Én is úgy nézem. Ha ez egy kiélezett üzemórás masina lesz, akkor búcsút mondhatunk az olcsó fenntartásnak (már aki vesz ilyet). Nekem biztos soha többet nem kell üzemórás gép pár plusz lóerőért....
szerintem ja
kétoldalt az ülés csavarja gondolom minden verzión ugyanott van
a hátsó felfogatása meg a hátsó segédváz végén ami a sárvédő alatt van..oda megy..két csavar...ahol a szerszámostáskát is rögzited....
Heló! Az E-s DRZ üzemórás de ez pontosan mit jelent mit kell szervizelni és milyen sűrün? Bocs de nem vagyok benn a témába, csak érdeklődésképpen kérdezem
Sziasztok!
Holnap lefoglalózzák a mocit és valszeg el is viszik
Maradt belőle egy masszív gyári csomagtartó...értelem szerűen drz-re és egy Givi E30-as 30 lityós doboz....amit eladnék.
Doboz új ára 14500(jelenleg) csomagtartó suzukinál....18591 egészen pontosan
Kettőt együtt oda adom 20ééé
Én kp-re vettem a motort, mert nem érzem magam elég gazdagnak ahhoz, hogy kamatokra dobáljam ki a pénzt az ablakon. Akkor inkább vennék egy ETZ-t, azt olcsó fenntartani, és mellette spórolnék valami szebb-jobb-komolyabb motorra. Nyilván jobb egy jó motort használni mint valami öreg romot, de ha véletlen ellopják a járgányt és még soksok részletet be kell fizetni az óriási szívás.
Hali! Én pontosan úgy csináltam, ahogy leírtad: Volt félretett pénzem a többit diákhitelből pótoltam. Először diákmunkából próbáltam előteremteni a hiányzó összeget de rájöttem lehetetlen. Hitelre se vehettem motort, kérni pedig senkitől nem akartam. Sajna mikor végzek a sulival nem lesz nagyon lehetőségem motorozni a meló miatt, így döntöttem diákhitel mellett. Lényeg, ahogy csinálom: ugyanúgy diák melózok, de már most törlesztem a hitelt. Persze sokkal több lesz a felvett összeg de legalább motorozhatok. Nekem nem volt más választásom, de MÉG nem bántam meg a döntésem.
áááááááááááá
tiszta csúf
drága fenntartás
pfff....
mé nem tolják még a 400asokat?:S