Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt a büdös kva élet!Ez ott maradt
halo mindenki sajnos el kell adnom a drágámat jan 15 én lessz egy éves vezetett szervizkönyv ha valakit érdekel
Hello
DR600S tulajdonosokat keresnék akik szeretik,és ha kell bütykülik is a motort.
A beállitások modja,szelepek...és az automata dekompresszorrol kellene akár foto...
Köszi
A durva endúrót én írtam, de a lényeg az endúrón van.Endúrózni nem kell krosszmotor!Próbáljatok ki egy egész napot,mondjuk úgy,hogy meg kell tenni 200-250 km-t közepes terepen,rá is fogtok jönni mi az endúró lényege.Nem a folyamatos birkózás a géppel,hanem az örömteli motorozás!
Sziasztok nem tudtok drz-hez elsö kereket, jutányos áron?
Hali.
Én is így jártam kb 2éve.
4 órába tellett mire kiszedtük 8an.
Majdnem elmeült teljesen.
Szopás volt.
Attól függ mekkora fogaskerekek vannak fenn a gépeden, mert nekem 3ba még egy hirtelen gázadással kerékre jön!
Én idén júniusban vettem a gépet és az enyémnek is van ilyen kis hangja, de szerelő is látta hallotta és teljesen normálisnak találta, dehát ami forog mozog az nemlesz teljesen csendes soha, max az első pár km-en.
én is idén aug-ban toltam ki a boltból, és 1000 óta nekem is ciripel.
már gondoltam rá h beállítatom, de ezek szerint a drz ilyen...
Sziasztok!
Hallom ti is megtapasztltátok ezt a "ciripelő" hangot nekem is van és érdekes h 1000 km volt vez lánc csere kb 200 km semmi zörej,majd ismét.
na de ez állitolag 1 teljesen normál hang!
és ha azt mondjátok h "zörög" indits be 1 crf 250 ha egyeltalán beindul kb mintha egy maroknyi anyát ráznál ojan a hangja szal ja...de nem szeretnék okoskodni előre is SRY!
Köszönöm a válaszod, tehát akkor más motornál is van ilyen hang.... nem kezdem el itthon szögelni. :-))
Azt nem tom hogy normális-e....de az enyémnek is van ilyen hangja....szalonbol hoztam el én is....most lassan 14.000.- és végig volt ez a hang nálam is....mostanában megjártam pár kereskedést mert eladó és beszámítási lehetőséget is megérdeklődtem....szóval lecsekkolták...meghallgatták és nem mondták hogy ez mié ciripel....
gondolom a drz ilyen....
de maj úgyis beír ide valaki olyan is aki ért hozzája
Sziasztok!
Relatíve új DRZ-sként röviden érdeklődnék egy műszaki kérdésben. 2007 augusztusi, újonnan vásárolt S-em van (6,000 km van benne vegyes üzemben [fele aszfalt, fele közepes terep]). A szalonból már úgy hoztam ki a motort, hogy volt egy pici, tényleg szolid szelepcirpegése, amit akkor a "nyers blokk" számlájára írtam. Normál bejáratást (1000 km, max. 3/4 gáz) követően ez a kis szelephang azóta erősödött, tehát alapjáraton vagy gáz visszaengedésekor, de néha alsó-közepes fordulaton tartáskor is jól hallhatóan "ciripel", ami gázra teljesen megszűnik, és magasabb fordulaton (90-100 aszfalton) teljesen eltűnik. Tudnátok-e abban tanácsot adni, hogy ez hiba-e, esetleg másnál is előfordult? Be kell állítatnom a szelepeket? Vagy ez normális jelenség? (Korábban Hondáim és KTM 520 EXC-m volt, ahol semmiféle ilyen mechanikus szelepzörejt nem tapasztaltam.) De volt más...
Köszönök előre is minden tippet, és jó endurózást kívánok!
Danez
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Elkezdődött az endúrós szezon...
Ezt senki nem mondta hogy "durva enduro", legalábbis én nem mondtam, de nemis gondolom úgy az köztudott tény hoyg egy EXC, CRF vagy legyen bármiről szó erősebb motorok a DRZ-nél, dehát ezek versenyre is készültek a DRZ pedig csak egy hobbi motor, ami amatőr szinten való motorozásra készült és bőven elég is, legalábis nekem elég "egyelőre" .
Gázzal nekem se jön kerékre 3.-ba, de kis kuplung és már is megy a kerék. Márha annak lehet nevezni amit művelek.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Na nam akartam nagy vitát nyitni a"durva endúró"-val,de amikor erről beszélünk ne gondoljon már senki exc450,crf450,vagy rmz-re!Amúgy azén véleményem az,hogy ha terepezni akarok,akkor 250 kétütem.Tavaly a cr 250-t zsír újban 1250 000-ért adta a Honda.1l olaj 3000 ezen kívül 2 évente 50-100ezer a karbantartásés olyan kezes,mint a drz,de ha csapatod,nem lesz egy idegbajos,mint a 450-ek.Amúgy a Suzi jól elkúrta a 2008-as rmz-t az injektorral.Cr250-m voltis,tudom miről beszélek.Átlag terepmotorosoknak ez a csúcskategória,dehát ki szereti bevallani,hogy ő is csak annyit tud mint más?Mellesleg az Usa-ban,az mx,fmx őshazájában ma is ezeket szeretik a versenyeken,a 4 üteműek csak gyári széttuningolt állapotukban versenyképesek.1 verseny/40 perc+2 kör/= 1 motor.
hát igazad van, inkább E-t érdemes megvenni de azé S/SM-ből E-t csinálni nem kell "marha gazdagnak" lenni.
pl nekem sikerült használtan az FCR karbit meg a vez.tengelyeket 100ropi alatt kihozni. egy sm szett sokkal kevesebbe kerül?
kipufogó meg nyitott rendszer kell neki ez alap de egy E-s könyök v hengertalptömítés se hiszem h olyan hú de kva drága
Csatlakozom!
Meg még annyit hogy 14/47-el nekem NEM jön 3-ban gázra fel az eleje.
Senki megne sértődjön, de aki S-ből E-t csinál az vmi marha gazdag és egyhalott ember lehet sztem, mert azért vannak különbségek a lánckeréken kívül is más a karbi a kipufogó a vezérműtengelyek az elektronika, úgyhoyg egy iylen művelet többe lenne mintha egy vatta új motort vásárolna az ember. Aki jót akar magának az vegyen egy E-t, meg egy supermoto szettet és lesz két motorja ami terepre is jó, utcára is jó .
Egy tuti... az S-ből (utcaiból) könnyen lehet E-st varázsolni, legalábbis a tesztek alapján. De az E-st esetlegesen közúti közlekedésre bírni már neccesebb... legalábbis mások szerint.
Én meg aztán télleg nem értek hozzá, de hivatalos műszaki adatok alapján, mind a kettő, sőt az sm is ugyanezzel a motorral van szerelve. Elvileg. Csak az áttételekben különböznek. Vagy csalnak a suzukisok?
Félreértesz én nem mondom ,hogy rossz sőt, csak arra reagáltam ,hogy "IGAZÁN DURVA ENDURO" nem ez .
Egyébként az ETZ a maga korában jo motor volt.
de szeretem az ilyen okostojásokat
megnyugodhatsz ha egy 49-50es lánckereket felteszek hátra,előre egy 14 est akkor még 3.ba gázra egykerék!
senki nem mondta hogy ez egy 525 exc de azért az etz vel ne hasonlutsuk már össze