2003. 06. hó
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2015. 02. hó
futott: 20000 km
lökettérfogat: 650 cc
teljesítmény: 43 LE
szín: kék- fehér
feladva: ma 07:40
Leírás: Eladó nagyon szép gyári állapotú suzuki dr 650 se Magyaro. újonan vásárolt. Szervizkönyves, törzskönyves, új láncszettel új twinair mosható légszűrővel friss műszakival , új gumi, van hozzá cross kerék is 21-18 új gumikkal + 50000ft csere suzuki dl 650 ráfizetek.hívj biztos megegyezünk, képeket mégudok küldeni ( cross szett nélkül 700000ft)cross szettel 750000ft
Nekem 7500 HUF-ért készített a Brecht Péter újat még 2010-ben. Az egy balos, még mindig megvan, szóval az nem kell Csak jobboldalra valót is kapni? 12.000 volt postával, tokkal vonóval?
Nem érdemes gyűrűzni... Különben bármelyik normális motorosbolt tud hozatni gyűrűszettet, de csak gyárit! Kb felébe kerül egy komplett új dugószettnek...
Sziasztok!
Keresek DRZ SM K5-re való jobbos, azaz kuplungfedélre való karbon védőt. Használt jó állapotú is érdekel, de még jobb lenne elérhetősége egy olyannak, aki legyártana nekem egy újat.
BrechtBones műveket már próbáltam, de ők nem foglalkoznak vele
Köszöntem!
ha igen, és még egy nyitott dob is van rajta akkor ez szerintem normális. Egyébként a saját tapasztalatom az a DR-el ,hogy ahogyan szegényítem az alapjárati keveréket, annál jobban durrog motorféken. Nos, ha a géped nyáron lett belőve, ahhoz képest most szegény a keverék ebben a hidegben, ezért pukkan sztem.
Én kb. fél éve vettem gyári gyűrű szettet és sajnos nem lehet megúszni 20-21 FT alatt. Több gyári alkatrészeket forgalmazó szervízzel szalonnal beszéltem, és sajnos ez az ára...
Hiánytalan és szép állapotú DRZ 400 szerszámcsomagot keresek megvételre. (Fórum/apró/vatera stb átnézve találtam de hiányos és nem megfelelő az ára.)
Tuti van valakinek/valakiknek elfekvőben, mert rengeteg DRZ-s ismerősöm szerszámcsomag nélkül vette a használt DRZ-jét.
Hello
Én a Hosubánál vettem gyűrűszettet, meg szelepszár szimeringeket.
35e körül volt az egész, merthogy hengertalp és fej tömítés is kell ilyenkor...
Nekem az olajat zabálta, de nem nagyon füstölt, a szerelőm szerint dugócsere nem szükséges, igaza lett azóta belement 6000km és egy cseppet sem kajál olajból.
Mások véleménye szerint viszont ilyenkor ajánlott a komplett dugócsere (prox:45000ft asszem, ebben gyűrűszett, csapszeg, dugó van, de ehhez kell még a tümítésszett és a szimeringek ami plusz 15e ft kb... )
e-mail.: kgdrzs@hotmail.com
MI a helyzet a VASÁRNAPPAL?
Nekem ez van.
Mit adnál érte?
mobilcentrum2001@gmail.com
üdv.
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2013. 06. hó
futott: 8900 km
lökettérfogat: 400 cc
teljesítmény: 40 LE
szín: Fekete-Ezüst-Fehér
Leírás: DR-Z400S 01‘ műszaki 2013 Máj.16 Adok hozzá Endúró gumit,a képen látod.A motor kifogástalan,költség mentes,azonnal használható. További képeket tudok küldeni.Esztétikai karcok vannak rajta,de műszakilag kifogástalan.Novemberbe vettem,olajat cseréltem,kézvédőt raktam fel,elektromosan rendbe rakattam,irányjelzők,féklámpa működik.Rendszám,műszaki van,utcai használatra és terepre tökéletesen alkalmas,nyomatékos,erős motor,kis tuningon is átesett,nagyobb légbevezetés,karbi után állítás. LeoVince X3 Sport dob,nyitva,de megvan a fojtás is!
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2015. 02. hó
futott: 20000 km
lökettérfogat: 650 cc
teljesítmény: 43 LE
szín: kék- fehér
feladva: ma 07:40
Leírás: Eladó nagyon szép gyári állapotú suzuki dr 650 se Magyaro. újonan vásárolt. Szervizkönyves, törzskönyves, új láncszettel új twinair mosható légszűrővel friss műszakival , új gumi, van hozzá cross kerék is 21-18 új gumikkal + 50000ft csere suzuki dl 650 ráfizetek.hívj biztos megegyezünk, képeket mégudok küldeni ( cross szett nélkül 700000ft)cross szettel 750000ft
11-16e Ft volt darabja!
Aztán megrendeltem angliából 12e FT ért a 2 db ot....
az olcsó szarokkal csak magad szopatod
ha meg eladáshoz lesz akkor jó genyó vagy
Keresek DRZ SM K5-re való jobbos, azaz kuplungfedélre való karbon védőt. Használt jó állapotú is érdekel, de még jobb lenne elérhetősége egy olyannak, aki legyártana nekem egy újat.
BrechtBones műveket már próbáltam, de ők nem foglalkoznak vele
Köszöntem!
2.75/3.00 - 21"
3.25/3.50/4.10 - 18"
A kettő együtt 3000 postával!
ha igen, és még egy nyitott dob is van rajta akkor ez szerintem normális. Egyébként a saját tapasztalatom az a DR-el ,hogy ahogyan szegényítem az alapjárati keveréket, annál jobban durrog motorféken. Nos, ha a géped nyáron lett belőve, ahhoz képest most szegény a keverék ebben a hidegben, ezért pukkan sztem.
Én kb. fél éve vettem gyári gyűrű szettet és sajnos nem lehet megúszni 20-21 FT alatt. Több gyári alkatrészeket forgalmazó szervízzel szalonnal beszéltem, és sajnos ez az ára...
Tuti van valakinek/valakiknek elfekvőben, mert rengeteg DRZ-s ismerősöm szerszámcsomag nélkül vette a használt DRZ-jét.
Én a Hosubánál vettem gyűrűszettet, meg szelepszár szimeringeket.
35e körül volt az egész, merthogy hengertalp és fej tömítés is kell ilyenkor...
Nekem az olajat zabálta, de nem nagyon füstölt, a szerelőm szerint dugócsere nem szükséges, igaza lett azóta belement 6000km és egy cseppet sem kajál olajból.
Mások véleménye szerint viszont ilyenkor ajánlott a komplett dugócsere (prox:45000ft asszem, ebben gyűrűszett, csapszeg, dugó van, de ehhez kell még a tümítésszett és a szimeringek ami plusz 15e ft kb... )