Isten vagy! Ez volt a megoldás. Basszus, elkúrt egy szabadonfutómat, és már az újat is megnyúzta ez a rohadék, és ilyen kis hiba. Pff. Köszönöm szépen. Mivel tartozok? :)
Messze nem vagyok én olyan expert sajnos. Ezt most pont tudtam, mert mániám mindent megmérni, meg információk után kutakodni a neten meg szervizes/motoros barátaimmal többet levelezgetek/telefonálgatok mint saját barátnőmmel. Nagyon sokmindent nem tudok, meg a 4 éves josimmal is csak amatőrnek számítok még...
A karbival kapcsolatban annyit tudok mondani nekem is szokott folydogálni, de csak leállítás után néha ha nem zárom el a benzincsapot. Viszont egyszer örültem ennek, mikor Badacsonyban vettem 6 liter Szürke barátot és ugye ott helyben nem tudtam megkóstolni (gondoltam ezer forintért már valami frankesz kis lötyit adnak) csak mikor hazaértem a mocival, és olyan cukros szar volt az 1000 HUF/ literes bor mint a málnaszirup, nade a DRZ-m helyretette a dolgokat, mert mialatt vásároltam szépen odafolyatott a pince bejáratához egy jó nagy tócsa 95-öst, ami a döglesztő hőségben olyan fincsi fejfájdítós szagot produkált, hogy a kint iszogató vendégek hamarjában odébb is álltak.
Üdv ini.
Szerinted akkor mi lehet ilyenkor a baja?Pár nappal ezelőtt kérdezte más is, többen jelezték ugyanezt a problémát, kíváncsian vártam a reagálásokat de nem szólt hozzá senki.A szerelő meg a hartai srác sokan megvannak vele elégedve.
Nem is tudom miért nem királynak hívnak téged?Még egyszer köszönöm.Azért áradozok ennyire mert nem vagyok egy számítógép guru,így nagyon egyszerű dolgom van,hogy rá kel csak kattintani amit kikerestél nekem és már látom is amit szeretnék. A karburátor túlfolyásra nem tudnál valamit javasolni?Szerintem ennek sok drz tulajdonos örülne.
Sziasztok!
DR600 felújítás közben találkoztam egy számomra "új" csapággyal:
HIC 83943A felirattal, van rajta egy kis "csap" az oldalán.
Ilyet hol tudnék beszerezni? Csapágy boltokban is próbáltam, Suzukinál is, de úgy néztek rám mintha ilyen nem is létezne.
Nagyon szívesen. Ezeket a köröket én is megfutottam.
Mitas E08-at 130/80-18-as kivitelben használtam (az első még meg is van ), de nem voltam vele megelégedve. Viszont ez a típus egy kimondottan öblös gumi, mert szerelt állapotban tolómérővel mérve (felírtam valahova, de nem találom a cetlit) ha jól emlékszem 129-130 mm volt. Egy kimondottan kemény keverékről van szó szerintem, ami nedves útviszonyok között is könnyen megcsúszik (még az eleje is, úgy hogy nem is kell nyelezni), valamint szerintem könnyen kockásodik (oktatómotoron is ez volt).
E07-et csak venni akartam (mert tetszett a mintázata), de egy kolléga, aki olyat használt lebeszélt róla, mert hogy inkább Heidenau K60 legyen. Azt nem állt módomban méricskélni de láttam szerelten, és az is igen öblös gumi, meg tetszik is, csak állítólag szintén kemény, és nedves aszfalton nem az igazi.
Heidenauvall az a bajom, hogy olyan a gumi kiképzése, hogy kb majdnem 8 mm-t összeugrik szerelés után a 18-as hátsó, és a 130/80-18-as Heidenau kb ~122 mm virsli lesz. Mondják ugye hogy a futófelület szélessége mm-ben, de akkor ilyen alapon az ugyanolyan 130/80-18-as Mitas E07-es futófelülete meg mért 135 mm? (Mert ugye más keverék, más oldalfal, más minta, más felhasználási terület.)
Kedves hozzáértők. Én mindig ilyen hosszúra sikeredett tünetlistával jelentkezek, ha bajom van, megint írok egyet, remélem valaki veszi a fáradtságot elolvasni:
A DRZ-men fcr karbi van. Stoppie után, mikor földre ér a hátsó kerék, olyankor leáll a motor, az sem segít, ha nagyon magasra állítom az alapjáratot. És ilyenkor nagyon nehezen indul, pont úgy, mint mikor álló motornál valaki csavargatja a gázt, és a gyorsítópumpa bezabáltatja a motort. Ez alapján azt gondolná az ember, sokat kap, de országúton, 90-nél 4,8-at eszik. (régen a mikuni karburátorral is ugyanígy leállt stoppie után, ha esetleg lehet más baja is karbin kívül). Úgy tudom orvosolni, hogy feltekerem az alapjáratot, ÉS, mikor vége a stoppie-nak, és elkezd esni a motor hátulja, nyomok egy nagy gázfröccsöt. De ez nem mindig jön össze.
Van még egy tünet, hozzákapcsolódhat a dologhoz, hogy mikor endúrózok, és sík talajról felkapatok egy meredekebb emelkedőn, rögtön az elején mikor odavágódik a motor(összeül az emelkedő alján), na olyankor megtorpan, szinte leáll, és utána kezd el dolgozni.
