Azon gondolkodtam, hogy a deklivédők nagyon hasznosak,de nem lehet az,hogy a gyárba a tervezők azért nem vastagabb anyagból csinálják eleve a dekliket,hogy jobb legyen a hűtés?Nekem pl karbon van rajta és így dupla vastagságú lett a dekli.Nem tud úgy kijönni rajta a hő mintha csak simán volna.De ha perecelek vele akkor meg betörik.
A generátorod üzem közben nem kis hőt termel már (~70W-on is), ráadásul egy forró olajfürdőben kéne neki hűlnie a tekercseknek, ami néminemű hőtorlódáshoz vezet.
Sziasztok!
A jó időt kihasználva ma legurultam a drz-vel 100km-t. Otthon a le állítás után véletlenül hozzá értem a baloldali deklihez.A kérdésem az lenne,miért van az,hogy a baloldali dekli, ahol a generátor van sokkal melegebb mint a jobb oldali?Nem egyforma hőmérsékletűnek kellene lenni?
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Az állórész és forgórész csavarjait szeretném kicserélni illetve ragasztani.
Kérdésem az lenne,hogy M6 inbus csavarok vannak benne,azok milyen hosszúak?
Jó bele a 8.8-as vagy 12.9 keménységű kell mindenképp?
Nem tudom hogy itt forumon fent van-e az illető ma negyed 3 körül láttam egy Sárga SM-et Kecskeméten Izsáki úton előzgetett:) Ha itt van az illető jelezze már lenne hozzá pár szavam :DDDDDD
Nekem ilyen van és nagyon jól működött, eddig! (Most meghalt! Mosáskor elfelejtettem levenni, a magasnyomású mosó lekapta és nekicsapta a falnak ) http://webbicikli.hu/Echowell_..." target="_blank">ilyen
írtam neki emailt de nem irt vissza .. fölös rá venni mert terepen úgyse fogod nézni menyivel mész max akkor ha unatkozó . de talán a megtett utat néha jó lenne tudni de ezt a normális bicikli óra is tudja ami 3e kerül
Én nekem egy hónappal megvétel után reccsent a váltó és nem vette az ötödiket, letörtek a kapcsolókörmök. Komplett tengelyt vettem f.kerekekkel Nagy Dávidtól, 20rugóból megúsztam. Ha van multimétered egy töltésmérés is ajánlott, mert a gen. tekercs gyakran leég a Dörzikben.
Én tavaly vettem novemberbe...meg kérdeztem a szerelőm,aki kimondottan motor szerelő,na Ő azt mondta:
-Ha a motor "hangosan" jár ne vegyem meg
-Ha beindítod és füstöl,a kelleténél jobban(csak egy minimális füst gázt látunk ha jó)
-Ahogy már írták: himba rendszert megrángatod,telókat lenyomod,olaj folyást nézed
-Kipróbálod,figyelsz minden zajra
A váltókkal nem szokott gond leni DR-Z -nél,tehát simán vegyen minden sebességet.
-végül: Alkudj! :)
Hátsó futómű felújítására adtam a fejem: Ettől olcsóbb megoldás létezik amit kittben lehet kapni? mind a 2 kitt kell mivel a himbában is és a lengőkarcsapágyazását is cserélni kell. http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Lenne pár Eladó DRZ alkatrészem!
mobilcentrum2001@gmail.com
06-20-5-636-213
A jó időt kihasználva ma legurultam a drz-vel 100km-t. Otthon a le állítás után véletlenül hozzá értem a baloldali deklihez.A kérdésem az lenne,miért van az,hogy a baloldali dekli, ahol a generátor van sokkal melegebb mint a jobb oldali?Nem egyforma hőmérsékletűnek kellene lenni?
Kis segítségre lenne szükségem. Az állórész és forgórész csavarjait szeretném kicserélni illetve ragasztani.
Kérdésem az lenne,hogy M6 inbus csavarok vannak benne,azok milyen hosszúak?
Jó bele a 8.8-as vagy 12.9 keménységű kell mindenképp?
DRZ400-E gyári villarugó 5000/pár
20/580 70 54
;)
http://webbicikli.hu/Echowell_..." target="_blank">ilyen
Normális bicikli órát nem kapsz 3e-t
-Ha a motor "hangosan" jár ne vegyem meg
-Ha beindítod és füstöl,a kelleténél jobban(csak egy minimális füst gázt látunk ha jó)
-Ahogy már írták: himba rendszert megrángatod,telókat lenyomod,olaj folyást nézed
-Kipróbálod,figyelsz minden zajra
A váltókkal nem szokott gond leni DR-Z -nél,tehát simán vegyen minden sebességet.
-végül: Alkudj! :)
Ennél olcsóbbat sajnos én sem tudok.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://motoroswebaruhaz.hu/
spd...