Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
310-es tárcsához csinálok fékadaptert! Annyi lenne a kérdésem hogy ha a felrajzolt vonalon bejelölt kör lesz az új furat akkor passzolni fog?
Ez 320-ashoz van! és ha 10mm-rel bentebb teszem a furatot akkor már oké! A lényeg az irány lenne nekem, hogy jó helyre furjam a lyukat!
Ez nem a tiéd volt ugye?Részvétem akié volt,és nem szeretnék így járni. Még egyszer köszi.
A trutyit már én is leengedtem a csavaron. Az üzemanyag csapban elszakadt a tömítés.Csináltam bele egyet, a boltba ahol vettem a tömítésre szánt gumit, természetesen azt mondták, hogy benzin és olajálló.Benzinben állt, 3 napig egy kicsit megduzzadt úgy gondoltam nem lesz vele gond.Átlátszó benzin csövet raktam fel 2 nap múlva a csőbe gumidarabok úszkálnak és lógnak ki a karbiból is. Szétszedem ne hogy meglepetés érjen motorozás közben.
Tehát az állórész és forgórész csavarjait is ragaszd be !
Elrettentésnek:
M6, de a hosszát nem tudom.
tekercs
Esetleg tudnál segíteni,hogy milyen méretű csavarok kellenek, ha már szétszedem inkább én is újakra cserélném őket. A pár db acélcsavar nem kerül olyan nagyon sokba. Szétszedés előtt megvenném, csavar rögzítővel együtt.
Rossz linket küldtem mert az S- é, de böngészd az oldalt évjárat szerint a pontos típushoz!
Még nem szettem szét az enyémet csak a leengedő csavaron át ürítettem a trutyit, Keress jútyubon rengeteg videó van, robbantott rajz alapján.
karbi
Köszönöm a segítőkész korrekt gyors választ.A karbira nem tudsz esetleg mondani valamit?
Sőt, van aki a csavarokat is lecseréli újra.
Sajnos, nem nagyon van előjele.
Érdemes ellenőrizni, elég ha jobb oldalra eldöntöd a motort, hogy az olajat ne keljen leengedni. Persze ügyelj, hogyha nincs deknivédőd a fékpedál könnyen benyomja a kuplungház fedelet, alá ducolsz fával akkor jó lesz és a benzinre is figyelj a tanksapka szuszogón kifolyhat. Dekni tömítésre ügyelj bontásnál nehogy elszakadjon és az önindító perselyére, mert az könnyen kiesik.
Én így csináltam amikor megvettem, összes csavar ki, ragacs és vissza.
Sziasztok.
Az állórésznél a csavarok ha kezdenek fellazulni, van valami elő jele ami alapján észre lehet venni?Vagy csak akkor amikor már kezdi szét marni a tekercset?Az én motoromon nem tudom, hogy korábban ezt megoldották e már, ezért tanácstalan vagyok. Vagy inkább érdemes szétszedni és meg nézni?
Tanácsot szeretnék kérni.A drz karbit ki szeretném takarítani. Ha lecsavarozom az aljáról az ülepítő részt, a tömítésen kívül mire kell ügyelnem. Nem tud szétesni benne semmi ugye?Más motorokét szereltem már,de ilyet még nem.Köszi a segítséget.
KTM
Tud valaki segíteni hogy DRZ 400 SM gyári első féktárcsában (310mm átmérő) a szögecsek milyen méretűek?
Köszi :) A csapágy amúgy is cserés, szóval az nem érdekes, csak a lengővillámat féltettem, de gondolom azt nem tudják ép ésszel és erővel "túlhúzni".
a csapágy kuka lesz valószínű, mert végig rosszul feszült. Ha túl volt húzva, akkor pici kattogást is hallhatsz ilyenkor. Ha eddig megúsztad baj nélkül akkor jó, de csináld meg minél előbb (én mindenképp cserélném a csapágyat)!
Sziasztok! gyári drz sm szettre cserélném az enyémet!
Banyek most nézem ezt a robbantott ábrát, nekem nincs bent a csapács és a lengővilla közti távtartó...ezért volt olyan furcsa.
Lehet nagy baja tőle, ha így használták? (egyébként még nem kotyog, de amúgy is cserés a csapágy, szóval mindenképpen rakok bele, de eddig nem volt benne)
Ugyanilyen gumit nyúzok!
Milyen felnit tettél bele, GasGas ?
Már csak egy fékadaptert kell csináltatnom és kész! A meglévő nem passzol...
Azért majd írd meg, hogy hány szemes kellett!
Ha esetleg találsz a spirálmeghajtó fogaskerékházat kiváltó távtartót, akkor én elcserélem veled, mert én nem használok spirált.
a szívesen helyett légyszíves