Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Vasárnap újdonsült DRZ-E tulaj lettem.
Sajnos hamarosan lejár a műszaki. A moci pedig még gyári felszereltségű.
Tudnátok abban segíteni, hol érdemes érdeklődni, hol tudnák levizsgáztatni Fejér, Pest megyén vagy Budapesten belül a motoromat ilyen állapotában is?
Féklámpa és tükrök most kerülnek rá, de egyéb kötelező felszereléseket csak később építeném rá (duda, refis fényszóró, km óra stb.)
Előre is köszi a segítséget, tanácsokat.
Üdv. Adykag
köszi az infót
így van. bár ha nem gyári a kereked akkor van rá kisebb lánckerék hátra, egyik havernak asszem 38as volt hátul v. 37, de az már nem túl egészséges szerintem
hello! DRZ E hez 15-39 az az áttétel amivel a legtöbbet ki lehet hozni belőle a sebesség terén?
DRZ SM km óra csiga eladó!, S-re E-re is jó elvileg.
DRz SM első fékcső eladó!
Ugyanitt láncszett eladó a látható állapotban:
101 cm, csatlakozástól csatlakozásig
igen, megmérem mindjárt.
Még annyi kérdésem lenne, hogy milyen hosszú ez a spirál? esetleg meg tudnád mérni?
csak posta, ha előre utalod úgy olcsóbban kijössz.
Esetleg budapesti átvétel megoldható?
nekem van, kb 1 honapot hasznalt. 3e+ posta. Vapor km ora vasarlasa miaatt adom el. Serulesmentes.
Sziasztok!
Drz-hez van valakinek eladó kilóméteróra spirálja( kb. 103-104 cm)? Hol tudnék venni ilyet?
hát ha egyet fentebb is olvastál volna látod hogy végül is tőle vettem 10e, volt,neked is annyi?
Nagy Dávidnak biztos hogy van,én három hete vettem tőle.
Sziasztok drz-hez keresek rendszámtábla tartót, de ha lehet helyzetjelzős vagy féklámpás legyen. Ha valakinek van eladó, vagy tud ajánlani kérem írjon! Előre is köszi!
Nagy Dávidnak volt..10e
Nincs valakinek szabadonfutója S-re 2000-es ?sürgősen..
egy jó vezérműlánc néha sokkal többet jelent... már ha nyúlott
nem éri meg szétszedni miatta.... szinte alig van különbség.. élettartamon nem változtat semmit.
Túl nagy különbség nincs,de azért nem rossz.
Szabadonfutót kell cserélned,a lendkerék alatt van.
Heló! Két kérdésemlenne.
-miért van úgy hogy indítózás közben hangos,csörgős hangot ad ki ,és indítózás közben gyakran eldobje az indítás,mintha szabadon futna,nem volna össze köttetés az indító(bendix)és a motor között...reggel nem is birtam elindítani,mert csak szabadon pörgött..le szedtem a 3 csavart a kerek takaró "lemezről" a bendix tökéletes állapotba van,nincs kopás nem hiányzik sehol sem a kis,sem a 3 nagyobb fogaskerékről egy tized mm sem.Ha benézek a házba a 2 kis fogaskerék,ahová be ül a bendix,az sem kopott,törött..egyébként hogyan működik ez?
-a másik,kapcsolódik az előző kérdéshez...azért kell sokaz indítóznom,mert mostanában hidegen nehezen indul,sokat kell tekertetni,ahogy járt 3 percet utána még fél órával is egyből,alig tekeri meg már indul...teljesen másképp indul mint 1 hónapja akkor..még úgy indult hogy,szivató ki,gáz nálkül,1-2 tekerésből ár röffent is..most meg csak szenvedek..hol így,hol úgy indul,szívató nélkül,gázzal-szivatóval és gázzal..mikor hogy,de még néha tolásra...karbi tiszta,melegen 1 pillanat alatt indul..gyertyát cseréltem már..
helló!
valaki rakott már drz 400e-be emelt kompressziós dugót?
kíváncsi lennék a véleményre hogy mennyit dob a teljesítményen, és hogy mennyivel rövidebb az élettertam.
előre is köszi a segítséget!