Szia saraz!
Örülök Neked! Merre szoktál ténferegni? Gondolom Pestből kifelé az irány! Szívesen gurulnék veled egyet valamikor, ha neked is jó tud lenni egy hétköznap. Hétvégenként nem lenne gondom, mert folyton hívnak engem Aszódi kátéjemesek, de a család miatt az elég felejtős, vagyis csak igen ritkán engedem meg magamnak.
diákhitelt ne vegyél fel ha nem muszály....én is felvettem...625.000
mire elkezdtem dolgozni 760 lett...3 éve dolgozok....fizetésem alapján azóta az első évben beletoltam 12*5000+12*10000
másodikban 12*15000 a mostani évben pedig eddig 10*20000 az eddig 560000
az egyenlegem jelenleg 340000....ennyit a kamatokrol és hogy ráérsz törleszteni.....meg a havi párezerrel ráérsz akár 20évig is törleszteni
Barátnőm is felvett vagy 300000...sajna minimálbérrel van bejelentve 3 éve....havi 4-5-6 ezreket fizet....nem kell mondjam hogy 3 éve fizeti és sokkal többel tartozik mint amit felvet...ha igy megy élete végéig törlesztheti...
Szóval motor miatt ne vegyél fel....bármennyire szeretnél akkor se...inkább szüleidet kérde meg vagy ilyesmi...
Egyetértek, Ferkepappa. Csak azért gondoltam, hogy az 1,000 km reális lehet, mert ezen a motoron tényleg egy karcolás sem volt, és azok a helyek is elég tiszták voltak, amelyek csak és kizárólag gyári új állapotban tiszták, utána reménytelen hozzáférni... Nekem a Csiki-Begéről nincs tapasztalatom (sosem vettem tőlük motort), csak ismertem a régebbi értékesítőket, akik mindig korrektek voltak, ha kellett alkatrész. De ez évekkel korábban volt...
csiki-bege egy gané cég...nem vennék onnan semmit...sok rosszat hallottam róluk...hogy átbasszák az embert a mocikkal...késik a rendelés...megy a hantázás....
2005-ös mociban 1000km? hihetetlen számomra...aki vesz egy mocit nemhiszem hogy 3 év alatt nem megy vele lóf*sznyit se...
magánszemélytől kell venni...ez nálam alap...ott legalább látod az eladót...talán jobban lehet a moci állapotára is következtetni...
Hát akkor lehet, hogy érdemesebb várni egy kicsit, aztán kp-re venned. Pl. most néztem egy szép állapotban lévő 2005-ös gépet (E) a Csiki-Begénél, az ismertető szerint 1,000 km volt benne. Állapotra hihető is volt. 1,1 M-t kértek érte, de köztes megoldásként lehet találni 700-800-ért jó állapotú régebbieket is. Meg talán érdemes körülnézni régebbi modelleknél is, pl. DR 350, agyonverhetetlen típus, viszont jóval olcsóbb.
a diákhitelröl letettem tegnap, az abaj újat nem akarok venni csak olyan 2001-2003 közötti használtat és hitel se vmi jo ötlet mert egyetemista vagyok és csak diákmelobol tudok gazdálkodni.... az meg nem sok
Ja, a diákhitelt felejtsd el...
Én nem vettem föl, viszont a feleségem igen, már öt éve nyögi, és még hol van a vége.....
Az szerintem járhatóbb út, hogy benyomsz 10-15% kp-t a kereskedőnek, és a többit meg havonta törleszted. 18 ezret fizetek havonta a biztosításokkal együtt. Ez elég tolerálható, ha belegondolok, hogy új motorom van.
phoenix87:
Persze! Szerintem a DRZ-ben nagyon kevés ember csalódott még. Tehát ha el tudod fogadni a korlátait (a hobbi enduro / SM szegmensben nem ez a legerősebb és legkönnyebb gép), akkor egy végtelenül megbízható, "igénytelen", hálás motor tulaja leszel. Én egyáltalán nem bántam meg a döntésemet, sőt örülök, hogy 2 hónap körültekintő szalonjárás után a DRZ mellett voksoltam. Nekem nagyon bejött.
