Üdv! Valakinek esetleg van elfekvőben DRZ-re első sárvédő? Csak az utángyártott enduró sárvédő érdekelne, vagy a SM-nek a gyárija, esetleg valami univerzális cucc..
Hát ma se jártam sok sikerrel! De lehet h már szét szívattam az agyát!Hála Istennek sikerült elszakítanom a dekompresszor bowdenjét! :) Holnap vehetek másikat és próbálhatom tovább!Nagyon szépen köszönöm a jó tanácsokat!Ja és szép a géped!Remélem 1x az enyém is hasonló állapotban lesz!Raktam fel pár képet!Még 1x köszi!
Ja!
Ha sz@rrá szívattad, behúzod a dekókart, bent tartod és úgy rugdosol rajta 8-10-15-öt... Gáz és szívató nélkül! Hagy szuszogja ki a felesleget.
Aztán az előzőekben leírt folyamat.
Azt elfelejtettem az előbb, ha hideg a motor, akkor csak szívató, nem kell gázt húzni.
Én is pont úgy jártam mint te. Nekem is megmutatták, aztán itthon jött a csecs...
Kimentem legelső körben a határba, lefullasztottam, aztán az öreg Istennek nem tudtam életre kelteni. 1/2 órát küzdöttem, mire
nagy nehezen sikerült. Hazajöttem és elhatároztam, addig ki nem megy a garázsból amíg 10-szer be nem tudom indítani egymás után hiba nélkül...
Beindít, leállít. Beindít, leállít. És ezt 10X Ajánlom neked is.
Ha ezt megtanulod ülve(!) be fogod indítani!
Aztán csak néznek majd amikor elkérik egy körre, és te meg azt mondod, -itt a kulcs. Ha beindítod viheted...
Hidd el, kurv@ jó érzés, hogy a kínlódás után odamész rárúgsz, és beindul.
Állak esnek le...
Sok sikert! Ha nem megy, jelentkezz, hátha tudok még valami okosat.
Francba! Elárultam a titkot mindenkinek... Pedig a Shaolin szerzetesek évezredeken keresztül őrizték...
Hali!
Behúzod a dekompresszort, -bent kell maradnia- lassan nyomod lefele a berúgókart amíg vissza nem pattan a deko-kar, majd berúgókar visszaenged, és fiúsan rárúgsz.
De arra figyelj, hogy ez nem simson... Addig rúgd le amíg lemegy a kar. Konkrétan a lábtartón koppanjon.... Ne féltsd a lábad! :-)
Ha csak félig rúgod meg, nem lesz örömöd...
Ha tudod a technikát, nem kell húzgálni.
De egyébkét berakod 2.-ba vagy 3.-ba, behúzod a kuplungot és a deko-kart is(!), elkezded vonni, kuplung szépen lassan kienged, majd mikor már forog a motor, elengeded a deko-kart is.
Remélem tudtam segíteni.
Azért képet lökhetnél fel....
Sziasztok!Tegnap hozzájutottam egy Dr 650 sp44-hez!Nagyon jó üzlet volt és kevés pénz!Gazdája nagy nehezen berúgta kicsit füstölt de jól ment!Sikerült megegyeznünk és még kaptam hozzá szinte egy teljes blokkot is alkatrésznek!Megmutatta hogy kell berúgni de itthon az Istennek se tudom berúgni!Ha valaki valami tanácsot tudna adni megköszönném!Ja és még azt szeretném kérdezni h ezeket belehet húzni?
Ha az tényleg 0.13, akkor én hagynám, határértéken belül van. Ha viszont 0.18 lesz, akkor egy ideig biztos nem lesz gondod vele, legalább is azzal az eggyel.
De viszont mintha egyszer olvastam volna olyasmit, hogy jobb neki az alsó határérték közelében, mint a felső közelében, hogy miért nem tudom, de akkor gyakrabban is kell ránézni. De lehet hogy csak álmodtam, és az is lehet hogy az E-s vezérműtengelyekre, vagy "Hotcams"-re vonatkozott, vagy csak simán hülyeség.
Hali
Két kérdésem is lenne.
Mértem szelephézagot,szerintetek a szívót hagyjam .013-on vagy vegyek egyel kisebb hézagolót és akkor lesz 0.18,melyik a "jobb"?
