Általában hiába mondja meg akárki is a véleményét, hogy vegyen S helyett E-t.... Áááááááááá elég nekem az S.... aztán 1 év után meg jön az agyalás hogy kipuff dynojet vezérműtengely usw... Az én E-mbe csak azért nem rakok dyno jetet mert többet enne.
Ugyan ezt akartam kérdezni én is.Mikor én vettem rajtam múlott melyik típust veszem meg, közel egy árban voltak,és nem kel átalakítani. Hiszen az nagyon sokba kerül.
Szia. Motul 5100 10w40-et használok évek óta, bőven jó bele. csere: hátmegoszlanak a vélemények, 1000-1500 között illik cserélni, én ~1200nál szoktam oljaszűrővel együtt. Csak terepen használod? Akkor inkább 1000nél cseréld+légszűrő pucolás. Mikori a géped? Kép még nincs róla fent :)
Manuals szerint minimum 10W40, 60 üzemóra, vagy 3000 km, 1,7 liter, ha olajszűrőt is cserélsz 1,8 liter. De sokan beletöltik a két litert én is csak annyit hagyok, hogy be tudjam áztatni a légszűrőt is.
10w40- repsol-t használok, gyárilag 1700ml-t ír elő de bele szoktam tölteni mind a két lityóót.
vagy ha nem is meghagyok 1-2 decit és motorozások előtt adok neki egy picit :)
Két szomszédom véleménye érdekel, őket megkérdeztem, zavarja-e őket kipufogóm hangja? Mind a kettő azt mondta, kimondottan élvezik. Pedig lehet, hogy még a másik utcában is van olyan, akit zavar.
Remélem minden rendbe lessz a motorral, és sok örömteli, szerencsés balesetmentes évet fogtok eggyütt tölteni.Ez már majdnem szerelmi vallomás volt a drz nek
Ettől az átalakítástól 50le lesz a gép?
Menyibe fog ez fájni?
vagy ha nem is meghagyok 1-2 decit és motorozások előtt adok neki egy picit :)