Sziasztok! Vettem egy K5-ös drz 400 sm-et és gyűrűztetni kéne!
Kellene nekem csak 3 gyűrű! Kérdésem csak az lenne, hogy hol lehet olcsón beszerezni, mert én sajnos sehol nem találok! Köszönöm!
Szia
Az ugye nem kérdés hogy a gyertyát cseréld.
De ez lehet attól is hogy hideg a levegő és más a levegő-benzin keverék aránya. Nekem ugyanezt csinálja a hornet,durrog rendesen.
Lehet vinni szerelőhöz hogy állítsa be,de szerintem várd meg a jó időt!
Gyertya csere,+20fok és ha akkor is durrog akkor lehet állítgatni.
Sziasztok mégegszer!
Mostanában használom a dokit úton,és ebbe a hidegebb időbe sokat durrog de akkorát mint az állat,illetve a kipufogó,szikrafogó kissé kormos,segítséget,tanácsot kérnék.
Én elsősorban gyertya gondra tippelek ugyanis már 6 éves,gyári.
Olajat abszolút nem fogyaszt,tudom,hülye kérdés vegyek új gyertyát,cseréljem ki.... Csak gondoltam rákérdezek azért.
Üdv!
Kösz szépen,óvtam vigyáztam gyári állapotban örizgettem éveken át,
Néztem a tiédet gyönyörü ő is,le a kalappal
Nyomok pár piktúrát az én megvalósításomról,már csak az index hiányzik róla.
Ja és azért vettem másikat,mert azt nyugodtan mertem furogatni!
Nagyon gyorsan kopik a K60-as aszfalton az biztos, de cserébe elég jó a tapadása.
A terep elég tág fogalom, de ha kimondottan a saras, rumplis terepet nézzük akkor esélytelen kategória, akár a slick gumi, ha laza kötésű köves-sziklás terepet akkor szétszaggatja a sok éles perem, de ha vizes füvet alatta keményebb talajjal/avarral akkor is csak óvatosan mert a nagy blokkok nem igazán képesek belekapaszkodni határozottan a talajba.
A Félreértések elkerülése végett nekem azért nem lett jó a munkahengervédő mert nekem már újabb SM vagy RMZ fékem van hátul. Ez a protektor a Sima eredeti DRZ 400 S /E modellekhez való. Teljesen új. Ha érdekel valakit szóljon. 30/2296453
Sziasztok!
Van pár gumi meg lánckerék eladó ha esetleg érdekel valakit: ELADÓ
A MEFO gumi dobozában van: MEFO Explorer 130/80 R18 72T MFE 99, úgy volt hogy benyeltem az árát, és nem jön meg Németországból, mert semmire nem válaszolt az a buzi eladó így közben vettem Heidenau K60-ast mert műszaki meg közelgett, na most 2.5 hónapra rá csönget a DPD hogy meghozta a MEFO gumit... Megtartanám ha tudnám hova tenni...
Bazi masszív egy darab, szerintem valami aszfaltos kavicsos sziklás túrás célra tudnám elképzelni. A MEFO szereletlenül 135 mm széles körül van a Heidenau pedig csak 126 mm pedig ugyanúgy 130/80-as méretű mindkettő, de a MEFO-nak peresebb az oldalfala, viszont szélesebb a MEFO.
Üdv!
Én is így voltam,sokáig gondolkoztam nem akartam kifúrni,2000 ért vettem egy másik toldatot ledcsíkkal,vettem rá egy ledes féklámpát,rendszámvilágítást,ha akarod rakok fel óla képet ha hazaérek valaha
Üdv dave
Persze, ennek örülök, ha valaki a már megszerzett tapasztalatot átadja. Tulajdonképp annyira nem zavar engem sem, hogy magasabb az alapjárat mert már a szívató régen kikopott, szóval hiába húztam ki, nem marad ott, mert az a domborítás már nagy valószínűséggel megkopott, ezért ezen kis rudazatot egy kis barkácsolással fel tettem a kormányra egy bovden segítségével így hidegen tudok neki adni egy kis kakaót, hogy ne álljon le. A moci egyébként már meg van majd négy éve, s teljesen meg vagyok fele elégedve, pedig nem egy szép már, de nekem bevált. Igaz, amit említettem is, néha nem egyenletes az alapjárat, meg főleg, ha hirtelen cibálom a gázt, van mikor megdurran, vagy megfojtom a motort, de alapjába véve nagyon szeretem!
