Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én "e " vel nyomom az sem durva az "s" egy modern etz.
próbáltad már?
Hali mindenkinek!
2004-es Drz400 E-re keresek gyári kipszit elfogadható áron!
Ha valaki tud itt a mail címem: izirajder2005@freemail.hu
Köszi az infót!
Én is gondolkodtam már ezen, de most találtam egy cikket, ami alapján egy "egyszerűbb" kapcsolással lehet csinálni egy terhelésfüggetlen relét, amin egy potenciométerrel tudod állítani a villogás sebességét...
Remélem ez összejön
AzÉrt ne vezessÜk fÉlre "igazi durva endurot kapsz" ez enyhe tulzÁs.
kössze a felajánlást, és az infót is, de egyenlőre még csak infot szerzek mi lenne al egjobb számomra majd. tehát most nem tudnák venni dzrt sajna...

végülis a műszerfal sem kell annyira számomra, egy km óra max aztán nekem több nem is kellene egy ilyenre. Közútra (rendszámot) is cska azért szeretném, ha el kéne jutni valahogy a pályára, akkor ne kelljen midnenen átmennem a mélyen tiszlelt közeg ellen ha nagyon ráérne és utánam iramodna!
Az e jelűn műszer sincs úgy tudom,az óriási különbség viszont az,hogy az e 20 üzemóránként szervizes az s pedig csak 6000 km-enként.Amúgy az én s-m eladó.Ha az s-re felteszel hátra 4-gyel nagyobb lánckereket,előre pedig 1-gyel kisebbet egy igazi durva endúrót kapsz.Na meg persze az s fémtankos.
Sziasztok drz-sek.18 colos slick gumit keresek a drz-mre, egy versenyre, ami fapadlós teremben lesz. Max 160 széles és lehetőleg használt...


ez olyan fiiling lehetett, mikor a sport gépeken is elkél némi átalakítás, mire műszakiztatni lehessen vinni!
Értem! akkor szerintem megvan!

Sikerült eldönteni, ha oda lyutok, akkor E jelzésüt keresek, mivel nekem a közúti cuccok nem fontosak, ha kell fabrikálok rá, és ha ígyi s el tudom intézni, hogy esetleg közútra is mehetek. (ha meg kéne tennem némi távolságot a pálya és az otthonom között), akkor azért rendszámoztatni is tudjam...

Kössze mindent Mindenkinek!
Ja,elfelejtettem.A legnagyobb kihívás vizsgára keríteni 2 endúró gumit . Bütykössel ugye nem állíthatok a fékpadra,az SM szettem akkori fékátalakítójától meg szörnyethalt volna néhány vizsgabiztos
Nekem E van és rendszámos.Féklámpát semeddig sem tart rátenni,index nem kötelező,nekem a távolságifény visszajelző és a lánctakaró volt gond,de kis tőkével simán átment.
Ennél pedig gyengébbet soha,főleg ha gokartpályázni is szeretnél!
aNiMaTiOnnak!
Hello! Nekem úgy lett megoldva a ledes index, hogy nem lett benne cserélve relé, (automata), v. nem tudom hogy hívják pontosan. Először nekem is gyorsan villogott, aztán megkérdeztem egy havert, ő valami ilyesmi suliba járt, ahol tanult ilyet is és azt mondta, hogy mindegyik index elé kell egy megfelelő ellenállást bekötni, nem tudom pontosan mekkorát, mert ő is a tanárával számoltatta ki. Így át lehet verni az elektronikát, mert az úgy érzékeli, mintha egy ugyanakkora teljesítményű fogyasztó (izzó) lenne bent, mint ami volt, és már működik is szépen! Az enyémen is így lett megoldva kb. 2-3ezer Ft-ból meg is volt. Bár azért volt vele meló rendesen. Én is csak lestem mikor csinálta. magamtól szerintem nem tudtam volna megcsinálni. Szerintem ha van valaki autóvillamosságis ismerősöd, akkor ő is megtudná csinálni. Legalábbra is illene neki. Remélem azért tudtam valamennyit segíteni! Na cső!
értem.. hát ez nagyjából benne van amit írtam.
hmm... akkor az is rendszámozható, és forgalomba használható esetlegesen? mert én úgy tudtam, lámpa index, meg pár ilyen szösszenet kellene hogy legyen, amit műszakin megnézegetnek...

Ugyanis ha kell, akkor esetlegesen rendszámossá tudnám varázsolni és forgalomba tudjak vele menni... tehát ilyenbe gondolkodnák. Ezért is az E-es számomra kilőve.

Javítva az SM "kisebb a féktárcsái" természetesen, neki nagyobb a féktárcsái!
És az M=E
S=utcai enduro, tehát elöl 21es, hátul 18as kerék
Ettől az sm annyiban különbözik, h e-h 17es excel felnik, fordított teló, és nagyobb első tárcsa. Azt hiszem lényegében ennyi a különbség.
Amit az E - ről írtál szerintem nemteljesen igaz, mert pilács van rajta féklámpát meg nem nagy dolog varázsolni rá és elmegy betonon is meg terepen is és hát kicsivel erősebb, mint a testvérei, ami nem egy hátrány sztem.
Annak ellenére, hogy nem igen értek a drz k hez. Egy közvéleménykutatást hajtottam, miszerint ezt szűrtem le:

M- csak terepre, se lámpa, se féklámpa, se semmi...
S- utcára is és terepre is, ugyanis idenxekkel, lámpákkal szerelt
SM- utcai

Így felmerült bennem a kérdés, az sm és az s között valójában mi a különbség... ezt szürtem le:
SM- alacsonyabb, más idomzatú, rövidebb tegelytávú, fordított telóval van szerelve, aminek ad őlési szöge kisebb, és kisebb a féktárcsái, mint az S es verziónak.

Ti tudtok valami egyéb különbséget, mint nem éppen hozzáértő és tesztekből olvasó egyénen kívül, amilyen én vagyok? :)

Én leginkább terepre szeretném, de ha rádobok 2 utcai gumival szerelt felnit, akkor azért azzal is tudjak baromkodni, akár utcán, akár gokart pályán.
Annak a cuccnak megha jól tudom a másik oldalon van a helye a kipufogó fölött vhol.
Én az Unionnál vagyok ezt találták a legolcsóbbank, csakhát az a A0 ne lenne, ezért ilyen sok
Sziasztok !

Valaki mondja már meg hova kell felfogatni a jelzett alkatrész ,szétszedtem és nem tudom hova jön.
Előre is kösz
Biztosításnál 350 köbcentinél van egy határ, az ennél nagyobb gépekre több mint kétszer annyit kell fizetni, mint a kisebbekre. DR350-re 6600Ft az egész éves biztosítás a K&H-nál, vidéki vagyok és 30 évesnél fiatalabb, B1-ben. Igaz tavaly még a legolcsóbb is 12000Ft volt egész évre...
A biztosításról annyit,hogy a kh alegolcsóbb.Jogsi nélkül zsír új motorra 4800/negyedév.Közeledik a váltás!
kakukk79! Vácon tudok segíteni műszaki ügyben. Ha érdekel, dobj egy mailt bazsika03(kukac)frímél.hu
Esetleg nézzetek szét az Union háza táján!Nekem 4042 Picula egy negyedév,2002-es E.Igaz már B4-ben van asszem... Eddig a MÁV volt a nyerő,mert azelőtt Hungáriánál én is fizetgettem 7ezret negyedévente.Máv bebukott,jött a következő legóccsóbb Megyek évente vagy 500 km-et közúton,franc se fizet minőségi biztosítót