Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább a szekunder levegő rendszer szelepe. PAIR-system.
Másnéven pair szelep,ha jóltudom.Volt már róla szó visszább.
katalizátor
Bocs, ez a kép beszúrás nem tudom hogy működik... Kép itt
Sziasztok! Még új vagyok itt. A közeljövőben szeretnék motort venni és a DRZ S típus tetszik ezért infókat gyűjtök róla. Találtam pár képet és van egy alkatrész ami nem mindegyik motorblokkon látható. Tudnátok segíteni hogy mi az? (bejelöltem a képen)
DRZ-be.
Üdv urak!
Bontott szabadonfutó kellene kompletten. Mindenestől. Kinek van?
Nekem van egy régebbi e drz fejidom foncsorral izzóval...
ha érdekel!4500Ft
DRZ ALKATRÉSZEK KIEGÉSZÍTŐK ELADÓK!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
06-20-5-636-213
mobilcent
rum2001@gmail.com
Drz-e vagy s fejidomot keresek jó árban.
És még bőven lefelé csaltam, hogy meg ne bántsam!
Oké megnézem majd így féktisztítóval,
Suber fedélnél a tömítés kb 1 éve volt cserélve,csak most szét kellet szedni és azóta csinálja ezt
Azért a 105 kiló segít
140 mm 132,5mm és sógor 185cm és 105kg-al 140mm-es ültetővel.
keverékképzés probléma.... valószínű falslevegőt szív valahol a motoros.. ha levegőben dús a keverék, akkor erőtlen lesz a terjeszkedés, hamar végbemegy, így megemeli a fordulatot... mivel ereje semmi, ezért szép lassan megzuhan... vegyél egy flakon féktisztítót, és ügyesen fújkáld meg a szívócsövet és környékét... karbit stb.. vigyázz, a kipuffra ne fújj! ha változást veszel észre az alapjáratban, akkor ott a luk, amit épp fújsz!
Általában fals levegő okozza.
Nem te próbáltál 140-eset is,az már túl hosszúnak bizonyult?
Én 172 cm és 94-kg vagyok 135-37 megfelelő lenne?
Iszonyatosan zavarja a biztonság érzetem,hogy a lábújhegyem ér csak le.
Valószínűleg fals levegőt szív.
DRZ-E-n alapjárat lassan esik vissza ezt mi okozza (gázelvétel után 3-5 másodpercig mé pörög és utána áll vissza alapjáratra)
A drz olyan, mint egy 40-50es éveiben járó nő. Nyugodt, megfontolt, de lehet vele játszadozni, 1 Rmz pedig egy 20as éveiben járó, őrület, aki mindent meg akar csinálni veled. Nekem eddig ez a tapasztalatom, bár a Drz nem régóta van nálam, ellenben az Rmz majd 4évig.
Háát azért ez a bukszádtól is függ
Sziasztok! kb 90-es Dr 125-hez keresek service manualt,vagy valami katalógust amiben szerepel a teló olaj mennyisége Ha valaki tudja nem tartsa magában
Attól függ mire akarod használni nekem volt mind a kettő én endurozok.
Az rmz költségesebb kb 110 kg bivaly erős nagyon jó futómű szereti a nagy tempót és nagy kondi kell hozzá.
A drz egy nagyon kezelhető motor kisebb fenntartási költséggel kb 130 kg.
Én nekem mind a kettőről jó a véleményem.(jó gazdát meghálálja)
Kezdőnek én is DR-Z-t ajánlanák...nekem van már egy kis rutinom(ha lehetek nagy képű) cross, körökben,meg sok kezdővel is volt dogom.
Ellentmondásos a dolog, mert az RMZ könnyebb, de kezdő motornak a DRZ- t ajánlanám!
Kezdésnek nézd meg ezt!