Főleg, hogy amikor elmegyünk motorozni, csak úgy hívnak, hogy jött Atos az anyahajóval, viszont az anyahajó már vontatott Husqvarna TE 610-et, Yamaha DT-t, Kawasaki Kx-et, Honda Cr-t... :)
Ja, és amikor ezt a lassú leforgást csinálta az enyém, akkor este simán vörösödött a kipucsonk, ha egyhelyben kicsit megcibáltam. (nem szabályzásig)
Volt szerlő aki azt mondta ,hogy ez a kipuizzás normális ,de szerncsére megint nem bíztam meg más szakértetlenségében ,mert egy ilyen motornak a gyári kipucsövét ami nem valami 0.0001 mm-es jósimuraterminnyoni akármi titáncső ,hanem egy 1.5-2mm falú vascső,azt 3 gázrántástól nem szabad felizzítani mert az rendellenes működésre, túl dús keverékre utal. Ezzel nem magamat akartam fényezni, csak mint tapasztalat!
A lamellák sorrendjét azt szerintem valami manual ból próbáld meg meglesni. Az ,hogy ujjal nem tudod kiemelni a kuplungot lenn a kis karnál fogva, vagy még dekli nélkül ott nyomva az nem baj mert ezek a rugók igen bitangok.
Akkor neked is ez a gond ha jól értem, megrántod a gázt és lassan ejti vissza. Ha tényleg tutira visszakattan helyére a folytószelep, akkor nálad is ez lehet ,hogy a folytószelep túlzottan nyitva van alapjáraton, tehát az alapjáratállító csavar ami a folytószelep alsó helyzetét állítja, az van nagyon föltekerve. Legalább is nálam ez volt. Azt lejjebb kell tekerni (ekkor már jól fogja ejteni a gázt, csak az alapjárat lesz túl alacsony), és akkor kell elkezdeni a karbi alján lévő alapjárati keverékszabályzó csavart trekergetni. Na ez elég kínlódás, legalább is az enyémen mert rohadtul nem lehet hozzáférni.
Szevasz!
Attila tedd vissza a sport dobot amit mutattál mikor a csomagtartóért voltam, és nem fogod hallani a ciripelést.Az lesz a vége,hogy a szomszédok megszólnak hogy ilyen sok pénzért ciripelős motort vettél.
Na. látod... Ezért nem tudom, hogy valaki nem bele való rugót tett-e bele, vagy csak elkeményedett, vagy nem tudom. Mivel amikor én cseréltem lamellakészletet, akkor a 6 helyett 7 volt benne, szóval nem elképzelhetetlen, hogy valaki hekkerkedett. Azt sem tudom biztosan, de, ha jól emlékszem, akkor a kuplungkosárban amikor pakolom befelé a lamellákat, s a tárcsákat, akkor lamellával kezdek, s a végén, a záró lapka, vagy fedél, vagy hogy hívjam, szintén lamellára megy rá, s nem fém tárcsára. Aztán, mikor a négy rugót berakom, a négy db 6-os csavart behúzom ütközésig, s felrakom a deknit, akkor simán ujjal nem igazán bírom nyomni, vagyis bírtam, csak miután kicseréltem a két egymással szemben lévőt kisebb feszítésű rugóra. Az igaz, hogy a kuplungkarom sem egy világbajnok, de a bowden, az tutira jó. Legalább is úgy gondolom, de ilyenkor már mindenre gondolok, még olyanra is, ami alapvetően hülyeség.
