Az enyémnek ugyan ilyen problémája van,2 hete még éppen hogy csak csöpögött,most már ez miatt használhatatlan a motor,nekem a cső teljes keresztmetszetén ömlik a benzin kifelé,akár az egész tank is lejön,nem merem már kinyitni sem a csapot,sajnos a szerelőmnek sok a munkája,későbbre vállalta el, így én már egyszer szétszedtem, (nem vagyok profi szerelő)én is az úszót gondoltam bűnösnek,de ott semmi hibát nem találtam,kitakarítottam a fúvókákat,és össze lett rakva,de a probléma továbbra is fennáll. Viszont rájöttem arra hogy miért torpan a motor,a karbi alján lévő gumimembránom is át van szakadva,ettől torpan meg hirtelen erős gázadásra,tehát membrán mindenképp új kell,de nem gondolom hogy ez miatt az egész tank benzinem képes távozni.Ha sikerült a problémára megoldást találnod,akkor légyszíves írd már le itt a fórumon.Én az enyémmel már megvárom a szerelőt,mert szintén tanácstalan vagyok.
Valakinek volt már olyan gondja, hogy drz-e karburátorból a karbi alján található túlfolyócsövön keresztül folyt a benzin.
Valakinek van valami tippje, hogy ezzel mit lehet kezdeni? eddig nem volt ilyen jellegű problémája a motornak...
én is jártam elején emeltem egy kicsit jobb lett . dönteni még rossz ha több időm lesz a hátulját ültetem. de ha teljesen sm-re állítasz nem tom hogy endurón hogy fog viselkedni ..
Tud valaki olyan oldalt, ahonnan service manuált tudok letölteni ingyen, mindenféle regisztráció nélkül Suzuki Dr 250 96'-osra vagy Suzuki DRZ-250-re?
Vagy ha van valakinek eltudja küldeni nekem?
S-es típusú DRZ alakítottam át SM-re. A 21 colos kerék helyére 17 colos került be, emiatt jóval többet mutat a kilométeróra a valós értéknél. Nem tudja esetleg valaki, hogy SM és S változat között a kilométeróra meghajtás vagy maga a kilométeróra az ami különbözik?
Sziasztok szeretnék kérdezni sm gyári sárvédőt raktam fel a szépség miatt, mit tudok tenni ......ugy rázza az elejét hogy nagyon:) segítsetek kérlek jelen pillanat enduro kerékkel használom, várom a válaszokat! Köszönöm szépen!
Használ valaki vágott slik gumit utcán? Milyet érdemes venni és kitől, többen is hirdetnek a sportmotoron.
Tehát 1 segédváz csere segítene?
Vagy csináljak egy közdarabot a felfogatáshoz?
Ha találok megoldást feltétlenül írok.
Valakinek volt már olyan gondja, hogy drz-e karburátorból a karbi alján található túlfolyócsövön keresztül folyt a benzin.
Valakinek van valami tippje, hogy ezzel mit lehet kezdeni? eddig nem volt ilyen jellegű problémája a motornak...
Tud valaki olyan oldalt, ahonnan service manuált tudok letölteni ingyen, mindenféle regisztráció nélkül Suzuki Dr 250 96'-osra vagy Suzuki DRZ-250-re?
Vagy ha van valakinek eltudja küldeni nekem?
Üdv, Nyic
S-es típusú DRZ alakítottam át SM-re. A 21 colos kerék helyére 17 colos került be, emiatt jóval többet mutat a kilométeróra a valós értéknél. Nem tudja esetleg valaki, hogy SM és S változat között a kilométeróra meghajtás vagy maga a kilométeróra az ami különbözik?
Köszi,
Attila
Van valakinek E-s Drz-én Leovince X3-as rendszere mert ma próbáltam felrakni de valahogy nem stimmel az összekötőnél a felfogatás