2N:
Szomorúan olvasom az esetedet, sajnos nem egyedi. Az autósok egyáltalán nem figyelnek ránk, kétkerekű utazókra, így minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk a saját magunk védelme érdekében. Én majdnem milliméterre így jártam, mint te, csak biciklivel (mivel lelkes bringás is vagyok a kedvenc DRZ-m hajtásával párhuzamosan). Szerencsére megúsztam kisebb zúzódásokkal és egy széttört bringával. Tavaly szemtanúja voltam egy "eléhajtásos" motoros balesetnek Esztergom környékén, ahol szintén nem a motoros volt a hibás. Azóta szerencsére teljesen felépült a srác, és Neked is ezt kívánom.
Kevés aszfaltozás: lehet, hogy ez a hosszú (motoros) élet titka?
És az audis legalább bíróság elé fog állni ezért a mutatványért? No persze ez a lábadon már nem sokat segít, de remélem nem ússza meg.
Mindenki vigyázzon magára, korrekt védőfelszerelés nélkül (páncél vagy gerincvédő!) egy métert se menjetek!
2N, gyors felépülést kívánok!
Gorazs:köszi a választ én is ebben bízom hogy amennyit ezután fogom használni sokkal praktikussab lesz.
2N:jobbulást ez tipikussan olyan eset amit nem lehet kivédeni és ilyenkor számit hogy nem mentél mint az állat
Üdv mindenkinek!
Nincs még valaki véletlenül Aszód (Gödöllő) térségben rajtam kívül? Azt már szinte írni sem merem, hogy lehetőleg bütykössel. (És ráadásul hétköznap mennék!)
Eléggé fosok egyedül terepelni...
Szia!
Gyors felépülést kívánok!
Ja, az első időszakban tényleg nagyon kíméld a lábad. A Szegedi Taki barátom is így tud viszonylag zökkenőmentesen rehabilitálódni.
2 hét után újra itt.
2008.10.01-én egy féktávon (és szinte cselekvéstávon) belül kiforduló audi TT bizonytalan időre véget vetett motoros pályafutásomnak.
A történet:
Krisztina körúton haladtam az (Alkotás felől a Krisztina tér irányába a Déli Pályudvar előtt) a belső sávban amikor egy a Krisztina körúton szemből érkező audi a villamos síneken megfordulva (van erre kialakított forduló) elsőbségadás nélkül fordult ki elém.
Az autó olyan közel volt, hogy éppen a féket elkapni volt csak időm és jobbra tartani picit. Gyakorlatilag érzékelhető lassulás nélkül csapódtam az autó oldalába, majd ártrepülve azt egy teljes szaltó megtétele után háton landoltam. Végig magamnál voltam, láttam, hogy a lábam természetellenes pozícióban kitekeredve fekszik az aszfalton.
Nem részletezem az első 20 percet, amíg nem tudtam lesz-e egyáltalán lábam, de elég szörnyű volt.
A legkomolyabb sérülésem combcsont törés lett, amit egy kb. 40 cm-es szeg csombcsontba történő beverésével, csavarokkal való rögzítésével "javítottak" meg. A vasat egy-két év után újabb műtéttel el kell majd távolítani.
A motort még nem láttam de a feleségem által készített képek alapján totálkáros lett. (kormánykiflik eltörtek, kipufogókönyököt behorpasztotta a kerék, és ami legfájóbb: a képen látszik, hogy a váz blokk előtti zártszelvénye is horpadt, azaz elgörbült.)
Alapvetően óvatos, bizalmatlan, az autók mozgását mindíg figyelő (védekező stílusban motorozó) egyén vagyok. A baleset megtörténtében szerepet játszott, hogy mivel tapasztalataim (napi útvonalam) alapján a jobb sávba a Déli felől mindíg bekanyarodnak (függetlenül attól, hogy jövök-e) ezért már előbb behúzódtam a belső sávba, hogy nyugodtan bekanyarodhassanak a külsőbe. Ennyit az előzékenységről...