Még egy észrevétel. Teljesen mindegy, hogy hidegen, vagy melegen, de szokott neked olyan lenni, hogy az alapjáratot beállítod, minden f.sza, aztán egy-két gázfröccs, s felmegy, s nagyon sokára áll be vissza. A gázbovden, s a visszanyomó rúgó bitangosan vissza tolja a súgert....Lehet, hogy alapjárati fúvókám szutykos!?!?!
jajj én értettem félre, úgy értettem ,a kuplungban vannak elhajlott alu lamellák
Persze érdemes kifésülni a radiátor lamelláit!
Azaz, amiben van az olaj leeresztő, egy nagy O gyűrű van alatta, az a tömítése, elvileg illendő O gyűrűt minden szétszedéskor cserélni, de ha szépen eltakarítod a felületeket, majd vékonyan bekened friss olajjal a gyűrűt és szép egyenletesen húzod vissza a 3 csavrral akkor nem lesz ott gond.
Egyébként nekem a 650 en, majdnemhogy egyújas a kuplung, persze a bowden töéletes ,télen beáztatva szilikon olajba, de tényleg teljesen könnyen jár.
úgy értem, hogy az olajhűtőn, mint az autók, motorok, stb hűtőjén, ha bele nézel, apró alu lamellák, úgymond hűtőbordák vannak, s, ha be van hajolgatva, akkor nem tud a levegő átáramlani rajta, s rosszabb a hűtés.
Az ülepítőt még nem vettem le, de jogos az öt pont. Tulajdonképp arra a kis tányéros részre gondolsz, amit három csavar fog, aminek közepén van maga az olajleeresztő csavar. A legutóbbi olajcserénél is csak azért nem szedtem azt le, mert nem tudom pontosan, hogy milyen állapotú alatta a tömítés, s nincs kedvem egy tömítés készletet venni egy kis sz@r miatt, de most szerintem leszedem.
A kuplung rugókra visszatérve meg azért is gyanakszom arra, mert amikor a négy egyforma rugó volt benne, akkor tényleg, kb 10 perc motorozás után már le akart szakadni az ujjam. És csak viszonyítani tudom, hogy a ninja-n sokkal puhább a kuplung, s mégsem csúszik el, pedig azért ott is van "némi nyomaték" :)
Az tény, hogy az apró alulemez lamellákból van egy jó pár behajolgatva, azt is valószínű, hogy nem teszek vele rosszat, hogy, ha kihajtogatom :)
Ezt nem értem, ezt ,hogy érted?
Egyébként szerintem a rugók fognak segíteni ,persze ha nem a lamellák eleve kopottak. Tehát szerintem először hagyd meg a 40 es olajat! így költséghatékonyabb a dolog, ha leereszted az olajat akkor a "sump filter" nevezetű ülepítő szűrőt is érdemes kitakarítani, ami a blokk alján van 3 csavarral rögzítve, kerek tálka. Sok sikert!
igen ilyen,most a motort fülelem,de amióta olajat cseréltem,meg halkabb dobot tettem fel ,bal oldalon a kipufogó nyilás felől ahogy melegszig egyre hangosabban hallatszik ilyen ciripelés,először csak halkan felül baloldalon,majd ahogy melegszik,már a jobb oldalon is hallatszik,olvastam visszább is irták sokan hogy már új korában is hallatszik ez a ciripelés.Vagy csak ez az olaj nem tetszik neki?Mindenesetre megmérem a szelephézagokat.
Persze, van rajta olajhűtő. Ok, megpróbálom. Bár, már rendeltem hozzá egy szett kuplungrugót, azt mindenképp kicserélem, meg lehet, hogy leszedem a hűtőt is, s átmosom.....
Az tény, hogy az apró alulemez lamellákból van egy jó pár behajolgatva, azt is valószínű, hogy nem teszek vele rosszat, hogy, ha kihajtogatom :)
És akkor szerintem is megpróbálom az 50-es olajat.
Köszi szépen még egyszer a segítséget.
Hali.
Kellene nekem csak 3 gyűrű! Kérdésem csak az lenne, hogy hol lehet olcsón beszerezni, mert én sajnos sehol nem találok! Köszönöm!