Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyárilag a dr nek bovdenos a hátso fékje?
Valaki hogy megörülhetett neki a kertjében
Szegény DRZ béke poraira.
jó nagy barom... istenem hogy lehet valakinek ilyen kevés esze...
idióta!
Na így Ne veszítsük el a DR-Z-nket,az életünk kockáztatása mellet :(
http://www.youtube.com/watch?f...
2l kéne
semmi probléma,csak hirtelen megszakadt a vonal
06 30 635 9305
Hali.
Bocsi elmaradt.
Azt hittem elvitték már.
Kéne a számod mert elkavartam!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
üdv.
Hali,nekem van 4T 10W50 ELF MOTO 4 TECH olajam 2rugóért.
06 30 635 9305
Egyebkent mibe kerul a dob, ha megkerdezhetem?
még most sem szóltál vissza a dob ügyében!
#Fjrgrande
sok szempontból változtatnom kellet a dolgaimon így nem tekintem különösseb viszalépésnek a DRZ-t,inkább ésszerű döntések egész sora áll mögötte

Én sem érzem hogy hátrány lenne...sőt!

Rólam azt kell tudni, hogy ha vmit meg szeretnék venni/valósítani annak alaposan utána járok (talán túlságosan is). Első motorommal sem volt ez másképp. Több mint 1 hónapos kutatómunka eredménye a DRZ. Annál is inkább mert DualSport révén ezzel is, azzal is megismerkedhetem aztán majd a későbbiekben elválik melyik jön be jobban. Lehet mind2 oszt maradok SM vonalon. Nekem nagyon tetszenek a Husabergek csak éppen nem kezdőknek való
Hali.
Nekem van!
06-20-5-636-213
Pár hete alaposan körbejártam az olaj témát - elméleti szinten - és azt szűrtem le, hogy minden gyártónak van jó és "kevésbé jó" olaja is. Ami a kopásokat illeti egyikkel sem lehet végleg megszüntetni, ellenben a Full szintetikus olajjal a minimálisra lehet küszöbölni ennek kockázatát. Ezért is döntöttem a Motul 7100 10w-40 MA2 mellett. Amihez ásványi olajat is kevernek (Motul 5100) azok a félszintetikus olajak kicsit "durvábbak".
Am most a motoralkatresz.eu-n le van árazva
motoralkatresz.eu
Motul szerintem elég jó :)
Legalább is kis tsr-emben a legjobban bevállt volt...
Kevrő olajként is azt kapott meg az olajfürdős kuplung is.
Minden félét kipróbáltam mert akár mennyire feszítettem a
kuplungbovdent a kuplung vagy csúszott mert nem volt holtjáték,
vagy teljesen behúzott kuplunggal is kapaszkodott kicsit...
Motul olajjal ez a probléma megszűnt.
Recesszió miatt amikor átálltam olcsó keverőolajra
a kipufogómban megjelent a lerakódás
és a teljesítmény is lerohadt :/

Aki sajnálja a pénzt jó olajra az nagy hibát követ el ( szó-szó! )

http://www.argep.hu/trend/MOTU...
a szabadkai piacon
ha jó a géped ne olcsó olajat keress hanem jót
hol tudok olcso motul 5100 10w40 olajat szerezni,?
Csákány sok szempontból változtatnom kellet a dolgaimon így nem tekintem különösseb viszalépésnek a DRZ-t,inkább ésszerű döntések egész sora áll mögötte.
Így szeretnék vele földet is túrni de csak olyan nyugger módjára teljesítmény hajszolás nélkül,mert az utak melleti részből gyakorlatilag még semmit sem láttam eddig,ahová meg utakon lehet eljutni ott vagy jártam már,vagy sem időm sem pénzem eljutni.
Szerintem ahogy és ahol én földön szeretnék motorozni oda az sm szettes motorod is elég ha el akarunk menni valamerre eggyütt aztán legfeljebb késöbb veszel rá enduró szettet.
Még mindig keresek DR-Z 400 E első lámpát.
Köszi a linket! Igen ebböl kellene a szelep :(
Jah, elnéztem, nem vettem észre azt az 1 betű hiányt.