Szia!
Nekem is nyitott dob van rajta( nem gyári), amikor feltettem nekem is baromira durrogott meg fulladt! Egyszerűen kell neki adni egy kicsivel több üzemanyagot ami egyébként hűti a szelepet és így nem fog elégni.
A tűszelepen emeltem egy osztást és teljesen jó lett! A gyertya szinén tudod ellenőrzni hogy mennyit kap.
Nekem két osztás sok volt, korom fekete volt a gyetya, eggyel viszont szép őzbarna.
Idézet egy másik fórumból:
"Példa: TC 450 versenykrossz, 50 óránál szelep csere lenne (hondáknál 30nál, KTM 40), 160 óránál cseréltük, mert már fostunk, nem azért mert annyira nyulott lett volna. ha valaki a garija fontos akkor muszály. de folytás nélkül ugyis "csak" egy év gari van."
Attól, hogy nyitott kipufogó van egy utcai motoron, üzemórássá válik? Ezt te sem gondolod komolyan. Ha jól látom a te dobod sem gyári. A te szelepeid még meg vannak?
A dokit megkérdezte más ezzel kapcsolatban. Válasz:
"A durrogás is normális nyitott dobnál, egy bizonyos mértékig. Igazából a megváltozott töltéscsere miatt bizony a kipufogó szelepek nagyobb hőterhelést kaphatnak, a kisebb fojtás miatt az égés lángfrontja belehúzódik akár a kipufogórendszerbe is, de ez a közhiedelemmel ellentétben csak nagyon ritka esetben jár szelepbeégéssel, általában ezt a többlet terhelést jól bírják a gépek."
(Ne értsd félre, nem vitázni akarok, nem vagyok motorszerelő, nincs ilyen irányú tapasztalatom. Ehez nem tudok többet hozzátenni se pro, se kontra. Majd megkérdezem a kipufogóst is. Jövő hétvégén viszem hozzá a dobot.)
Akkor nyomd vissza mikor felpörög...onnan éehet észre venni hogy már nem kell neki a szivató....
A nyitott dob valóban nem...de kérdezd meg a dokit hogy a visszadurrogással mi a helyzet....
Köszi a válaszokat!
Picit tekerek az alapjáraton.
Az enyém is pöccre indul fél szívatóval, de nem így melegítem, hanem visszatolom hamar. Nem kéne egyből?
(A nyitott dob motordoki szerint a közhiedelemmel ellentétben nem tesz kárt a szelepekben.)
Ha halkabb lesz a dob, tovább tudom melegíteni majd.
Az enyém most hidegben is pöccre indul szivató nélkül.....addig pöfög mig felveszem a sisakot és behuzom a dzsekim....kb 1 perc....becsukom a garázst....1 perc.....szépen bemelegszik...és semmi gond .....go...go....goooo
Egész nap kinnt ál a cég előtt....lehül teljesen...hazafelé indulás előtt kap kb 1 perc félig kihuzott szivatot...majd egy kis járatás és már megyek is haza...szóval nemtom nálad mi lehet...de nem normális
Amíg fennt volt a yoshi dob...ugyan ez volt.....minden tökéletes volt.....
Lehet a gagyi dob a hibás rajta....vagy a sok visszadurrogástól kaptak már a szelepek rendesen...és valami ottan lehet....hát kitudja eztet....
vizhöfok méröt lehet kapni matricában!rá kell ragasztani a hütöre!olaj höfokjelzöt is láttam már,azt a nivopálca helyére kell tekerni!nekem is hangos bemelegitéskor fogj oda valamit a kipuffhoz!ha már meleg és akkor is fullad az gáz,nemtudom mi lehet annyira nem értek hozzá,légszürö?gyertya?
Igen, sajnos nem nagyon tudom bemelegíteni, mert k. hangos. Ezért inkább szép lassan elindulok vele. Kár, hogy a vízhőfok és a benzinszint mérőt lespórolták róla.
Szerintem normális! Vagyis csakk abba az esetbe ha nem nagyon szoktad járatni! Nekem is van egy DRZ-m kb: 1 hete és min:2-3 percig járatni kell feles szivatón vagyis elöbb is el lehet indulni csak akkor még oda kell figyelni hogy le ne fulladjon!De utánna jól üzemel!
Normális dolog, hogy állandóan lefullasztom a motorom (DRZ) indulásnál, sőt időnként lassításnál is lefullad alapjáraton gurulva?
Teljesen nyitott dob van rajta, nagyon könnyen lefullad. Van összefüggés?
Kifejezetten óvatosan (figyelve) kell rátekernem alapjáratról a gázt.
Ez ilyen és majd megszokom, esetleg várható javulás a dob újratömése és dB-killer beszerelése után?
(Muszáj halkítani rajta, mert 1 m-en 105 dB-t mértem és ezért nem szívesen költöznék el. A fülem is fáj egy rövid út után. Toló üzemben iszonyúan visszadurrog a dob egyébként, már kis fordulatról is.)
Majd foj(ta)tok rajta kicsit.