nem beszélve a melóról.. fúr, farag, reszel, hőfok-jeladó, fordulatszám jeladó, plusz a tuning.. henger dugó, vezérlés, szelepek,hengerfej, kipuff.. igazából kicsit szeretnék a főtengelyen is módosítani, de attól kicsit kakizok, nem szeretném ha szétrepülne... pedig egy kilót levennék... sokallom az 5-öt! :)
nem olcsó mulatság, durván 200-ba van nekem, és bontóból táplálkoztam... Új kábelköteg, elektronika, folytószelep-ház, szabadonfutó átalakítás, új lendkerék.. AC, van, tank majd lesz
- indítsd be a motort és alapjáraton hagyd 3 percig járni
- állítsd le a motort és várj 3 percig
- állítsd a motort függőleges helyzetbe, ne sztenderre!
- tekerd ki a szintmérőt, töröld le egy tiszta ruhával, majd helyezd vissza de ne tekerd be!
- értelem szerűen min. és max. között.
Udv skacok drz 400 s nel mikor kell olajszintet nezni? hidegen inditas elott, vagy mar ha volt inditva es jart egy kicsit? Mert ugye nem ugyanazt a szintet mutatja a nivo. Koszi elore is.
Szeva, nekem mar volt ilyen gondom tavalyelőtt... És anno ezt írta a viperbiker (úgytudom tatabanyai cég)
"ez az alkatrész az öninditó szabadonfutó egy része.újba csak kompletten lehet rendelni,a külső fogaskoszoruval+a belső házzal ami fel van fogatva inbuszcsavarokkal a lendkerékre. de igy is célszerű cserélni. az új ára 44700ft-bontott 20000ft."
Okés. tel.szám + e-mailcím ott az adatlapon a hirdetés mezőnél.
Címet nyugodtan küldheted e-mailban is és akkor nincs telefonköltség.
Ha megadsz egy e-mailcímet, akkor küldök róla még nagy felbontású képeket is.
Mit akarsz rajta állítani takaritsd ki de azt se lehet szétszedés nékül