasztok!
Használ valaki itt Garmin Etrex10 navigációt vagy valami hasonlót esetleg milyet ajánlanátok navigálásra?Elkezdtünk kijárni romániába erdőt járni és szeretnék egy ilyen navigációt venni!Véleményeket tanácsokat várok!
Ha valami szar lesz hiába írod bele a szerződésbe nem úgy megy, hogy visszaviszed, lóvé vissza és pá. Átírás? Bizonyítási eljárás? Per? Szakértők? Van itt pár kérdés... Inkább vidd el szerelőhöz, mérjen kompressziót, próbálgasd, vidd el a hozzáértő cimborát, mert utána már elég nehéz dolog visszajátszani... és az is komoly költség. Megcsináltatni, meg lehet olcsóbb lenne, és kevesebb ideg és idő. És ez nem utolsó szempont. Ez az én véleményem. Használt motor hibátlan nincs.
Lásd enyém. Vigyem vissza mert eszi az olajat és lehet rá kell verni 1k-t? Örültem az új akksinak, lánc, láncfogaskereknek, az új gumiknak a szép esztétikának és örültem, hogy kaptam. Ez használt motor. Szubjektív az is, hogy ki mit tekint hibának. Valaki pár deci olajfogyasztásért is sír, valaki meg önti bele és pá. Pereskedne a tököm. Szakértőnek a szakértője. Hát hogyne. Ha szart vennék benyelném. Az esztétikán már a fele látszik...
Motorvásárlás előtt állok. A segítségeteket szeretném kérni,hogy mi módon kellene megírni az adásvételi szerződést,hogy hivatalos elfogadható legyen,viszont védjen engem abban az esetben hogy ha hót halálos szar a motor,nagyon romon van ?! Tehát az eladó köteles legyen visszavenni, ha eltitkolt, külső észre nem vehető problémája van a motornak,ami utólag derül ki egy hivatalos szervizben végzett vizsgálat után! Akinek tapasztalata van ilyesfajta dologban, szívesen várom a tanácsát!
próbáltad már mondjuk homokban?
vagy épp kavicsos patakmederben?
persze egy szép füves réten megvan az esély hogy sikerül