Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt van még 3db:
http://www.vatera.hu/ngk_cr8ei...

Boltokban néztem a weben, mindenhol 4-5k között mozog!

Ha érdekel startolj rá, nehogy elvigyék...
szia,hol láttad és mennyi? köszi
Most nézegetem, és találtam ugyanolyan árban, mint a gyári gyertya lenne!
Lehet akkor inkább ilyen lesz!
Vegyél bele iridiumos gyertyát 5000ft körül van.
Jobban indul és még teljesítményre is jobb lessz a szöcske.
üdv.
Gondolom ha valaki tudná válaszolt volna...
Esetleg kérdezz bontóban.
KÖszÖnÖm szÉpen, hogy vÁlaszoltatok!
Sziasztok!

A DRZ SM K5 (meg gondlom a többi is) gyári gyújtógyertya típusa NGK CR8E?
Taki lenyomott egy nap alatt ezer kilométert a DR-Z-vel az egy tank benzines túrán, persze nem egy tank benzinnel :o)

Nekem DR350-en 6-700 km körül van a napi rekord két személlyel, felmálházva, de az ülés több réteg polifoammal volt kényelmesítve, és még így is kegyetlen volt.
Szia!

175 ezret. Ez egyébként nem a gyári szett. Előttem egy WR-ben volt, én esztergáltattam Suzukiba. A Felni egyébként Behr, a tárcsa pedig 320-as elöl.
A 600 km az tényleg nem semmi! Én nem nagyon vállalkoznék most már 250-re sem, elég volt a nyári balatoni menet aszfalton. A haverok sornégyes 600-asokkal voltak, türelmesen meg is vártak mindig, de azért elhúztak autópályán 160-nal, ahol lehetett..... Miután hazaértünk, nekem is "tangabugyi-ülés" undorom volt egy hétig...... De most már itt az ősz, és felkerültek a bütykös gumik, így nem fogom kockára ülni a hátsó felem.
Az én rekordom...egy nap alatt közel 600km volt....budapest...pozsony...majd egy északi kirándulás...és haza bp...
hát kivoltam mint a sz*r a "tangabugyi" ülés kicsinál azéééé hosszútávon....a végén többet álltam mint ültem rajta...
Egy hétig le se mentem még a garázsba se....
Köszi a választ! Úgy tűnik ez ilyen....
Hadd tartsak egy rövid közvéleménykutatást, hogy kinek mennyi volt a hosszú távú rekordja DRZ-vel? Hallottam olyanról, aki DRZ-vel járta meg a Bamako rallye-t. Nekem egy nap alatt 285 km sikerült (full aszfalton), ill. 200 km vegyes üzemben (1/3 terep - 2/3 aszfalt). Az aszfaltost utólag nagyon rossz ötletnek tartom...... A duál túra, na az jó volt.
Esetleg volt valamelyikőtök csomagos túrán is?
Üdv,
Danez
Szeva! az Sm szettért mit kérsz?
Zim,

Szia, meg tudnád mondani, honnan van a kézvédőd? Pont ilyen kellene, mert állandóan letöröm a kuplungkart! Kösz
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? Annyi lenne a kérdésem, hogy a DR 650 és a DR 750 váza megegyezik? Magyarul: Át lehet építeni egy DR 750-et egy DR 650 vázra? A válaszokat előre is köszönöm.
enyém is zörög,full normális ez...
haveré is,elvitte szerelőhöz,annyit mondott h szép a hangja :D
hallgass meg egy ktmet,na annak va kegyetlen zörgő hangja :D
Szarul tekerték meg.
most úgyis bütykös szezon jön
Uppsz,igaz
na mind1.. most egy darabig úgyse lesz 150ezer forintom ilyenre
az első kerék viszont nem fog stimmelni, az exc 26mm-es tengely, a drz 20mm
a jeladót csak egyféleképpen lehet becsavarozni a deknibe és a lendkereket is csak egyféleképpen lehet felrakni az ék miatt így a gyújtást nem lehet elállítani. lehet hogy valami szarul lett bekötve?
akkor amelyikből találók olcsóbb sm-szettet, lehet megpályázom majd az exc-be...
1990-től 125-östől fölfele bármelyik ktm hátsó kerék jó a drzbe