Nah, hát tényleg hosszúra sikeredett, remélem valakinek van ötlete a baj orvoslására, mert rohadt idegesítő, a stoppie gyakorlás közbeni állandó leállás mert szétkúrt egy szabadonfutót az öndindítóban, ha nem találom meg a hibát, az új is szét fog menni.
Mid van meg hozza?
Sztem nem e számos,holnap d.e. csinálok róla képet és rakok fel...
avval a hartai gyerekkel én is meg vagyok elégedve maximálisan
Van egy eladó Raptor háromszög dobom, összekötő csővel DRZ400 volt fent.
Egy pici horzsolás van az végén,30e-ért adnám ha valakit érdekel.
A karbival kapcsolatban annyit tudok mondani nekem is szokott folydogálni, de csak leállítás után néha ha nem zárom el a benzincsapot. Viszont egyszer örültem ennek, mikor Badacsonyban vettem 6 liter Szürke barátot és ugye ott helyben nem tudtam megkóstolni (gondoltam ezer forintért már valami frankesz kis lötyit adnak) csak mikor hazaértem a mocival, és olyan cukros szar volt az 1000 HUF/ literes bor mint a málnaszirup, nade a DRZ-m helyretette a dolgokat, mert mialatt vásároltam szépen odafolyatott a pince bejáratához egy jó nagy tócsa 95-öst, ami a döglesztő hőségben olyan fincsi fejfájdítós szagot produkált, hogy a kint iszogató vendégek hamarjában odébb is álltak.
Szerinted akkor mi lehet ilyenkor a baja?Pár nappal ezelőtt kérdezte más is, többen jelezték ugyanezt a problémát, kíváncsian vártam a reagálásokat de nem szólt hozzá senki.A szerelő meg a hartai srác sokan megvannak vele elégedve.
Csak csücsülj le mielőtt megkérdezed az árát!
DR600 felújítás közben találkoztam egy számomra "új" csapággyal:
HIC 83943A felirattal, van rajta egy kis "csap" az oldalán.
Ilyet hol tudnék beszerezni? Csapágy boltokban is próbáltam, Suzukinál is, de úgy néztek rám mintha ilyen nem is létezne.
http://www.gumiteszt.com/motor...
Mitas E08-at 130/80-18-as kivitelben használtam (az első még meg is van ), de nem voltam vele megelégedve. Viszont ez a típus egy kimondottan öblös gumi, mert szerelt állapotban tolómérővel mérve (felírtam valahova, de nem találom a cetlit) ha jól emlékszem 129-130 mm volt. Egy kimondottan kemény keverékről van szó szerintem, ami nedves útviszonyok között is könnyen megcsúszik (még az eleje is, úgy hogy nem is kell nyelezni), valamint szerintem könnyen kockásodik (oktatómotoron is ez volt).
E07-et csak venni akartam (mert tetszett a mintázata), de egy kolléga, aki olyat használt lebeszélt róla, mert hogy inkább Heidenau K60 legyen. Azt nem állt módomban méricskélni de láttam szerelten, és az is igen öblös gumi, meg tetszik is, csak állítólag szintén kemény, és nedves aszfalton nem az igazi.
Heidenauvall az a bajom, hogy olyan a gumi kiképzése, hogy kb majdnem 8 mm-t összeugrik szerelés után a 18-as hátsó, és a 130/80-18-as Heidenau kb ~122 mm virsli lesz. Mondják ugye hogy a futófelület szélessége mm-ben, de akkor ilyen alapon az ugyanolyan 130/80-18-as Mitas E07-es futófelülete meg mért 135 mm? (Mert ugye más keverék, más oldalfal, más minta, más felhasználási terület.)
A DRZ-men fcr karbi van. Stoppie után, mikor földre ér a hátsó kerék, olyankor leáll a motor, az sem segít, ha nagyon magasra állítom az alapjáratot. És ilyenkor nagyon nehezen indul, pont úgy, mint mikor álló motornál valaki csavargatja a gázt, és a gyorsítópumpa bezabáltatja a motort. Ez alapján azt gondolná az ember, sokat kap, de országúton, 90-nél 4,8-at eszik. (régen a mikuni karburátorral is ugyanígy leállt stoppie után, ha esetleg lehet más baja is karbin kívül). Úgy tudom orvosolni, hogy feltekerem az alapjáratot, ÉS, mikor vége a stoppie-nak, és elkezd esni a motor hátulja, nyomok egy nagy gázfröccsöt. De ez nem mindig jön össze.
Van még egy tünet, hozzákapcsolódhat a dologhoz, hogy mikor endúrózok, és sík talajról felkapatok egy meredekebb emelkedőn, rögtön az elején mikor odavágódik a motor(összeül az emelkedő alján), na olyankor megtorpan, szinte leáll, és utána kezd el dolgozni.
Nah, hát tényleg hosszúra sikeredett, remélem valakinek van ötlete a baj orvoslására, mert rohadt idegesítő, a stoppie gyakorlás közbeni állandó leállás mert szétkúrt egy szabadonfutót az öndindítóban, ha nem találom meg a hibát, az új is szét fog menni.