a vezérlésnek pontosan a rajz szerint kell állnia... jelek pontosan a lánvezető éleire mutatnak.. van olyan tengely, amin a szívó kicsit balra van nyilazva, de azt meg úgy kell számolni, hogy a kipufogó tengely felfelé álló jelétől 15-ik csapon kell lennie a szívó jelének. Úgy, hogy a kipuff jel felőli csapja nem nulla, hanem az az első, úgy számolsz 15-öt ha ilyen nagyok az eltérések, akkor gáz van. az olajat inkább a dugattyúnál eszi, kopás a probléma...
Szia
Az LTZ-ben az 'E' típus blokkja van, abban pedig tudtommal más vezérműtengelyek vannak, mint az S/SM változatban, úgyhogy arra a rajzra szerintem ne hagyatkozz, de majd az okosok megmondják
Hello. DRZ400S műszaki kérdés. Zabálja az olajat, ezért megbontottam a blokkot. A főtengelyt T re állítottam, a vezérmű tengelyeknek közül a kipuff úgy áll mint a service manualban, tehát 2 es jel felfelé, 1 es jel vízszintes. De a szívónál a 3 as jel kissé balra srégen, a 2 es jel pedíg nem szembe a kipuff 3 as jelével, hanem felfelé egy kicsit. Olyan mintha el lenne rakva egy foggal. Pedig bontatlannak tűnik a blokk, a lánc és a fszítő is OK. A rajzot a vezérlésről egy LTZ400 ról vettem, de elvileg ugyanaz a blokk mint a DRZ.
2. kérdés. hol szokta enni az olajat? Inkább a szimeringeknél, vagy a gyűrűknél? A dugattyúnak nincs mérhető holtjátéka a hengerben.
Szia
Hétvégén úgy is ráérek kiszedem a hézagoló lapkákat rámérek,de ahogy neten nézem csak 0.05-el változnak tehát akkor érdemesebb lenne a most 0.10-en lévő szívót is állítani amit ugye 0.15-re tudnék illetve akkor ugyebár a 0.07-es is 0.15 körülre ?
üdv
Sziasztok
Mekkorának kell lennie a szelephézagnak? Van 2 service manualom az egyikben szívó:0.05-0.15 kip: 0.15-0.25 a másikban amit Phoenixtől töltöttem le abban pedig szívó: 0.10-0.20 kip:0.20-0.30.
Rámértem ma és az egyik szívó szelepnél 0.07 volt csak a hézag másiknál 0.10 kipufogó meg 0.21 mind a kettő.
Múlt év júliusában volt szerelőnél ő azt mondta hogy kellet rajta állítani,most nem tudom hogy ez így jó -e vagy egyáltalán állított-e rajta.
Vélemény?
Üdv
mindkét képen E-s van!a kipufogó felfogatást ha megnézed az sm-nek a képén látszik hogy E meg műanyag a tank is a láncfeszítő is árulkodik fejidom is E napi számláló hátsó rendszámtartó is E stb....!De ez csak az én véleményem....!
Köszi az infót!
Üdv
kipuffon jó a 020
Az LTZ-ben az 'E' típus blokkja van, abban pedig tudtommal más vezérműtengelyek vannak, mint az S/SM változatban, úgyhogy arra a rajzra szerintem ne hagyatkozz, de majd az okosok megmondják
2. kérdés. hol szokta enni az olajat? Inkább a szimeringeknél, vagy a gyűrűknél? A dugattyúnak nincs mérhető holtjátéka a hengerben.
Futómű
Várom a válaszod. Köszi!
Hétvégén úgy is ráérek kiszedem a hézagoló lapkákat rámérek,de ahogy neten nézem csak 0.05-el változnak tehát akkor érdemesebb lenne a most 0.10-en lévő szívót is állítani amit ugye 0.15-re tudnék illetve akkor ugyebár a 0.07-es is 0.15 körülre ?
üdv
Mekkorának kell lennie a szelephézagnak? Van 2 service manualom az egyikben szívó:0.05-0.15 kip: 0.15-0.25 a másikban amit Phoenixtől töltöttem le abban pedig szívó: 0.10-0.20 kip:0.20-0.30.
Rámértem ma és az egyik szívó szelepnél 0.07 volt csak a hézag másiknál 0.10 kipufogó meg 0.21 mind a kettő.
Múlt év júliusában volt szerelőnél ő azt mondta hogy kellet rajta állítani,most nem tudom hogy ez így jó -e vagy egyáltalán állított-e rajta.
Vélemény?
Üdv
Más: Eladó a mocim....400 S 2001'
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...