Az audi olyan közel kanyarodott ki, hogy álmomban nem gondoltam volna, hogy megteszi. Látnia kellett volna ha odanéz!
Szerencsére a tempó nem volt nagy, még nem is volt üzemmeleg a motor alig forgattam. A második szerencsés momentum, hogy kicsi autóba "botlottam bele". Ha egy magas építésű autó lett volna, most nem írnám ezeket a sorokat.
Mindenki vigyázzon magára, mert mások nem teszik meg helyettünk!
Üdv,
2N
Örülök Neked! Merre szoktál ténferegni? Gondolom Pestből kifelé az irány! Szívesen gurulnék veled egyet valamikor, ha neked is jó tud lenni egy hétköznap. Hétvégenként nem lenne gondom, mert folyton hívnak engem Aszódi kátéjemesek, de a család miatt az elég felejtős, vagyis csak igen ritkán engedem meg magamnak.
mire elkezdtem dolgozni 760 lett...3 éve dolgozok....fizetésem alapján azóta az első évben beletoltam 12*5000+12*10000
másodikban 12*15000 a mostani évben pedig eddig 10*20000 az eddig 560000
az egyenlegem jelenleg 340000....ennyit a kamatokrol és hogy ráérsz törleszteni.....meg a havi párezerrel ráérsz akár 20évig is törleszteni
Barátnőm is felvett vagy 300000...sajna minimálbérrel van bejelentve 3 éve....havi 4-5-6 ezreket fizet....nem kell mondjam hogy 3 éve fizeti és sokkal többel tartozik mint amit felvet...ha igy megy élete végéig törlesztheti...
Szóval motor miatt ne vegyél fel....bármennyire szeretnél akkor se...inkább szüleidet kérde meg vagy ilyesmi...
2005-ös mociban 1000km? hihetetlen számomra...aki vesz egy mocit nemhiszem hogy 3 év alatt nem megy vele lóf*sznyit se...
magánszemélytől kell venni...ez nálam alap...ott legalább látod az eladót...talán jobban lehet a moci állapotára is következtetni...
Én nem vettem föl, viszont a feleségem igen, már öt éve nyögi, és még hol van a vége.....
Az szerintem járhatóbb út, hogy benyomsz 10-15% kp-t a kereskedőnek, és a többit meg havonta törleszted. 18 ezret fizetek havonta a biztosításokkal együtt. Ez elég tolerálható, ha belegondolok, hogy új motorom van.
Persze! Szerintem a DRZ-ben nagyon kevés ember csalódott még. Tehát ha el tudod fogadni a korlátait (a hobbi enduro / SM szegmensben nem ez a legerősebb és legkönnyebb gép), akkor egy végtelenül megbízható, "igénytelen", hálás motor tulaja leszel. Én egyáltalán nem bántam meg a döntésemet, sőt örülök, hogy 2 hónap körültekintő szalonjárás után a DRZ mellett voksoltam. Nekem nagyon bejött.
Üdv,
Danez
Szomorúan olvasom az esetedet, sajnos nem egyedi. Az autósok egyáltalán nem figyelnek ránk, kétkerekű utazókra, így minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk a saját magunk védelme érdekében. Én majdnem milliméterre így jártam, mint te, csak biciklivel (mivel lelkes bringás is vagyok a kedvenc DRZ-m hajtásával párhuzamosan). Szerencsére megúsztam kisebb zúzódásokkal és egy széttört bringával. Tavaly szemtanúja voltam egy "eléhajtásos" motoros balesetnek Esztergom környékén, ahol szintén nem a motoros volt a hibás. Azóta szerencsére teljesen felépült a srác, és Neked is ezt kívánom.
Kevés aszfaltozás: lehet, hogy ez a hosszú (motoros) élet titka?
