Hali! Nekem a vizezés segített egy amúgy kidobásra szánt akkun. Télen mélykisülésbe került, hiába töltöttem fel, 1 hét után akkor is lemerült. Sima csapvízzel feltöltöttem, és láss csodát egyelőre még müxik. Igaz tavasszal cserés lesz, és nem is úgy teker, mint az új, de egy évet adtam még neki.
Néha elgondolkozok rajta, hogy öblösebb dob jobb lenne. Hozzá kell hangolni a karbit, ha véletlen vennék egy sport dobot, vagy nem?
Most van oda szerelőnél a gép. Full gyári viszont az olajat nagyon zabálja. 1000 km után eltűnt a nívó. Vettem 3L castrol Act-evo-t. (mondom jó lesz a következő olajcseréhez) Fél litert beleöntöttem. A nívó felső határa felett 1 cm-rel. Mondom le van szarva gyí. Megyek 200-300 km-tert erre már megint félen van a nívó pálca. A szerelőm tanácsára, XADO STAGE 1 rendel, motul 5100 rendel, kompresszió mérés, majd olajcsere + xado és meglátjuk. Akit érdekel majd beszámolok. Tudni kell, hogy az én motorom terepet soha, rövid túrákat max 90-nel, és várost lát, semmi húzatással és állatkodással. Ezért is lepődtem, hogy mi a szar van. Most ragasztatom be a csavarokat is, mert úgy néz ki marad gép, mert már 1 éve nem néztem új motor után. 1 év alatt mindjárt belement 1500 km...
Azt is leszarom ha kell új dugattyú, vagy vissza újra lesz hüvelyeztetve a gyári dugóra. Mert utána ez jön, ha nem jön be a xado. Ettől jobb motor nincs.
Hazaért a Somogyi csapat is :D jó volt ez a tali :) nekem tetszett :D csak kár hogy beszart az önindítóm :D de rendesek voltak a kollegák segítettek tologatni :D köszönöm ezúton is :) (ha van értelmes kép töltök fel én is)
Én egy év alatt 12000et raktam bele:)
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Bánom is, de nem tudtam mit tenni! Am írtam mailt a freemailedre, megkaptad
Örülök, hogy ennyien összejöttünk és bánhatják akik nem jöttek!
FOLYT. KÖV. !
Jó volt látni benneteket.
Széles utat midenkinek.
Most van oda szerelőnél a gép. Full gyári viszont az olajat nagyon zabálja. 1000 km után eltűnt a nívó. Vettem 3L castrol Act-evo-t. (mondom jó lesz a következő olajcseréhez) Fél litert beleöntöttem. A nívó felső határa felett 1 cm-rel. Mondom le van szarva gyí. Megyek 200-300 km-tert erre már megint félen van a nívó pálca. A szerelőm tanácsára, XADO STAGE 1 rendel, motul 5100 rendel, kompresszió mérés, majd olajcsere + xado és meglátjuk. Akit érdekel majd beszámolok. Tudni kell, hogy az én motorom terepet soha, rövid túrákat max 90-nel, és várost lát, semmi húzatással és állatkodással. Ezért is lepődtem, hogy mi a szar van. Most ragasztatom be a csavarokat is, mert úgy néz ki marad gép, mert már 1 éve nem néztem új motor után. 1 év alatt mindjárt belement 1500 km...
Azt is leszarom ha kell új dugattyú, vagy vissza újra lesz hüvelyeztetve a gyári dugóra. Mert utána ez jön, ha nem jön be a xado. Ettől jobb motor nincs.
Boldog vagyok,hogy ennyien össze jöttünk,jó volt a régi cimborákat látni,és ujj márka társakat megismerni!
"DRZ találkozó - Pusztavacs" címen.
Apropó! Szigetszentmiklós és környékéről valaki van esetleg?