Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

suzuki dr 600 bontot alkatrészek 06304053450
Sziasztok!

Használ valaki vágott slik gumit utcán? Milyet érdemes venni és kitől, többen is hirdetnek a sportmotoron.
Kösz a válaszokat
Tehát 1 segédváz csere segítene?
Vagy csináljak egy közdarabot a felfogatáshoz?
A tűszelepet megnézted hogy nem e sérült a végén a gumi nincs e szétkopva meg ha alámegy valami kosz akkor máris nem tömít rendesen.
+1 :) nekem is csöppen/fojik
oké,előre is köszönöm,ha a szerelőm hamarabb vállalja(amit ugyan kétlek),és meglesz a hiba oka,én is beszámolok róla.
Bíztam benne, hogy szétszedés nélkül megúszom.
Ha találok megoldást feltétlenül írok.
Az enyémnek ugyan ilyen problémája van,2 hete még éppen hogy csak csöpögött,most már ez miatt használhatatlan a motor,nekem a cső teljes keresztmetszetén ömlik a benzin kifelé,akár az egész tank is lejön,nem merem már kinyitni sem a csapot,sajnos a szerelőmnek sok a munkája,későbbre vállalta el, így én már egyszer szétszedtem, (nem vagyok profi szerelő)én is az úszót gondoltam bűnösnek,de ott semmi hibát nem találtam,kitakarítottam a fúvókákat,és össze lett rakva,de a probléma továbbra is fennáll. Viszont rájöttem arra hogy miért torpan a motor,a karbi alján lévő gumimembránom is át van szakadva,ettől torpan meg hirtelen erős gázadásra,tehát membrán mindenképp új kell,de nem gondolom hogy ez miatt az egész tank benzinem képes távozni.Ha sikerült a problémára megoldást találnod,akkor légyszíves írd már le itt a fórumon.Én az enyémmel már megvárom a szerelőt,mert szintén tanácstalan vagyok.
Valaki tudja hogyan kell dr 600 hátsó telot kemenyebre állítani?
Ezt próbáltam én is, de ugyanúgy csöpögött utána tovább. Mentem ma a motorral is, de a rázkódás se változtatott rajta sajnos.
Az óra különbözik
meg kell kocogtatni a karbit lehet ,hogy fölakadt az úszó
Sziasztok!

Valakinek volt már olyan gondja, hogy drz-e karburátorból a karbi alján található túlfolyócsövön keresztül folyt a benzin.
Valakinek van valami tippje, hogy ezzel mit lehet kezdeni? eddig nem volt ilyen jellegű problémája a motornak...
én is jártam elején emeltem egy kicsit jobb lett . dönteni még rossz ha több időm lesz a hátulját ültetem. de ha teljesen sm-re állítasz nem tom hogy endurón hogy fog viselkedni ..
még anno ezzel vettem a motort. de sok webshopba lehet ilyet rendelni.
Udv tudnal segiteni, ezt a fajta sarvedot smre hol lehet szerezni? Ez Szolidabb rovidebb mint az eredeti , ilyet akarnek en is, csak feketeben.
Sziasztok!

Tud valaki olyan oldalt, ahonnan service manuált tudok letölteni ingyen, mindenféle regisztráció nélkül Suzuki Dr 250 96'-osra vagy Suzuki DRZ-250-re?
Vagy ha van valakinek eltudja küldeni nekem?

Üdv, Nyic
Szia! Ha még meg van a sárvédő akkor megmondanád mennyibe kerül ja és tudnál küldeni olyan képet amin a méreti rajt vannak
Sziasztok!

S-es típusú DRZ alakítottam át SM-re. A 21 colos kerék helyére 17 colos került be, emiatt jóval többet mutat a kilométeróra a valós értéknél. Nem tudja esetleg valaki, hogy SM és S változat között a kilométeróra meghajtás vagy maga a kilométeróra az ami különbözik?


Köszi,
Attila
Meg kell lazítani a könyök felfogatását a hengerfejnél+nekem le kellett vágni egy pár millimétert az összekötő elejéből.
Mert S-sre való és annak más a segédváz
Érdekes, pedig pont annak kellene kevésbé lifegnie, mert rövidebb.
Sziasztok szeretnék kérdezni sm gyári sárvédőt raktam fel a szépség miatt, mit tudok tenni ......ugy rázza az elejét hogy nagyon:) segítsetek kérlek jelen pillanat enduro kerékkel használom, várom a válaszokat! Köszönöm szépen!
Hali
Van valakinek E-s Drz-én Leovince X3-as rendszere mert ma próbáltam felrakni de valahogy nem stimmel az összekötőnél a felfogatás
köszi.