Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én sokkal ügyesebb vagyok nekem csak a felni egyenesedett ki egy kicsit
jövő hét végén el is nézhetsz erre a rettenettel, tudok pár jó helyet ahol le tudod tesztelni a kitartásod
nagyon nem kell parázni, mert idén jó ha 500km mentem a hondával, szóval ki vagyok esve a rutinból
Miért beálltál az Opel-al a garázsba?
Ha valaki te első kézből tudod milyen tökösen tudok kanyarodni,egészen a mentőig
Továbbá lenne 1-2 cuccom drz-hez.

Namura talptömítés (új)2500
gyári villarugó 4000/pár
első sárvédő 2000
48-as hátsó lánckerék 1000
kipuf hővédő 2000
kipuf összekötőcső 7000
Hali .
Lenne 10W50 4T ELF olajam 2rugóért,ha valakit érdekel.
Nem a hegyekben fogja,hanem az első kanyarban....
Tudod mi az? Ami a garázsomba áll narancssárga-fekete színben.Naz az ócskavas még most.....
DRZ ALKATRÉSZEK ELADÓK!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Majd maszatolok rá egy csomó szénszálas izét aztán szebb lesz mintha újjávarázsolnám a szalagról lefele
azt hagyd a fenébe, rendelj be egy gyárias idomszettet fagyizni menni, a többit meg apródonként leszaggatod a hegyekben
De nem a turbójával van gond hanem a küllemével
nem az a turbózott cucc lett?
sziasztok. motor vásárlás elött állok, és kinéztem egy dr 650 rs-t...kell valamire különösen figyelni ennél a típusnál? előre is köszönöm a válaszokat.
Még egy rakás ócskavas de ha kellő kitartással turnézok rajta egész télen még lehet belőle valami
akkor lehet edzeni, tavaszra meg összehozunk valami ütőset
Akkor összejött a csere.
Legközelebb megnézem azt is nálad...
Környe vagy Tatabánya.
Maga a fordulatszám mérő műszer volt rossz.
erre találták ki a deknivédőt, csak ráragasztod és nem tudja benyomni a fékkar/váltókar a dekni oldalát
És hova kellene eljuttatni a műszerfalat?
Mit értessz műszer alatt?
Sziasztok tegnaptól hivatalosan is drzgrande lettem
belenyúltam egy összetákolt gépezetbe, és most nem győzöm vakargatni a fejem. olajpumpa, vízpumpa... meg ami lehet, minden megadta magát...
(drz blokkos kawasaki kfxről lenne szó)
Attól függ mennyire szopós.
Egy kolléga óráját pl 5be javítottam, de ott műszert is kellett cserélni...
meg kurva kemény a váltókar behajló végén a rugó, aztán elég nehezen csukódik be
pl a xr4-en a vastagabb fűszál behajtja