Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt egyaltalan lehet kapni valahol gazbowdent?
Sziasztok,van külön E és S/SM gazbowden? Vagy mindkettő ugyanolyan méretü?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e-6454854

El
adó a motorom.
Ha ezt az FCR karbi produkálja érdemes megnézni a Síktolattyú fedél tömítését,(megkeményedik nem zár rendesen ) nekem ez miatt csinált ilyet hogy nem lát vissza alapjáratra csak 5-10 másodperc után.
ebay meg vele együtt fúvóka lépcsőket, hogy tudjak tesztelgetni.
Honnan vettél tűt?
én rámelegítettem a gyári csonkot, nem kell ezzel kínlódni, a levegőszűrő felől meg ráhúzza a bilincs nekem legalábbis, nem szív farsot.
ja meg tűt is cseréltem benne, meg az is át van állítva
Arra azért gondolj, hogy a karbi és a blokk közötti gumicsonk az nem lesz a jó a régi, mert ugye az új karbi vastagabb. Kell szerezni E verziós csonkot. Az angol leírásokban ez az:
- P/N 13111-29F00 OEM Suzuki E Intake Manifold
- P/N 09402-58208 OEM Suzuki Clamp
Ezek a számok alapján én házhoz-szállíttattam egy suzuki kereskedőtől. Kb 8E forint postaköltségestől.
Viszont én sajnos megrendeltem ezt is:
- P/N 13685-29F00 OEM Suzuki Vacuum Port Nipple
De elcsesztem, mert ez csak vákumos benzincsaphoz kell. 3 ezer forint kidobva.

Valamint, a légszűrőház felől ez a karbi viszont vékonyabb mint a gyári, úgyhogy esztergáltattam egy betétet a karbira, amire rászorul a légszűrőház-csonk.
igen sokat kell szerelgetni, de megéri a + teljesitmény miatt. nekem pl az se tetszett h. 8 litert evett a gép aszfalton is!, ezért kicseréltem a főfúvókát 160asra, (175ös volt benne), teljesitmény nem veszett el, de a fogyasztás normalizálódott (5-6 liter/100), lehetne alacsonyabb, de nekem a henger is nagyobb, meg leömlő + kipufogó...
Énis elolvastam ezt a leírást beszerelés előtt, de elcsesztem, mert nem biztos hogy kivettük a pilot air jet-et. Azóta sem tökéletes a karbi, mert nagyon nehezen áll vissza alapjáratra a motor, gázelengedés után 5-10 másodpercig még pörög egy kicsit. És a keverékállító csavarral sem lehet belőni normálisan, úgyhogy valószinűleg valami fúvókacsere volna a megoldás, de nem tudom rászánni magam, hogy kiszereljem.
kis segédlet: itt

Pair szelep eltávolítható illetve ledugózható, alap esetben 2 kábel megy az S/SM mikuni karbira, fcr-en csak 1 van, én csak azt dugtam össze, a másik dugó le van szigetelve.
Nagy szopás összehangolni amúgy a karbit a motorral ha nincs egy speciális csavarhúzód amivel hozzáférsz alul a keverék állító csavarhoz, arról nem is beszélve ha kell fúvókáznod is, nekem volt párszor visszabontva miatta a karbi.
Jó szerelést!
igen, ha nyitvahagyom akkor csepegek, mivel nem zár le a tűszelep, de nem foglalkozok vele mert szét kellene szedni a karbit megint ha szeretnék venni tűszelepet bele, mert csak minta alapján rendelnek... tipus alapján nem egyik boltba sem
így marad a csap zárogatás....
Fasza :) Köszi!
Sokat segítettél,ezt akkor megoldom még mielőtt beleteszem,utana ha minden stimmel,ujsagolok hogy mit újít az fcr :)
Ha valami nemfasza,akkor meg észreveszitek :D
http://www.youtube.com/watch?v...
Ezen jobban látszik, így csináltam. Viszont az előbb rosszul írtam, előbb lődd be az ap időzítőt, mert a drótozás után nem tudod. Pontosan, ezt kell csinálni, csavarod kifelé a csavart, mondjuk fél fordulatonként, addig amíg rá nem spriccel a tolattyúra. Mikor már ráspriccel, kezd visszatekerni, nyolcad fordulatonként, amíg meg nem találod, amikor már nem rá spriccel.
Ha jol latom,akkor o-gyürüvel csinalta a tag a videón, a lényege hogy a gumi visszahuzza a csiga't,gazvisszaengedéskor? Lehet hülyeséget mondok,csak nem lehet pontosan latni mit is csinal
http://www.youtube.com/watch?v...

A masik amit mondtal,pedig az hogy ne a tolattyúra pisilje a benzint,hanem épp akkor kezdje el spriccelni,amikor a tolattyú mar nincs "útban"?
Hali Mindenki!
Lenne pár Drz Alkatrészem Eladó!
nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
Nekem a motortartó lemezt nem kellett csesztetni, a visszahúzó bowdent is be lehet kötni, csak a bovdenvezető karbi felőli végét meg kell hajlítani egy kicsit. Viszont fogadj meg egy jótanácsot. Mielőtt beépíted a karbit, csináld meg az "fcr o-ring mod"-ot, vagyis inkább o gyűrű helyett dróttal csináld, és az "fcr ap timing"-et, állítsd be úgy, hogy a spricc épphogy szárazon hagyja a tolattyút. Én beépített karbival csináltam ezeket, és elég nagy szopás volt. Viszont megérte, mert így az igazi a karbi.
Hali!
A pair szelepet szereld le nyugodtan, a két csatlakozást meg dugózd le. nekem gyári karbi mellett is le lett kapva!
(Úgy értettem hogy van rajta csak nincs bedugva) :D
Meg olvastam olyat hogy valami tartólemezt arrébb kell tenni hogy beférjen maga a karbi. Ja meg hogy a tolóbowdent ne kössem be,mert S en elvileg rövidebb bowdenek vannak... De remélem ha meghozza a postasbacsi a motyót,akkor adja majd magat a beszerelés! :D
Van a karbin tps, de nincs bekötve, mert mikor be volt, dadogott a motor, lehúztuk, és jó lett. Igazából a pair-t nemtudom, hogy hogy áll XD
Akkor gondolom neked nincs rajta a tps... És a pair szeleppel nalad miujsag? :D
Mintha valami angol leírast olvastam volna hogy azzal is kellene valamit kezdeni...
Nekem is volna kérdésem. Hónapok óta bennvan az fcr, sosem zártam a benzincsapot, és nem volt semmi gond, de egy pár hete ha nyitva marad, az egyik csövön szépen lassan csöpög ki a nedű a karbiból Nektek kell zárogatni a csapot?
A szenzort nem kell bekötni. Vagyis ki kell próbálni úgy hogy össze van dugva, meg úgy hogy nincs, általában az a jó ha nincs.