Valaki aki cserélt már vezérműláncot az árulja már el hogy le kell szedni az egész kuplungot hozzá? Mert ha igen akkor olyan lelki állapotban állok neki.
Köszi
Ha járnál pesten holnap,tesóm árkádnál dolgozik,örs vezér téren,ha be tudnád dobni neki azt meg köszönném..mert ugye össze raktam és már csak az hiányzik,én meg mennék kipróbálni :) a tesóm száma: nulla hat harminc 645 6957,meg beszéltem vele a dolgot
Ha sz@rrá szívattad, behúzod a dekókart, bent tartod és úgy rugdosol rajta 8-10-15-öt... Gáz és szívató nélkül! Hagy szuszogja ki a felesleget.
Aztán az előzőekben leírt folyamat.
Azt elfelejtettem az előbb, ha hideg a motor, akkor csak szívató, nem kell gázt húzni.
Én is pont úgy jártam mint te. Nekem is megmutatták, aztán itthon jött a csecs...
Kimentem legelső körben a határba, lefullasztottam, aztán az öreg Istennek nem tudtam életre kelteni. 1/2 órát küzdöttem, mire
nagy nehezen sikerült. Hazajöttem és elhatároztam, addig ki nem megy a garázsból amíg 10-szer be nem tudom indítani egymás után hiba nélkül...
Beindít, leállít. Beindít, leállít. És ezt 10X Ajánlom neked is.
Ha ezt megtanulod ülve(!) be fogod indítani!
Aztán csak néznek majd amikor elkérik egy körre, és te meg azt mondod, -itt a kulcs. Ha beindítod viheted...
Hidd el, kurv@ jó érzés, hogy a kínlódás után odamész rárúgsz, és beindul.
Állak esnek le...
Sok sikert! Ha nem megy, jelentkezz, hátha tudok még valami okosat.
Francba! Elárultam a titkot mindenkinek... Pedig a Shaolin szerzetesek évezredeken keresztül őrizték...
Behúzod a dekompresszort, -bent kell maradnia- lassan nyomod lefele a berúgókart amíg vissza nem pattan a deko-kar, majd berúgókar visszaenged, és fiúsan rárúgsz.
De arra figyelj, hogy ez nem simson... Addig rúgd le amíg lemegy a kar. Konkrétan a lábtartón koppanjon.... Ne féltsd a lábad! :-)
Ha csak félig rúgod meg, nem lesz örömöd...
Ha tudod a technikát, nem kell húzgálni.
De egyébkét berakod 2.-ba vagy 3.-ba, behúzod a kuplungot és a deko-kart is(!), elkezded vonni, kuplung szépen lassan kienged, majd mikor már forog a motor, elengeded a deko-kart is.
Remélem tudtam segíteni.
Azért képet lökhetnél fel....
Pá! Rizsi!
Még megvan!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Eladó DRZ 400 e -t keresek havernak ütőképes állapotút Bács -Kiskun megye környékéről .
Leo Vince X3-hoz keresek tartó bilincset (ami magát a dobot tartja)!
Vagy komplett dobot vennék!
köszi!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
igen,le kell szedni kuplungot hozzá,mert nem fér ki ill vissza a lánc!
De viszont mintha egyszer olvastam volna olyasmit, hogy jobb neki az alsó határérték közelében, mint a felső közelében, hogy miért nem tudom, de akkor gyakrabban is kell ránézni. De lehet hogy csak álmodtam, és az is lehet hogy az E-s vezérműtengelyekre, vagy "Hotcams"-re vonatkozott, vagy csak simán hülyeség.
Két kérdésem is lenne.
Mértem szelephézagot,szerintetek a szívót hagyjam .013-on vagy vegyek egyel kisebb hézagolót és akkor lesz 0.18,melyik a "jobb"?
Valaki aki cserélt már vezérműláncot az árulja már el hogy le kell szedni az egész kuplungot hozzá? Mert ha igen akkor olyan lelki állapotban állok neki.
Köszi
Nem fogom,hétfő posta lesz belőle.Ha feladtam szólok...
Vasárnap lesz valami megmozdulás a Kaloringen, nem tudsz róla?