Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez egy rmz lámpával :S
áááááááááááá
tiszta csúf
drága fenntartás
pfff....
mé nem tolják még a 400asokat?:S
ha hobbi szinten hazsnálod akkor bőven elég 2-3ezer kmenként olajat,olajszűrőt cserélned,légszűrőt mosni....
dugót akor ha hallod h eltöröt :D
Én is úgy nézem. Ha ez egy kiélezett üzemórás masina lesz, akkor búcsút mondhatunk az olcsó fenntartásnak (már aki vesz ilyet). Nekem biztos soha többet nem kell üzemórás gép pár plusz lóerőért....
epuletgepesz@citromail.hu
Szia,nem kaptam meg!Sarazét már megkaptam,nem is láttam az emil cimed.
Sztem ez egy RMZ lámpával,hogy rencámos lehessen...
Én nem vagyok túl nagy szakértő de az E-n nincs segédváz igy FJR-es ként
Hi!

szerintem ja
kétoldalt az ülés csavarja gondolom minden verzión ugyanott van
a hátsó felfogatása meg a hátsó segédváz végén ami a sárvédő alatt van..oda megy..két csavar...ahol a szerszámostáskát is rögzited....

ha pesten vagy nézzük meg és kiderül
Sziasztok!
Kakukk!
Nem küldted az emailt.
Az enyémet megkaptad?
Sziasztok! Ezt most találtam egy amerikai fórumon. Ilyen lesz elvileg az új 450-es, ha hihetünk a hírnek.
pont most vettem iridium gyertyát akkor elvileg az is örök darab asszongyák 100000km biiiir
hát ha cseréled az oilt meg filtert akkor elvileg örök darab,nincsenek ezek annyira kihegyezve.de hallottam már olyat itt a forumon hogy széthajtották
Csak ha szól.
Addig csak légszűrő, olaj, gyertya, meg néha a szelephézagra ránézel.
és ilyen hogy dugattyu meg mittudomén?
1000km -enként olajcsere,asszem ennyi
Heló! Az E-s DRZ üzemórás de ez pontosan mit jelent mit kell szervizelni és milyen sűrün? Bocs de nem vagyok benn a témába, csak érdeklődésképpen kérdezem
csá,szerinted E-re fellehet varázsolni?
Majd a biztosító elrendezi...reméljük hogy jól....

az a lényeg hogy rendbe legyél oszt maj lesz másik mocc...
Más körülmények közt vevő lennék rá...
Sajnos jelenleg nincs mire rakni.
Szerintem nem néz ki szarul platnival se és dobozzal se....segítek hogy el tudjátok képzelni
Sziasztok!
Holnap lefoglalózzák a mocit és valszeg el is viszik
Maradt belőle egy masszív gyári csomagtartó...értelem szerűen drz-re és egy Givi E30-as 30 lityós doboz....amit eladnék.
Doboz új ára 14500(jelenleg) csomagtartó suzukinál....18591 egészen pontosan
Kettőt együtt oda adom 20ééé

Tessék.....tesséééééék
Nincs úgyhogy vennem kell legalább egy hátsót!
Én kp-re vettem a motort, mert nem érzem magam elég gazdagnak ahhoz, hogy kamatokra dobáljam ki a pénzt az ablakon. Akkor inkább vennék egy ETZ-t, azt olcsó fenntartani, és mellette spórolnék valami szebb-jobb-komolyabb motorra. Nyilván jobb egy jó motort használni mint valami öreg romot, de ha véletlen ellopják a járgányt és még soksok részletet be kell fizetni az óriási szívás.
van bütykös gummád?
Hali! Én pontosan úgy csináltam, ahogy leírtad: Volt félretett pénzem a többit diákhitelből pótoltam. Először diákmunkából próbáltam előteremteni a hiányzó összeget de rájöttem lehetetlen. Hitelre se vehettem motort, kérni pedig senkitől nem akartam. Sajna mikor végzek a sulival nem lesz nagyon lehetőségem motorozni a meló miatt, így döntöttem diákhitel mellett. Lényeg, ahogy csinálom: ugyanúgy diák melózok, de már most törlesztem a hitelt. Persze sokkal több lesz a felvett összeg de legalább motorozhatok. Nekem nem volt más választásom, de MÉG nem bántam meg a döntésem.