Szeretném drz-e motoromon a gyári hátsó lámpát kicserélni, féklámpás, ledes, utcára is legálisra.
Kíváncsi vagyok kinek milyen tapasztalata, megoldása van erre, mert a gyári ledcsík helyére valót sehol se találtam eddig és az univerzális ledes rendszámtartós toldatoknál meg más a rögzítés. Olyan megoldást keresek, ahol nem kell szétfúrni a gyári sárvédőt.
A tieden is van olajhűtő? Ha van, /bár amúgy is/, főleg ha terepezel vele illik az olajszintet felső nívó környékén tartani, mivel ugye ez a hűtőközege a blokknak a menetszélen kívül. Ha tényleg motorhőfokkal összefüggésben van ez a kuplungcsúszás ,akkor lehet érdemes megpróbálni 50 es olajjal, hátha
Köszi a segítséget. Az enyém ugyan csak dr 600, szóval az régebbi, de ha jól tudom, minden ugyan az a 650-esnél is, csak valamivel komolyabb a moci. Kuplungbovden holtjáték az van, sőtt, még elég sok is. S nyilván való, hogy van a motorban elég nagy nyomaték, így csak 4. 5.-ben lehet észlelni egy kis kuplungcsúszást. A lemellákak kb 2 éve cseréltem, szóval elvileg nem hiszem, vagyis remélem nem az a bibis, ezért inkább az olajra , s a kuplungrugókra tudok gyanakodni, mert már nagyjából emberi a kuplungom, szóval nem kell két kézzel húzni, mint régen. Lehet, hogy ott baszarintottam el a dolgot, hogy az eredeti rugót én nagyon erősnek tartottam (tegyük hozzá, nem biztos, hogy gyári rugó volt benne, mert eléggé kókvány volt a blokk, mikor megvettem), ezért az egymással szemben lévőkből 2 megmaradt, 2-t pedig tettem kissé gyengébbet. A motor így puhább kuplunggal volt, s jó is volt, de már egy bő fél éve sajnos erős gázadásra ahogyan említettem, 4. 5. -ben kicsit elcsúszik, de csak ha már nagyon meleg.
Az olajszintem megfelelő, bár, inkább a minimum környékén jár :/
Hali, a blokkra ,illetve a szervízkönyvbe mi van írva milyen viszkozitást kér? /nekem a blokkra a 650 nél 10-40 van írva, de a manual szerint az itthoni hőmérsékleti határok között 10-40 től 20-50 ig bármi jó neki/ egyébként ugyan ez az a castrol van az enyémben is.
Az én tapasztalatom szerint kuplungcsúszást inkább a sűrű olaj okozhat, de ez saját tapasztalat nem tény. Kuplungbowden holtjáték megfelelő? Van elég olaj a blokkban?
Szerintem ez (Varta Funstart 12V, 7 Ah) jó választás, én is ezt használom, de mások véleményét is érdemes meghallgatni.
Még az is emellett az akksi mellett szól, hogy a savat külön kis flakonban adják és szárazon veszed meg az akksit, tehát Neked kell feltölteni, így egy 100%-os akksit kapsz. (A savval vaó feltöltés után várj kb 0.5-1 órát, majd használhatod is, nem szükséges tölteni! Van egy kis feszültségtáblázat a csomagban is azt majd nézd át, és annak megfelelően töltsed, meg télre ne hagyd bent hacsak nem fűtött a garázsod.)
Azért szeretem én savval feltölteni az akksit mert így kiküszöbölhető az a szerencsés eset amikor feltöltött állapotban ki tudja esetleg évet/éveket árválkodhat az akksi a raktrában/boltban és önkisülése pedig minden akksinak van.
egyforma feszitő van mindegyikben,automata.kiveszed a középső csavart a rugóval együtt,utána leveszed a feszítő házat,és látod mennyire van kint a feszítő!
Sziasztok!
Nekem egy 2007-es E-s DRZ-m van és a hónap végén lejár a műszakija, de jelenlegi állapotában nem menne át a műszakin, mert rákéne szerelni az S-esről pár dolgot! SM-szett van hozzá, de nem tudom még miket kell pontosan rátenni h átmenjen a műszakin, illetve nem tud valaki olyan helyet, ahol így natúran SM szettel átmenne a vizsgán?
Hmm. Én is nagyon gondolkodom, hogy az kellene. Mondta már egy-két ismerős, hogy mivel már nem egy mai járgány, az 50-es olaj kicsit sűrűbb, s nem csipkodja, illetve nem hígul fel annyira, főleg, hogy terepen van használva a moci.
Köszi szépen a segítséget.
hogyan tudom megnézni a vezérműlánc feszességet S modellnél,mert ennél a feszitő nem olyan mint az E-nél.nem az a fogasléces.S-be egyébként jó az E fogasléces feszítője?Vagy a manuális feszitő?
Önindító fedél(a fogaskerék ház) gumi tömítésére lenne szükségem ÚJ kellene de nem találok,LINK is jöhetne. Köszönöm.
És ha valaki megtudná adni a pontos méreteket,mert ez kinyult!
Szeretném drz-e motoromon a gyári hátsó lámpát kicserélni, féklámpás, ledes, utcára is legálisra.
Kíváncsi vagyok kinek milyen tapasztalata, megoldása van erre, mert a gyári ledcsík helyére valót sehol se találtam eddig és az univerzális ledes rendszámtartós toldatoknál meg más a rögzítés. Olyan megoldást keresek, ahol nem kell szétfúrni a gyári sárvédőt.