Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, megéri biza', csak házfelújítás kellős közepén elég szoros a költségvetés.... de talán kiszorítom valahogy. Gyári állapotban van? Nem mintha nagy jelentősége lenne....
tizezeré megéri
Köszi, gondolkodom rajta... Erre legalább fel lehetne pattintani egy hálózsákot megy egy kis sátrat...
üdv,
Dani
Itten-e
Ezen vannak a csomagtartóhoz....
Gondolom a gyári szerszámosdobozkát is fel lehet oda...az oldalára tenni...én sose próbáltam....
Szerintem kb. 2 litér jó olaj ára,+olajszűrő.A légszűrő rád van bízva,de igényelheti a mindennapos tisztítást is,ha sok a por.Monnyuk egy lityi légszűrőolaj vagy4e picula,de elég akár 2 évig is... Én erre egy darabig nem igazán figyeltem
mennyiből lehet kihozni 1 ilyen full szervizet?
Theograf,
Pontosan mi ez a generátorleégős típushiba? Kicsit bővebben... Mik a tünetek, és mikor jött elő?
Kösz a választ.
Szia Phoenix!
Szerény véleményem szerint az E-nek teljesen megfelel az 1500 - 2000 km-enkénti full szerviz, ahogy a haveri körben látom. Itt több E is fut úgy, hogy 20,000 km feletti futástelesítmény van mögötte kizárólag kemény terepen, ill. egy cimbora használja vegyesben rendszámmal, de aszfalton nem agyalja. Ha nem nagyon téped a száját, akkor 2000-es szervizekkel az E is "örök" életű darab lehet. Itt a haverom E-je, amit 6 éve csak és kizárólag kemény terepen hajt, de 2000-es szervizek mellett semmi baja nincs motorikusan.
Mint mindennek.
Nekem az egyik első magyarországi S-es volt(2000évj) 2003-2008-ig. Előttem csak egy erdész használta, de mindig fölborult vele, mert magas volt neki csiki-csukiban. 47000km-el adtam el tavasszal, generátorleégős típushibán kívül nem volt baja. Meg sem volt bontva a blokk, de olaj cserélve 6000-enként, gyertya, és a légszűrőt is csak 10w40-es motorolajjal kentem a puccos trutyik helyett. Láncszet, gumik, ilyesmi, de az a lényeg, hogy vezérlés, váltó, kuplung, henger és futómű környékén semmi gebasz nem volt, pedig gecisokat használtam mindenhol.
Hát ez volna az S.
Estét!
Nekem kellene egy apró alkatrész E-s drz-hez!egy napi km számláló !Akadt egy kisebb gondom a gravitációval,és bukfenc....!az meg beszart!Ha valakinek esetleg lenne egy eladó,akkor az érdekelne!
kössz
akkor 2000 km-enként elég neki az olajcsere?
mert akkor inkább valószinű az E-t választanám mikor veszek, én is sm-nek és erdőn is használnám vegyesbe
Phoenix,
Jó példa: egy haverom E-jében kb. 2000 km-enként cserél olajat (persze full szerviz keretében), a motor 6 éves, de még kutya baja nincs. Pedig keményen üti a srác minden hétvégén. S / SM vonatkozásában azt mondta az értékesítő, akitől az enyémet vettem (S), hogy érdemes "megfelezni" az előírt 6,000 km-es szervizintervallumot, mert akkor nagyon sokáig kopás nélkül megy a moci (persze, ha vigyázol rá). Ezt főleg arra mondta, aki pl. állandóan nyélen aszfaltoztatja az SM-et, és nem figyel az olajra.
Kevésbé jó példa:,5,000 km alatt is ki lehet nyírni egy mindent bíró DRZ-t. Egy cimborával tavaly ketten egyszerre vettük az S-einket. Az övé már eléggé odavan a versenyszerű használat (tényleg indult versenyen S-sel), ill. a "takarékos" szervizelés miatt. A nagy fiával ketten használják, a gyerek meg nagy ívben tojik rá, hogy van-e benne olaj vagy nincs, stb., szóval itt az élő példa, hogy füstölősre lehet hajtani egy DRZ-t pár ezer km alatt is, ha figyelmetlen vagy. A DRZ-nek lelke van, ha figyelsz rá, meghálálja.
Köszi, Ferkepappa, várom a fotót!
Igen!
De erre is fel csavarozhatod a kistáskát....
illetve van egy hajlitott kis lemez hozzá amivel a sárvédő mellé csavarozhatod....a bal oldalra...
holnap beszkennelem a papírjait és elküldöm ha gondolod...
de 24.-nél kell ellenőrizni, de az nincs előírva h akkor már csörögni is kell neki érted . De lefosom amúgy h csörög. Volt használva a gép rendesen, de rendben is van ám tartva. bármelyik déerzély tulaj megirigyelhetné.

Ez itt a Kokodrz 2008.szeptember
Akkor minden a terv szerint működik. A szervízköny szerint először 24.000 km-nél kell ellenőrizni a szelephézagot. Vagyis minden ok, nem?
helló
vki leírná nekem h. milyen időközönként kel olajat cserélni meg egyebet az E- változatos drz--be? és ehhez képest a S, SM-ekbe? nem tudom h. melyiket válasszam, jobb volna az erősebb E de nem akarom minden pénzem olajcserékre költeni...
Cső! Csörögnek a szelepeim! 24.000 km , höhhö, de még gyári fékbetétek, jeahh, az olaj már nem a gyári benni, mielőtt valaki rákérdezne 5000-ként cserélve van szűrhővel együtt. annyéé
Szia Zoli!
Nekem az ünnep és pihenőnapok elég macerásak a család miatt, de valamikor biztos összefutunk majd...
Legalább is remélem!
A csomagtartó csak úgy tehető fel, ha leveszem a kis fekete gyári táskát? Gondolom....
üdv,
Danez
Ez ugyan S manual, de hátha hasonlít valamelyest:
MANUAL
Üdv,
2N
Hali mindenki!
Valaki tudna dobni egy robbantott rajzot drz 400 e-nek a blokkjáról?Vízkavarómnál tönkrement a tömszelence és látni szeretném mit h szedjek le!
SÜRGŐS LENNE!
Szia,holnap megyünk de én lent leszek Isaszegen csütörtökön is szóval mehet a csapatás!Holnap melózol hogy nem tudsz jönni?
Szia Gabesz!
Szívesen csatlakoznék, de a holnap sajna nem jó! Egy másik túra csütörtöktől vasárnapig valamikor?