Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha erre jártok,előtte írj már rám!
Van egy-két haver akikkel elszoktam menni de már alig alig megyünk,mind külföldön dolgozik.
Tesómék qvadokkal nyomulnak ha sikerul végre vennem egy dörzit csatlakozom hozzájuk,ők is állatok,és szeretik a hosszabb túrákat ,ők pákozdról indulnak mindíg,ha mennek akkor150km is mennek egy nap,szoktak járni felétek is.
Hát ez lenne a lényeg a BARÁTSÁG utána meg a motorozás! Respect!
Vagyunk KB tizen páran..mi inkább szórakozunk,endurózunk,hobbizunk,van egy kisebb pályánk,ott szoktunk közbe,sütni tárcsán,főzni pörköltet,picit iszogatni..meg tetszik h segítünk egymásnak,nem feltétlen pénzért adunk ezt-azt,gumikat,alkatrészeket,ha bedöglik,valaki haza visszük,segítünk egymásnak.Egyik cimbi tavaly nagyot bukott, 3 hónapig csak járó kerettel tudott menni(a coffos KTM-es),..elmentünk fát vágni,ház körül segíteni amíg felépült.
Jah
De egyenlőre egy tömés is segítene!
Quados srácnak nem a legjobb napja volt ez. Dejó lenne ha lenne a közelben egy ilyen banda,jó ez a laza stílus,tetszik nagyon.
üdv
Teljesen üres a dob..mondtam neki hogy regeljen ide,itt lehet jó sport dobot kifogni,"ócsón",nekem Leo Winche X3 van,az tuti jól szol a dörzin(igaz nyitott)
Jól nyomjátok! De igen buta hangja van szegény dörzinek.........
Rossz volt nézni a drz-s srácot, nem akarom fikázni, de sok neki :) Csináljatok olyan gázkart amit vagy 2x körbe kell forgatni, hogy csutka legyen :D
Igen Robi a király...Első motorozása volt,Pénteken vette a gépet..(125-ös volt előtte neki)
Hát nem voltunk szomjasak...Előtte durvát esett,egy fával bírkozott...alig mertem oda gurulni,csak fekütt mint egy darab fa..a memória megtelt pont..a KTM teljesen elmerült,fél óra volt kiönteni meg rugdosni,haza felé még két esés volt..Pálesz,Whiski,Jager..volt minden
HÚÚÚ DRZ-s nagyon veszélyes
Robi a király
Mai gurgulya,esés,törés minden volt: Esés-Kelés DRZ,KTM
Helo!
Olyat kérdeznék hogy valaki újított már fel drz-t?Havernak 2002-es a gép és behullott a gyűrű szerencsére nem csinált kárt csak a hengerben!De úgy van vele ha már bontja akkor csumára és felújítaná total hengerfejtől kezdve ami egy 11 éves endurónál már esedékes!Ha valaki csinált már ilyet kérem írjon egy nagyságrendi árat és hogy melyik alkatrészeket éri meg megvenni(utángyártott vagy eredeti)?
Eladó drz re fejidom lámpával ,pántokkal!
ha valakit érdekel!
7be viheti!
hello érdekelne a tükör ha megvan még.
Sziasztok! Eladó egy drz s első teleszkóp befogoval!
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Az ár irányár...
Sziasztok!
Van valakinek eladó Dynojet készlete kompletten?
mennyiért kb?
Köszii
1db 6204-2z,2db 6004-2z
Autó vásárlás miatt felszámolt raktárkisöprő motoros alkatrészek:
Prémium kategóriás 5/5 csillagos 0.0 km-es zsír új sosem használt gumi: PRÉMIUM gumi prémium motorokra (műszakira alkalmas E jelzés, DOT szabványok/jelzések rajta vannak): MEFO Explorer 130/80 R18 72T MFE 99 gumi: csak 1 db van már belőle: 35 ezer HUF helyett most csak fix 25 ezer HUF AJÁNDÉK áron!

MITAS E08: 90/90-21, 3.5 mm bordamélység pontosan középen mérve, a széleinél 5 mm (elvileg 50%-os): 3.000 HUF

Heidenau K60: 90/90-21, 4 mm-s bordamélység pontosan a közepén mérve (60-70%-os): 3.000 HUF.

AGV ACF prémium kategóriás (Advanced Composit Fibre!) sisak: 24.000 HUF.
Makulátlan, karcok nélküli, E3 jelzés, címkék mindenféle sértetlen. Tiszta, steril külső-belső állapot. Újonan vásároltam (hozattam) barátnőmnek, de méretprobléma miatt eladó.

NZI Eurus 600, Ultra hard policarbonate XXL (plexi szerintem cserés, mert sokat volt mosogatva) =- 3.000 HUF

DRZ 400 alkatrészek:
- DRZ blokkvédő (sosem használt, de a furatokat meg kellett reszelni, hogy a helyére lehessen szorítani, így szerintem fakötésű alátéttel kellene biztonságosan rögzíteni [nagy felbontású képet küldök róla ha kéred]): 5000 HUF-ért bárki viheti.
- DRZ szerszámos táska zippzárnál mivel elszakadt =- 3.000 HUF
- lánckerék 47-es: 4000 HUF
- JT lánckerék 48-es: 5000 HUF
- JT lánckerék 43-as: 5000 HUF
- gyári gumi fékcső, szép állapotú (DRZ S): 4000 HUF
- Suol racing protektoring XXL-es: 25.000 HUF, kifogástalan, szép állapotú.
Csoportos kedvezmény esetleg szóba jöhet...
Csináld meg ezt , de másodjára!

Előtte kell beállítanod a spriccelés időzítését. Az előbbi videóban, amelyik csavarhoz odadrótozza a fekete fület, azzal a csavarral állítsd be az időzítést úgy, hogy a olyan hamar spricceljen, hogy még éppen ne spricceljen rá a síktolattyúra. Remélem érthető.
Rákerestem, de mivel erről a két valamiről még életembe nem hallottam, angol tudásom meg nem a legjobb, megkérhetnélek, hogy írd le röviden miről van szó?
köszi
Mielőtt belerakod a motorba, csináld meg a wiring mod-ot, meg az ap timing-et állítsd be. Keress rá a neten, remélem megtalálod.
Hát az árat még Nagy Dáviddal kell megbeszélnem
Nemtom mi a mikunis kütyü :)
Ha szerencséd van jó méretü fuvóka van benne,és nem fog fulladozni,akkor le se fogsz szallni a motorról :) Ég és föld kategória,mert am mennyiért veszed?