persze hogy nem.. én csak arra írtam, hogy van olyan, hogy magas a nyomás a blokkban... nem ez nyomja a szimeringet ki..
Te írtad.
Nem tudom van e lemez,mert nem vagyok ott sajnos. A gyerekkel beszéltem,aki csinálja. És ő mondta...
Gondolom ha volt ott tartó lemez csak visszatette...
persze hogy nem.. én csak arra írtam, hogy van olyan, hogy magas a nyomás a blokkban... nem ez nyomja a szimeringet ki.. nincs már rajta a rögzítőlemez? nem értem hogy jöhetett ki..
Bontott henger és dugó lett rátéve! Ami előtte volt rajta henger,már a nicasil le volt kopva a henger oldaláról és a dugó is kopottabb volt. Még sem nyomta ki a szimeringet
A szimeringet egy lemez tartja, és két csavar.. azt hogy nyomta ki? amúgy létezik, hogy nagy a karternyomás, de az igen rossz henger dugó illesztést jelent, akkor nagyon kopott már a gép.
Sziasztok!
Van pár eladó ruhám, nem újak már... ;)
-O'Neal krosszcsizma sajna neki az egyik csatját leszakítottam, fentről a másodikat (a négyből), de így is tart rendesen.. 44-es 5eft
-NoFear krossznadrág (az elején van egy foltozás) 36" 5eft
-Scoyco krosszmez XXL 4eft
-Acerbis krossz páncél 5eft
-FirstRacing krosszszemüveg (Őt egyelőre csak akkor adnám el, ha mind elmenne, egyelőre a krosszsisakhoz megtartom, bár kicsit furi egy robogóhoz..:)
A képek alapján is látszódik, hogy nem kiállításra szánt darabok, inkább pályára, ennek tükrében próbáltam kalkulálni az árakat is. Én 178centi vagyok, kb 90kilósan hordtam ezeket)
Több darab esetén kedvezményről szó lehet, ajánlatot várok rájuk.. csak bátran Urak. ;)
Átvehető Békéscsabán, vagy postázom.
crosspeet@gmail.hu
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek:
1. DRZ balos tankidom 2000 ft
2. DRZ javított hűtőidom 2000 ft.
3. DRZ gyári kuplungkar (vég-gömb levágva) 2000 ft.
4. DRZ gyári vezeték-távtartók 5 db 2000 ft.
5. Mol Dinamic Lánctisztító spray 500 ml 2db 1500 ft/db
6. Beta RR vízcsőkészlet az összes RR típushoz 8000 ft.
HELP!
Ha a töltés a fordulatszám emelésével csökken (lemegy 9v környékére) ill. összevissza ugrál, az ugye jót nem jelent?
Mi okozhatja? generátor, letestel?
Ha a H4 foglalat le van húzva, nem merül az akku, ha rajta van és úgy használom, (tehát világít a tompított, ahogy alaphelyzetben lennie kell) akkor néhány nap alatt nem tekeri meg az önindítót...ha lehúzom a foglalatot, tehát kikötöm az izzót, néhány kilóméter alatt rendesen feltölti az akkut, és vidáman indítózhatok...
Szerintetek mi a hiba?
köszi...
A 7 végén szét ment a váltóm..ill. a vissza húzó rugó törhetett el,mert csak úgy tudok váltani hogy először tolok fel-le,attól függ merre akarok váltani,a váltón váltás előtt,így bele tudom rakni...a váltó kar csak úgy el van,nincs rúgós ellenállás...tehát a rúgó lehet a ludas,nem a léptető villa mert így veszi..na a kérdés: szét kell e húzni az egész blokkot a rugó cseréhez,vagy a dekni levétele után hozzá férhető?Megpróbálja e én vagy szerelő?
Te írtad.
Nem tudom van e lemez,mert nem vagyok ott sajnos. A gyerekkel beszéltem,aki csinálja. És ő mondta...
Gondolom ha volt ott tartó lemez csak visszatette...