Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem jól van belőve vagy csak én gondolom így ? :D
látom az én terveim alapján készítetted... nem üzletszerű felhasználásra töltöttem fel a rajzait. ha nem arról van akkor elnézést.
a kerek tengelyekhez kell rakni ket oldalt nekem menetes szarral volt felteve atfuzve a tengelyen csak nem talalom a menetes szarakat!ha erdekel irj egy mailt es leirom mennyit gondoltam!
nem kamu hirdetes!2001-es gyartasu de 2004-ben lett forgalomba helyezve de miert is lettem szamon kerve?
:) pedig kéne lennie! nem drága, és egy olcsóbb is megteszi, mert az illesztést akkor is látod, ha mást mér a gépműhelyes, és mást te. Nekem van! én mindig megmérem, mivel állok szemben.. nem feltétlen hiszem el a gépműhelyesnek, hogy természetesen fúrni, hüvelyezni, meg cserélni kell! :) ő is ebből él, meg én is! szeretem tudni, mit csinálok. megmérem a dugót a mikróval, lerögzít, a mikróhoz hozzánullázom az intot, és bele a hengerbe... máris az illesztést mérem, letojom mekkorának kéne lennie a dugónak.. 1 tizednél sokkal kevesebbet tévedek, mint 90mm-nél. :) persze aztán furatmérés, oválosság, kúposság... stb
Sziasztok !
Kezdő Suzuki tulaj vagyok,vettem egy Freewind 650-et.Tudom hogy ez a DR oldala de sajnos nem találtam közelebbit.Kérdés, van -e valahol Freewindes topik? Esetleg valaki meg tudná mondani a DR 650 SE kormány csapágyának a méreteit ,esetleg a számát.Úgy láttam az valószinüleg egyezik.Előre is köszönöm a sgítséget.Üdv Zsolt
10 szerelőből, 8 nak nincs hengerfalra mérőórája. Nekem sincs. Azt a gépműhelyek tartják inkább, illetve a profibb alkatrészesek.
logikusan. mivel nem nagy összeg. a dugó téma a húzósabb
édesanyámat nézegettem.
ilyenkor előkerül minden! :)
Nem is értem mit nézegettél.
Ha válla lenne akkor már hónolni nem is kellene szemmel az ovális kopást ne nézegesd.Inkább vidd el szerelőhöz aki ért hozzá és tudja mit kell megnézni.
igen, a szelepszár szimeringeket is érdemes, pár száz forintok.. de ahhoz jó sok kilóméter kell, meg életkor... de mindenképp érdemes, igazatok van!
hát ha válla lenne a hengernek, akkor már kuka! addig örülj.. ez nem kétütemű, ezen jó esetben nincs lefúvásnyom, ha kopott, akkor sem.. szemre, mint a borsót nem tudod megmondani.ha elment az illesztés 1 tizedre, akkor már rendesen zabálja az olajat.. még füstöl is.. és az csak 2,5 század kopás a dugóból, meg ugyanannyi a hengerből.. azt te szemre meg nem mondod.. viszont még a 3-ik túlméret ilyenkor gyári új állapotot hoz! ha vigyázol vele, megint legalább 50.000-et elmegy..
szelepszár szimeringeket cseréld ki, attól is lehet a nagy olajfogyasztás.
a hengernek nincs válla. a dugón nincsenek lefújás nyomok. a vertexre 45 300.- at mondott Pink. Elég húzós.
a pink-nél van Vertex dugó, drz400 replika! az a legjobb drz dugó! úgy megy a motor tőle mint az állat!.. Ugyanolyan a formája mint a gyárié, de elég durván meg van kovácsolva az anyag.. nem csak öntött, mint az eredeti. Azt javaslom, nagyon jó. 89,98-ig vehető, 4 méretben. elég kopott hengerre is jó, csak egyet hónolni kell neki, és mehet!
azzal semmire nem jössz rá.... igazából nem is értem, mit néztél meg így. Meg kell mérni a hengert meg a dugót, és látod az illesztést.. a gyári méret a hengerben kerek 90.00mm A dugattyú 5 századdal kisebb. 89,95. Ez mikrométerrel, a hengert into-val méred meg. ez adja meg a kopás mértékét.. Aki gyűrűket cserélget, az csak a pénzt költi fölöslegesen.. Attól még csak maximum egy időre javul meg. 1-2 ezer kilóméter, és megint olajzaba.. ha billeg a dugó, az olajáteresztő gyűrű nem tudja tartani a párhuzamot, és a lehúzó nem fekszik fel mindenhol rendesen.. szóval ha billeg, kimegy újra az éle.. egyszerű dugócsere. drága, de az egyetlen megoldás.. de előtte mérni kell!
csapágyakat, perselyeket és szimeringet. csavart nem, de ami van az nem kopott... most úgy oldottam meg hogy visszatettem az egyik régi perselyt ami hosszabb volt, de jó állapotú, be kellett vágjam az adott hosszra. igy nem annyira kotyog már, ami van kottyanás az már a felső rögzítési pont miatt van, azzal nem tudom mit lehetne kezdeni, az is egy persely, de az gumi ágyban van, nem tudom létezik e hozzá felújító.
Az SM-szettes az E-s, én láttam élőben :)
hol lehetne gyűrűkészletet rendelni? A suzukiban 20 000 ft mondtak. A pink motorsnál csak koplett dugattyú van horrorért.
a gyűrűket levettem, belepróbáltam a hengerbe, még belefér simán a gyári kopás tűrésbe
így van! jó szarul mehetett!
értem, OK.
illetve ha így nézem, akkor a 16. on áll. Mivel a könyv szerint a kipuff 2. jelét kell lánc 1. csapjának számolni
eladó a paripa