a korát nemtudom csak hirtelen többet szereztem a kelleténél és megválnék tőlük.... amugy csinálok egy főpróbát mindegyikkel aztán amelyik fasza az mehet is.... én kutra járok motort mosatni de szerintem kb 10 mosás után visszahozza az árát...
csak utcai mintára vágottat érdemes, mert ha meglátja a rendőr hogy ez nem utcai gumi akkor veszi le a rendszámot, én tapasztalatom az hogy utcán fasza vágottslickel járni, mikor nyüstölöd tapad mint állat, de ha általános körülmények között még annyira se kopik szerintem mint egy utcai gumi! a gond az hogy hátra nem igazán kapsz méretben jó gumit használtan, csak újat! most én is ebben a cipőben jártam és végül vettem egy sportgumit, de már látom hogy nem fogja addig bírni mint a vágott ami előzőleg volt fent!
Tegnap szét kaptam a kormány művet...ideje volt...száraz volt..egyedül csináltam,szenvedtem rendesen,még jó h előtte való nap csináltam motor tartó bakot,de így is nehéz egyedül,jól bezsíroztam,sima egyszerű zsírral.jó az,nem? volt grafitos is,de ez mellet döntöttem.Milyen időként érdemes át zsírozni?
Blokk csere történt a motoromba ezáltal megváltozott a motorszám is! Mi ilyenkor a teendő papir ügyileg?!