Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek valami tapasztalat róla? (METZELER ENURO 2-3)
Nyitottab dobhoz hozzá kell kalibrálbi a karbit, ez jelentheti a fúvókák cseréjét, de lehet csak a suvert rakod feljebb, mixcsavart is tekergetheted, meg a levegővel is lehet játszani, lényegében kísérletezgetsz, vagy elviszed szakemrhez, aki behangolja
azt is probald meg, ha leveszed a levegoszuro tetejet jobban megy-e. Nekem levegot kellett neki adni, vagni kellett a levego beomlobol az ules alatt.
Szelep/hézag első sorban!....vagy valami komolyabb(dugó/henger,főtengej)
Sziasztok!
Van egy Suzuki DR 500 S-em. Az a problémám, hogy beindul durrogva meg visszarugdalva, de nem pörög fel és okádja a füstöt. Mentem vele egy kis karikát, de még csak 2-esbe se tudom feltenni a sebességi fokozatot. Mi lehet a baja?
Sziasztok,
múltkor volt róla szó, hogy ha sportdobot rakunk fel, állítani kell hozzá a karbit is. szerintetek elég a keveréket dúsítani? felraktam egy higashi dobot, alul jobban ugrik, de feljebb talán mintha több anyag kellene neki.
Valaki nem rég kérdezte haspáncélt hol lehet kapni.
Most találtam: Haspáncél - Vatera
SM-re meg ez a tuti: benzincsap
Lehet meg is veszem
Köszi!
Ebay-en erre keress rá: DRZ Petlock
Válogass kedvedre
Hali
Olyan bal oldi csapot hol lehet beszerezni? Nekem az smc-n a cső pont a másik irányba van és így neki ér a blokknak a benzincső és kb 500km alatt kiégeti.
A jobb oldali csapra kellene a bal oldali fedél csak éppen a bal oldalon fel van cserélve a tartalék és On állás.
Erről van itten nagybaszó!
Én ugyan ezt jártam meg..
Kireszeltem azt a határolót és körbe lehet forgatni
a benzincsapot. Van tartalékom is meg nyitot állás.
Én se értettem miért a nyitotton van zárva...
Beteges :D
hali
CSERE esetleg valakivel?
lenne egy yz426F mocim a blokkja teljesen rendben van a mocit Yamaha fehérnél szervizelték/170E/ áprilisban azota 1 tankot sem ment . csere érdekel DRZ400E
Tegyél már be egy közeli, jó minőségű képet arról a csapról!
Még mielőtt jól elrontasz valamit. Olyan, hogy gyárilag rossz csap, nincs...
nem hívtál a dobbal kapcsolatban,nem vagy magyarban?!
Nah ez gyárilag szar :)
Szétszedtem és össze legóztam hogy kellene lennie. Felfele állásban lenne ON, ez a hosszabb cső, ha ott elfogyna a benya, akkor tartalékra rakva (lefele állásnál) szívná az alsó szűrőből. Shanya neked is mondom tartalékban használjuk most a gépet (vagyis lefele állásban) szal ha elfogy a benya akkor elfogy :) Gondolkoztam rajta hogy az ütközőt lereszelem és forrasztok 1et a jó helyre (jobbra). A legjobb persze az lenne ha egy frankó csap fedelet tudnék vhonnan keríteni.
ha alapjáraton nagy lesz az alapjárat az mitöl van?
gyári gyertya dr 600 ba? 1985
ha csuszik a kuplung fordulaton attol nehezeben indul a motor mert kb 50 et rárugtunk kajakbol utána indult el
de a csap is más az E-n meg az Sm-en
Az E-n felfelé tartalék lefelé nyitva vízszintesen zárva. Bátyámén így van.
Nekem meg az Sm-en nem értem, hogy hogy kéne de megy . Szerintem az enyém is elvan írva.
gyárilag: vízszintesen off felfelé RES vagy is tartalék, lefelé meg ON:nyitva nekem jó szerencsére :D
nekem is ugyan ilyen én sem értem
nincs nyíl azon a csapon?
mert pl a yamahának a "hátulja" a mérvadó a hondának meg az "eleje"
én meg sokszor azt sem tudom hová tekergetem őket