Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valahogy így
számold mégegyszer! ez a 16-ik! mondtam, hogy 1-el kezded, nem nullával!
a fénykép szerint a 15. -en van, de a számozott nyilak nem állnak jól
egy foggal tedd jobbra a szívót, ha most a felső holtponton áll!
De ez így nem a legjobb nemde?
a vezérlésnek pontosan a rajz szerint kell állnia... jelek pontosan a lánvezető éleire mutatnak.. van olyan tengely, amin a szívó kicsit balra van nyilazva, de azt meg úgy kell számolni, hogy a kipufogó tengely felfelé álló jelétől 15-ik csapon kell lennie a szívó jelének. Úgy, hogy a kipuff jel felőli csapja nem nulla, hanem az az első, úgy számolsz 15-öt ha ilyen nagyok az eltérések, akkor gáz van. az olajat inkább a dugattyúnál eszi, kopás a probléma...
Oksi
Köszi az infót!
Üdv
lefényképeztem
sajna a DRZ S service manualja csak a 14. oldalig jön le a letöltő oldalról, azért néztem meg az LTZ t.
010-et ne bántsd, a 007, az kevés..
kipuffon jó a 020
Szia
Az LTZ-ben az 'E' típus blokkja van, abban pedig tudtommal más vezérműtengelyek vannak, mint az S/SM változatban, úgyhogy arra a rajzra szerintem ne hagyatkozz, de majd az okosok megmondják
Hello. DRZ400S műszaki kérdés. Zabálja az olajat, ezért megbontottam a blokkot. A főtengelyt T re állítottam, a vezérmű tengelyeknek közül a kipuff úgy áll mint a service manualban, tehát 2 es jel felfelé, 1 es jel vízszintes. De a szívónál a 3 as jel kissé balra srégen, a 2 es jel pedíg nem szembe a kipuff 3 as jelével, hanem felfelé egy kicsit. Olyan mintha el lenne rakva egy foggal. Pedig bontatlannak tűnik a blokk, a lánc és a fszítő is OK. A rajzot a vezérlésről egy LTZ400 ról vettem, de elvileg ugyanaz a blokk mint a DRZ.

2. kérdés. hol szokta enni az olajat? Inkább a szimeringeknél, vagy a gyűrűknél? A dugattyúnak nincs mérhető holtjátéka a hengerben.
Az a drz-e amit hirdetsz kamu? Az ülés és az idomok sem eredetiek. Ezek alapján ELSŐ RÁNÉZÉSRE nem 2004es!
Dehogynem Csikával keresd őt

Futómű
Szia hová kell pontosan rakni, mennyire védi meg a mocit és mennyit kérnél érte.
Várom a válaszod. Köszi!
Szia
Hétvégén úgy is ráérek kiszedem a hézagoló lapkákat rámérek,de ahogy neten nézem csak 0.05-el változnak tehát akkor érdemesebb lenne a most 0.10-en lévő szívót is állítani amit ugye 0.15-re tudnék illetve akkor ugyebár a 0.07-es is 0.15 körülre ?
üdv
szívó- kipufogó 0.15-0.25 de 0.10-0.20 alatt ne legyen.. inkább több
sárvédőre ilyen kisseb táskát hol lehetne venni?
Eladó bukógomba garnitúra!
UI: Drz-E
Sziasztok
Mekkorának kell lennie a szelephézagnak? Van 2 service manualom az egyikben szívó:0.05-0.15 kip: 0.15-0.25 a másikban amit Phoenixtől töltöttem le abban pedig szívó: 0.10-0.20 kip:0.20-0.30.
Rámértem ma és az egyik szívó szelepnél 0.07 volt csak a hézag másiknál 0.10 kipufogó meg 0.21 mind a kettő.
Múlt év júliusában volt szerelőnél ő azt mondta hogy kellet rajta állítani,most nem tudom hogy ez így jó -e vagy egyáltalán állított-e rajta.
Vélemény?
Üdv
A javítókészlet új csavart is tartalmaz vagy csak a perselyeket? Mert akkor lehet már a csap is beteges
mindkét képen E-s van!a kipufogó felfogatást ha megnézed az sm-nek a képén látszik hogy E meg műanyag a tank is a láncfeszítő is árulkodik fejidom is E napi számláló hátsó rendszámtartó is E stb....!De ez csak az én véleményem....!
nekem prox van benne, többet vártam tőle... de akkor nem csak én jártam így...
A kéz védő is....
Más: Eladó a mocim....400 S 2001'
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...