Ha mindent visszaraksz ahogy volt, és lehúzod a fesszabályzóról a generátort, attól még megy akksiról. A tekercset nem veheted ki, mert nem fog beindulni, ugyanis van még egy tekercs ami a CDI-be megy, és nélküle nem indul. Nem tudom, hogy mire való.
Nem a jeladóról van szó!
2N adnál egy msn címet ha van? látom kb ugyan abba a helyzetbe vagy mint én, (motor totálkár, a karban fém) és örülnék ha tudnék hasonló szerencsés emberrel beszélni :)
Sziasztok lenne egy kérdésem tudom hogy nem ide tartozik.
Malaguti F12 Robogóba milyen gyertya jár gyárilag mert ami most van benne azzal nem megy valami faszául oda rántom neki a gázt és 30-nál meglassul .
erröl a csavaros müveletröl légyolykedves pár képet csinálni mert még mindig fingom nincs hogy hol is vannak ezek a csavarok és csak akkor állok neki ha láttam!remélem nem lesz túl késö .Van ennek valami elöjele?vagy csak ugy jön?áááá rossz belegondolni hogy beszarjon pont szezonba,igazából egész évbe most lesz csak idöm motorozni
Ez már többünket "megtréfált"
Enyém '02-es és ugyanígy jártam.Pici hegyes izével ki tudtam tekerni a beletört csavarokat,nem volt beszorulva asszem egy sem.Lehúzót esztergályos csinálta,de nem tudok méreteket mondani,mert haveromnál pont volt egy LTZ szétborítva és annak vittem el a lendkerekét.Azóta 12.9-es csavarok menetrögzítővel és semmi baja.Bár akkor úgy gondoltam hogy 2 olajcserénként csavart is cserélek,de valszeg nem a csavar a hibás,hanem a gyári meghúzás...
Tekercselésben asszem Gábor8181 tud segíteni(már ha jól emlékszem).
Jobbulást
Halló valaki
honnan lehet E -hez lenkerék lehuzót szerezni? vagy milyen menet van rajta?
Egy két csavar meglazult és ledarálta a az álló részt.
De a fogaskerékbe is beletört egy két csavar.
És nem a blokkon akarom kifurni ezért le akarom venni csak ott a lenkerék.
Vagy furjam ki a csavarokat fent és majd olajat cserélek?
A menet ragasztó tuti?
2005 év végi és már fellazulnak a cuccok?
Mi lyen hibái vannak még a drz nek ..
Azt mondták hogy soha nem áll meg.
Vagy csak a gyujtás a gyenge pontja?
Csak annyit venni észre, hogy lemerül az akksid, mert nincs töltés. A generátor 3 fázisú, a fesszabályzó 5 vezetékes. 3 fázis be, + , - ki. Széthúzod a csatlakozót a képen jelölt helyen, és a 3 sárga vezeték között méred az ellenállást. Mindig 2-2 között, mivel csillagba vannak kötve, de a csillagpont nincs kivezetve. Így minden mérésnél 2-2 tekercset mérsz. Ahol valamelyik több vagy kevesebb a másiktól, ott a bibi. Ha kevesebb, akkor menetzárlatosra égett, ha szakadást mérsz, akkor elégett a vezeték. Úgy is lehet ellenőrizni, amikor megveszed a gépet, hogy ráteszel egy feszmérőt az akksira, és beindítod a gépet, ekkor meg kell emelkednie a feszültségnek, mert elkezd ugye tölteni. Ha nincs töltés, akkor lassan csökken a feszültség, mert a szikrához és a műszerekhez az akksi adja a tápot.
A generátort ha kiszedet, annyit látni rajta, hogy meg van feketedve vagy barnulva egy helyen, na ott a gebasz.
Ha igaz, akkor semmi sem változik (a színeken kívül).
Mivel nem teljesíti az eu-ban kötelező normát, nem igen forgalmazzák majd itthon. DRZ400S DRZ400SM
Valaki látott már valami képet, vagy tud infót a 2009-es DR-Z-kről? Annyit hallottam, hogy 450-es injektoros lesz. De nem találok róla semmit. Valaki segíthetne... köhi
persze....
egy pár karc van rajta ahol az ülésnek végevan...azon a részen...mikor teszem át a lában sajna néhe odaért a csimma....de ez elkerülhetetlen...
Nem a jeladóról van szó!
Csak még egy kérdés .
Ha lekötöm a tekercseket és a jeladot vissza rakom, aksirol elméletileg menni kéne nem?
2N adnál egy msn címet ha van? látom kb ugyan abba a helyzetbe vagy mint én, (motor totálkár, a karban fém) és örülnék ha tudnék hasonló szerencsés emberrel beszélni :)
Katalógus
Több típusú F12 is van.
Malaguti F12 Robogóba milyen gyertya jár gyárilag mert ami most van benne azzal nem megy valami faszául oda rántom neki a gázt és 30-nál meglassul .
Enyém '02-es és ugyanígy jártam.Pici hegyes izével ki tudtam tekerni a beletört csavarokat,nem volt beszorulva asszem egy sem.Lehúzót esztergályos csinálta,de nem tudok méreteket mondani,mert haveromnál pont volt egy LTZ szétborítva és annak vittem el a lendkerekét.Azóta 12.9-es csavarok menetrögzítővel és semmi baja.Bár akkor úgy gondoltam hogy 2 olajcserénként csavart is cserélek,de valszeg nem a csavar a hibás,hanem a gyári meghúzás...
Tekercselésben asszem Gábor8181 tud segíteni(már ha jól emlékszem).
Jobbulást
honnan lehet E -hez lenkerék lehuzót szerezni? vagy milyen menet van rajta?
Egy két csavar meglazult és ledarálta a az álló részt.
De a fogaskerékbe is beletört egy két csavar.
És nem a blokkon akarom kifurni ezért le akarom venni csak ott a lenkerék.
Vagy furjam ki a csavarokat fent és majd olajat cserélek?
A menet ragasztó tuti?
2005 év végi és már fellazulnak a cuccok?
Mi lyen hibái vannak még a drz nek ..
Azt mondták hogy soha nem áll meg.
Vagy csak a gyujtás a gyenge pontja?
A generátort ha kiszedet, annyit látni rajta, hogy meg van feketedve vagy barnulva egy helyen, na ott a gebasz.
Mivel nem teljesíti az eu-ban kötelező normát, nem igen forgalmazzák majd itthon.
DRZ400S
DRZ400SM
Mitas cross, enduro gumik kedvező áron, többféle méretben és mintázatban.
érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.co
m
egy pár karc van rajta ahol az ülésnek végevan...azon a részen...mikor teszem át a lában sajna néhe odaért a csimma....de ez elkerülhetetlen...