A generátor állórész (tekercs) csavarjait mekkora Nm-rel kell meghúzni?
A Claymer-ben nem volt róla infó...
Ragasztva is lesz, de nem akarom túlhúzni, viszont azt sem, hogy kihulljanak...
egy jó feltöltött akku üresjárási feszültsége 12,85 volt. ez névleges. ettől picit ide, oda eltérhet, 1-2 tizedet, de a 12, 2 már árulkodó jel. nem azt mondom, hogy rossz, hanem azt, hogy valami nem kerek vele. valamelyik cella rendetlenkedik.. persze a 13,6-os töltés sem a legmagasabb, de okozhatja az akku alacsony kapocsfeszültsége. nyilván jó akkuval magasabb lesz. Én olcsó akkuk közül a landportot favorizálom.évi 3-4 akkut veszek ebből, kb 4 év alatt 1 volt rossz... ellentétben a motostart, motobatt, unibatt, banner, stb csúcskínaikkal. pedig állítólag ugyanott készülnek..
Szia! Én pont most estem át egy ilyen méregetési histórián!
A tünetek, hajszál pontosan egyeztek a tieiddel! Olcsó aksi, indokolatlan merülés, gyenge indítózás. Én már mindenre gondoltam, generátor, szabályzó, önindító, de egy kis méregetés, és egy remek kis teszt után kiderült, hogy az aksi a ludas a dologban. Nos, ha levettem a sarukat és úgy mértem, akkor én is 5 volt körüli értéket mértem. Viszont sarukkal a helyén, a rossz aksival is csak 11,2 voltot lehetett mérni. Ekkor fogtam egy jó aksit, és azt rátéve, már 14 voltot mértem, amit a motort túráztatva is stabilan tartott. Valamint van még egy nagyon jó kis teszt, hogy a töltésed leellenőrizd! Ezt nekem a Facebookos DRZ Hungary csoportban ajánlották. A teszt a következő: Beindítod a motort, és a járó motornál fogod, és leveszed az akkumulátorsarukat. Ha ezután leáll a motor, akkor tényleg valami gáz van a töltéssel, és lehet tovább keresgélni. Én ennél a tesztnél, még extraként, rákapcsoltam a fényszórót, indexet, dudát, és kicsit húzogattam a gázt is! De a motor továbbra sem állt le!
Javaslom próbáld ki ezeket! Nekem bevált!
Segítséget szeretnék kérni,villamosság ügyben,hozzá értő tanács kellene...
No az van, az akksim bizonyos idő után lemerül..kb 1 hét...naprol napra gyengébben teker.Feltöltöm utána megint jó,olcsó akksi 7 körül volt ,tavasszal.
Feltöltöttem,12,26-ot mértem.A kérdésem az lenne ha leveszem az akksiról a sarukat (járó motornál) rá mérek a két vezetékre,4-5 voltot mutat,úgy hogy nincs rajta az akksin.Ha rárakom az akksira a sarukat 13,60 voltot mérek.A vezetéken ha nincs terhelés alatt jó a 4-5 volt,vagy ilyenkor is 13,60-at kéne hogy mérjek,mert egy villamos ember azt mondta ha nincs terhelés nem kell 13,6-ot látnom..Esetleg valaki rámérne az övére,akksi nélkül járó motornál a két vezetékre,nagyon meg köszönném,nem akarok bontani tekercselni stb.ha csak az akksi nem úgy veszi a naftot ahogy kéne,illetve nem tartsa meg.
Bármelyik Suzuki motor szalon-ban.
13111-29F00
09402-58208
Ezek a gyári számú alkatrészek kellenek. (Gumi + bilincs)
Valamint ha vákuumos a benzincsapod, akkor ez is kell: 13685-29F00
De tényleg csak ha vákuumos, 3000 Ft!
Egy motortartó kis fület át kell rakni, és az egyik gázbovden vezetőjének a végét meg kell hajtani. Ezek a semmiségek. Viszont a blokk és a karbi közé új közgumit kell venni, mert más a méret, meg a légszűrőház felől is kell egy kis átalakítás, vagyis a légszűrőház csonkja meg a karbi közé kellett esztergáltatnom egy kis gyűrűt, mert nagy a karbira.
A generátor állórész (tekercs) csavarjait mekkora Nm-rel kell meghúzni?
A Claymer-ben nem volt róla infó...
Ragasztva is lesz, de nem akarom túlhúzni, viszont azt sem, hogy kihulljanak...
A tünetek, hajszál pontosan egyeztek a tieiddel! Olcsó aksi, indokolatlan merülés, gyenge indítózás. Én már mindenre gondoltam, generátor, szabályzó, önindító, de egy kis méregetés, és egy remek kis teszt után kiderült, hogy az aksi a ludas a dologban. Nos, ha levettem a sarukat és úgy mértem, akkor én is 5 volt körüli értéket mértem. Viszont sarukkal a helyén, a rossz aksival is csak 11,2 voltot lehetett mérni. Ekkor fogtam egy jó aksit, és azt rátéve, már 14 voltot mértem, amit a motort túráztatva is stabilan tartott. Valamint van még egy nagyon jó kis teszt, hogy a töltésed leellenőrizd! Ezt nekem a Facebookos DRZ Hungary csoportban ajánlották. A teszt a következő: Beindítod a motort, és a járó motornál fogod, és leveszed az akkumulátorsarukat. Ha ezután leáll a motor, akkor tényleg valami gáz van a töltéssel, és lehet tovább keresgélni. Én ennél a tesztnél, még extraként, rákapcsoltam a fényszórót, indexet, dudát, és kicsit húzogattam a gázt is! De a motor továbbra sem állt le!
Javaslom próbáld ki ezeket! Nekem bevált!
No az van, az akksim bizonyos idő után lemerül..kb 1 hét...naprol napra gyengébben teker.Feltöltöm utána megint jó,olcsó akksi 7 körül volt ,tavasszal.
Feltöltöttem,12,26-ot mértem.A kérdésem az lenne ha leveszem az akksiról a sarukat (járó motornál) rá mérek a két vezetékre,4-5 voltot mutat,úgy hogy nincs rajta az akksin.Ha rárakom az akksira a sarukat 13,60 voltot mérek.A vezetéken ha nincs terhelés alatt jó a 4-5 volt,vagy ilyenkor is 13,60-at kéne hogy mérjek,mert egy villamos ember azt mondta ha nincs terhelés nem kell 13,6-ot látnom..Esetleg valaki rámérne az övére,akksi nélkül járó motornál a két vezetékre,nagyon meg köszönném,nem akarok bontani tekercselni stb.ha csak az akksi nem úgy veszi a naftot ahogy kéne,illetve nem tartsa meg.
A csonknak emlexel a korulbeluli árára? :)
Sokat segitettel!
Koszi
13111-29F00
09402-58208
Ezek a gyári számú alkatrészek kellenek. (Gumi + bilincs)
Valamint ha vákuumos a benzincsapod, akkor ez is kell: 13685-29F00
De tényleg csak ha vákuumos, 3000 Ft!
Angol leírás
Ilyen gumi csonkot honnan tudnek szerezni?
Az S-es drz-re fel lehet rakni az E-s drz Fcr 39 es karbijat atalakitas nelkul?
Koszi!
Hütövizet szoktátok cserélni, vagy csak fel/utántölteni?
Ferrodo 892SG vagy Brembo 17SX elsö fékbetéttel van vkinek tapasztalata?
Köszönöm a segitséget!
nem hiszem , hogy hangra többet adna az akra.