ha ilyen "extra" dolog kell általában a suzuki a legcélravezetőbb hely a beszerzésre
amúgy mi baka a tűszelepnek? huszonéves motorokon is még jó szokott lenni
Köszönöm a tőled megszokott precíz választ. Mitas gumikról mi a véleményed, esetleg tapasztalatod? Barum-mitas 130/80- 18 72 T TL E-07,vagy Barum-mitas 130/80- 18 72 T TL E-08.
Gyári DRZ felnire (2.15") felmegy még a 140/80-18-as gumik jó része (még a Conti Twinduro TKC 80-is, pedig az 140-esbe egy úthenger ), bár ha terepen is sokat használod akkor oda azért jobb a vékonyabb. Véleményem szerint a 130/80-18 Heidenau K60 lenne a legoptimálisabb a maga huszonpárezres árkategóriájában. Ez száraz/nedves úton igen jól tapad, ráadásul jól manőverezhető dual gumi, viszont sárban nem valami jó az öntisztulása a sűrű blokkok miatt, de ha csak hétköznapi felhasználásról van szó akkor tuti. Műszakira alkalmas jelzések bent vannak, hátránya hogy azért picit hamarabb kopik, de hát valamit valamiért ugye.
A Heidenau K60 gumik szélessége bordától bordáig (tehát nem a futófelület íve, nem kilapítva) hanem úgy ahogy felfújt állapotban van a gumi a 2.15-ös DRZ felnin:
- 140/80-18 köpeny K60 Scout TT: ~133 mm (simán elfér a DRZ-n)
- 130/80-18 köpeny K60 Scout TT: ~123 mm
üdv DRZ -be ,KTM -be husabergbe is beletehetö ez a gyári BREMBO szett.pirelli diablo gumikkal tárcsák nélkül 70E.tökéletes állapot 5000km-es a szett, festés gyári nincs lepattanva megpattanva..elsö gumi kicsit kopottabb.
érdeklödni
uazosember@gmail.com
Pár azonosító (rendszám/motorszám/vázszám) is jöhetne talán ilyen esetben, ami egyértelműen azonosítja a gépet. Ha jól látom a segédvázról akkor S DRZ-ről van szó.
Terjeszteni fogom engedelmeddel, és ha feltűnik valahol mindenképpen jelezni fogom mindenféle jutalom nélkül is, mert ez a világ egyik legundorítóbb tette, hogy amiért a másik tisztességesen megdolgozott (pláne egy motor esetén ami igencsak kedves tud lenni a gazdája számára), egy élősködő, mocskos tolvaj önhatalmúlag eltulajdonítja...
Kérlek segítsetek.
Ma hajnalban ellopták szeretett motoromat Tökölről.
Különösebb ismertető jelei acrapovic kipufogó az alján a palást horpadt volt,és a vége egyszer csúnyán leért az aszfaltra ami igencsak nyomot hagyott.Az első felnim peremén meg volt kopva körbe a festés,valószinűleg egy görgőzés következménye.A sztender a lábtartó és a tanksapka le lett festve feketére,látszik hogy nem gyári,Az oldaldeklin van egy csúszásnyom.
Ha bárkinek felkínálnák valamelyik alkatrész egyikét,vagy találkozna vele valahol,kérem jelezze!
Nyomravezetői díjat ajánlok fel.
Előre is köszönöm mindenkinek,és kívánom,hogy soha senki ne élje meg ezt!
Üdvözlettel, Attila
Hali! Én is így jártam, ha jól emlékszem blitz fogóval fogtam meg, amiről lefordult a kulcs. De én a biztonság kedvéért rendeltem új csavarokat meg anyákat.
Nekem KTM SM kerekek vannak benne, 150/70-es gumival. A láncvvédő műanyagból kellett kivágni egy kicsit, meg néha a lánc összekeni a kerék bal oldalát. De bennvan, és annyira nem is nehéz ki-be szerelni a kereket :D .
Szevasztok.
Szeretném megkérdezni a tőlem tapasztaltabb kollégákat,hogy a drz hátsó keréknél mi a legszélesebb( balonosabb)gumi méret amit be lehet szerelni,hogy ne érjen hozzá a lengő villa belsejéhez és a lánchoz .Új gumit szeretnék venni az enyémen 120/90-18-as enduró van,nem tudom a széles gumi hogy viselkedne aszfalton és földes úton. Vagy hagyjam meg inkább a fent említett méretet?
segítséget szeretnék kérni azoktól akik cseréltek már hátsó fogaskereket...., hogy járt e már vki úgy mint én most hogy olyan kis szakító szilárdságú az anya hogy krovától kezdve a csillag kulcsig minden csak lesarkalja:-( nem tudok mit kezdeni vele, vkinek tapasztalat?
amikor megvettem a motort akkor 10w-40-et tettem bele,és elég hangosan ciripelt melegen,ami bal oldalon hallatszott jó erősen,itt sokan sűrűbb olajat használnak,gondoltam kipróbálom,és a 15w-50-el sokkal jobb,de valamennyi hangja igy is van a drz-knek,frissen felújitott drz-t hallgattam meg és ugyanigy hallatszik a ciripelés.
amúgy mi baka a tűszelepnek? huszonéves motorokon is még jó szokott lenni