Na összeraktam a gépet, most működik. Viszont a kipufogó marhára durrog :) Nem tudom, hogy az új gyertya miatt van-e. A japók meg átbasztak, mivel a benzin csapot is szétszedtem és az On állásban Off volt - eddig nem is értem hogy kapott benzint -, a Pri állásban meg tartalék módban van. Most így használom. Nem értem ezt a benzin csapot, a csap fedele ahol a feliratok vannak szerintem szar, meg az ütközője is rossz helyen van. Felfele lenne On állásban lefele tartalékon és balra vízszintesen zárva. Ha vki szenvedett már ilyesmivel, az megoszthatná a tapasztalatait.
Nem kell légteleníteni, valószínű eldugult a benzincsapod. Engedd le a benyát két csavar fogja a b.csapot kiveszed kipucolod, mosd át a tankot is és érdemes a karbi úszóházából is leengedni a dzsuvát.
Anno olvastam egy hirdetést, hirdettek egy DR600-ast, berugós volt, írta az eladó srác ha nem vagy 90 kiló ne gyere nem tudod berúgni. Úgy nevettem mint az állat.
Lehúztam a benzincsövet az adagolónál majd levettem a tankot. A karburátorból is folyt ki üzemanyag meg + ami a csőben volt. Nem lehet ezt valahol légteleníteni egyébként?
Eddig semmi probléma nem volt. Levettem a tankot az igaz. Holnap lemegyek, leveszem a tankot - tele van nyállal - elfordítom full állásba és megnézem mi történik, majd elfordítom tartalék állásba és majd kiderül. Addig is köszönöm szépen hogy segíteni próbáltok!
Ha el van dugulva a benzincsap (nem tudom eldugulhat-e), a benzin nem folyik csak csöpög. Mikor beindítod tele a karburátor és indul szépen. Mikor egy kicsit jár, a karbiból fogy az üzemanyag, és nem pótlódik utána. Leáll a motor. Közben a azért szivárog a benzin, újra megtelik a karbi és újra indul. Így érthető? Menni mentél vele?
Olvastam hogy mennyire kell meghúzni, de nem akartam nagy duhaj lenni, nyomatékkulcs híján. A szervizkönyv 11Nm-t ír. Lehet hogy még húznom kellene rajta 1 kicsit?
Sziasztok!
Van vkinek ötlete hogy gyertya csere után miért fullad le a gép? DRZ 400 SM. Szívatóval szépen elindul 1 perc után visszanyom és az alapjárat szép lassan elkezd csökkenni, majd lefullad. Ha a benzincsapot tartalék állásra teszem akkor megy a gép rendesen, de iszonyatos durrog a kipufogó, ha megyek vele. Ha menet közben kinyitom a benzincsapot Full nyitott állásba, akkor szintén lefullad. A meleg motor is csak szívatóval hajlandó beindulni. CR8EIX Íridiumos gyertyát tettem bele.
Mit csináltam rosszul? HELP!
ezen elérhető vagyok (szinte) bármikor
ezen elérhető vagyok (szinte) bármikor
06 30 635 9305
Remélem érthető volt mire gondoltam.
Kérhetek egy email címet? Kipufogódról szeretnék kérdezni párat
Van vkinek ötlete hogy gyertya csere után miért fullad le a gép? DRZ 400 SM. Szívatóval szépen elindul 1 perc után visszanyom és az alapjárat szép lassan elkezd csökkenni, majd lefullad. Ha a benzincsapot tartalék állásra teszem akkor megy a gép rendesen, de iszonyatos durrog a kipufogó, ha megyek vele. Ha menet közben kinyitom a benzincsapot Full nyitott állásba, akkor szintén lefullad. A meleg motor is csak szívatóval hajlandó beindulni. CR8EIX Íridiumos gyertyát tettem bele.
Mit csináltam rosszul? HELP!
Dunlop Mutant