Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én amihez tudom hasonlítani az az XR600
heveré párszor mentem vele lehet brutális nyomatéka van de nem cserélném el: nem add olyan vad érzést, nehezebb+ be sem birom rugni
de piszok igénytelen megbizható gép
ahogy elnézem erröl még egy 100as is leugrik
nem pedig jó lenne
nincs itthon sör
most tettem be egy üveg vörösbort
csak egy pohárkával akarok inni mert holnap reggel melo
A múltkor mentem egy WR450-nel...és ahol egyes csőgázon megy fel az rmx, ott a végén ezzel fékezni kellett, mivel másodikban majd elszálltam
csá gero,ittál?
jó de akkóse 50kiloóóóóóó
Csdáko na mizu meguntad a kétützemet?
Bazi nagy tank, lámpa, kipu, talán csomagtartó meg kituggyamiaszar van még rajta gyárilag... Egy nagy dög lemeztank egymaga több mint 10 kiló lehet, egy üvegbúrás lámpa se pite, a gyári kéménye meg dízelmozdonyon is elmenne...
csá!szerintem qrva sok az 50kilo!mégis mit szed le róla ami 50kilo?ilyen faszok nem lehettek hogy ennyi felesleges szarral megrakják De lehet majd valaki megmondja,amugy a drz szárazon 120kilo.
Szewasztok!

Nézegetek régebbi 750 meg 850 bigeket. Valami nyomatékos, önindítós vas kéne endurózni, occsó pénzért. Néhányan azt állítják,hogy ezekről vagy 50 kiló felesleges szart le lehet hányni. Így megállna olyan 110 kiló körül, ami kábé egy déerzé súlya, ha jól tudom. Igaz lehet ez a fémázsa leszórható cucc?
Üdv!
Látom Tolna megyei vagy, melyik részén laksz?
Hát hogyis mondjam ami belemegy a szimeringbe nálunk azt távtartónak hivják a hátsó keréknél mindkétoldalon van az első keréknél meg csak a bal oldalon van mert ugye jobboldalon a számlálónak van a spirálja vagymi!
nemtudom mire gondolsz
Köszi a segitséget!lenne mégegy kérdésem távtartókmennyibe vannak mert most előjöttek az ilyen problémák
nekem asszem 15e volt anyag munkadij.
Hali mindenkinek!Olyan kérdésem lenne felétek hogy Dr-z kormány csapágy teljes cserjét mennyiből lehetne megúszni?
hali ma is jót motoroztunk,Sarazzal!csak a végére nem kellett volna az az esés
sziasztok keresnék drz-hez hengerfejet,valaki esetleg tudna segiteni, megköszönném!
Köszönöm szépen !
Majd lehet, hogy mi is csinálunk egyet , vagy megszokják
hello
Nekem is kellet csinálnom ilyen hallkítást a szomszédság miatt, habár az utóbbi időben nem használom, úgynézki megszokták
Esztergáltattam egy csőszerűséget (10 mm-el szűkebb a belső átmérője) aztán vágtam rá lyukakat és máris halkabb lett egy fokkal, teljesítmény vesztés nem igazán érezhető ugyanúgy megy a kerék vele is mint nélküle.
Heló valószínű hogy megvan lazulva a csavar a főtengelyen és csúszkál rajta a fogaskerék és hozzáér a kuplungkosárhoz ezt gyorsan orvosold
heló csak annyit akarnék kerdezni hogy ha a drz-met megdontom jobra akkor mint ha sisteregne valami benne es a masik irányban pedig nemcsinalja . ez normális? bocs a helyes írasért de szlovákiabol vagyok es meg nemmegy nagyon jol az íras. elore is kosz
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni Suzuki Drz 400 E kipufogójának halkítására !
(ugyanis motorozás elött szoktam melegíteni a mocit és erre átjött a szomszéd : "Vasárnap HAJNALI 9 órakkor nem szeretne ilyen brümmögésre ébredni ...")
Ha valaki tudna segíteni, esetleg valamilyen folytást (motor teljesítménye ne nagyon változzon )eladni annak nagyon örülnék !
-
Ja és ilyen az E-nek a gyári kipufja ?
Itt a bérelt DRZ-m,mentem vele 450km2-nap alatt fáj is a seggem,amugy nem olyan rossz,és a macskának is tetszik
Hello! A DRZ400S-nek lehet állítani a hátsó teleszkóp magasságát? Vagy csak az előfeszítést (tehát maga a motor nem lesz magasabb).