És az audis legalább bíróság elé fog állni ezért a mutatványért? No persze ez a lábadon már nem sokat segít, de remélem nem ússza meg.
Mindenki vigyázzon magára, korrekt védőfelszerelés nélkül (páncél vagy gerincvédő!) egy métert se menjetek!
2N, gyors felépülést kívánok!
Üdv,
Danez
Ferkepappa: a kötelező biztosításom már megvolt, átírás is. Casco nem volt.
Holnap kárszemle. Remélem le tudok majd menni a 3. emeletről.
Hasonló cipőben járok mint te, mert mostanában én is egyedül motorozok! Ha gondolod egyeztethetünk!
Ja, én kerepesi vagyok.
2N:jobbulást ez tipikussan olyan eset amit nem lehet kivédeni és ilyenkor számit hogy nem mentél mint az állat
Mi lesz az ügyből...remélem abból legalább jól jösz ki...
Nemrég lett meg a mocid....casco...biztositás...minden okés volt?
Nincs még valaki véletlenül Aszód (Gödöllő) térségben rajtam kívül? Azt már szinte írni sem merem, hogy lehetőleg bütykössel. (És ráadásul hétköznap mennék!)
Eléggé fosok egyedül terepelni...
Gyors felépülést kívánok!
Ja, az első időszakban tényleg nagyon kíméld a lábad. A Szegedi Taki barátom is így tud viszonylag zökkenőmentesen rehabilitálódni.
2 hét után újra itt.
2008.10.01-én egy féktávon (és szinte cselekvéstávon) belül kiforduló audi TT bizonytalan időre véget vetett motoros pályafutásomnak.
A történet:
Krisztina körúton haladtam az (Alkotás felől a Krisztina tér irányába a Déli Pályudvar előtt) a belső sávban amikor egy a Krisztina körúton szemből érkező audi a villamos síneken megfordulva (van erre kialakított forduló) elsőbségadás nélkül fordult ki elém.
Az autó olyan közel volt, hogy éppen a féket elkapni volt csak időm és jobbra tartani picit. Gyakorlatilag érzékelhető lassulás nélkül csapódtam az autó oldalába, majd ártrepülve azt egy teljes szaltó megtétele után háton landoltam. Végig magamnál voltam, láttam, hogy a lábam természetellenes pozícióban kitekeredve fekszik az aszfalton.
Nem részletezem az első 20 percet, amíg nem tudtam lesz-e egyáltalán lábam, de elég szörnyű volt.
A legkomolyabb sérülésem combcsont törés lett, amit egy kb. 40 cm-es szeg csombcsontba történő beverésével, csavarokkal való rögzítésével "javítottak" meg. A vasat egy-két év után újabb műtéttel el kell majd távolítani.
A motort még nem láttam de a feleségem által készített képek alapján totálkáros lett. (kormánykiflik eltörtek, kipufogókönyököt behorpasztotta a kerék, és ami legfájóbb: a képen látszik, hogy a váz blokk előtti zártszelvénye is horpadt, azaz elgörbült.)
Alapvetően óvatos, bizalmatlan, az autók mozgását mindíg figyelő (védekező stílusban motorozó) egyén vagyok. A baleset megtörténtében szerepet játszott, hogy mivel tapasztalataim (napi útvonalam) alapján a jobb sávba a Déli felől mindíg bekanyarodnak (függetlenül attól, hogy jövök-e) ezért már előbb behúzódtam a belső sávba, hogy nyugodtan bekanyarodhassanak a külsőbe. Ennyit az előzékenységről...
Az audi olyan közel kanyarodott ki, hogy álmomban nem gondoltam volna, hogy megteszi. Látnia kellett volna ha odanéz!
Szerencsére a tempó nem volt nagy, még nem is volt üzemmeleg a motor alig forgattam. A második szerencsés momentum, hogy kicsi autóba "botlottam bele". Ha egy magas építésű autó lett volna, most nem írnám ezeket a sorokat.
Mindenki vigyázzon magára, mert mások nem teszik meg helyettünk!
Üdv,
2N