Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vázból külön le kell engedni z olajat?
Illetve hány olajszűrő van benne?
Megvettem ma a motort....kipróbáltam pályán, terpen és elsőnek nagyon tetszik. Karbin kéne állítani maj a hidegebb levegőhöz. Milyen és mennyi olajat kell beletenni szűrőcserével együtt? én 10w50 es castrolra gondoltam.
sziasztok!
Nincs valakinek drz-re eladó hütőtartálya. Szükségem lenne egyre
Érdekes....ehez én személy szerint annyit tudok hozzá szólni hogy szét kell kapni és meg kell mérni mennyire van kopva a gyűrűsor esetleg dugattyút kell-e benne cserélni. ILLETVE mivel nem füstöl ezért nem ég el az olaj én gyanítom hogy cserélni kell a kipu szelep szimerringet. az az 1 hely van ahol ki tudja cselezni az olaj az égés teret. És ha már ott vagy nézz rá a szelepre is hogy mennyire kopottak meg a többi természetesen hajtókar bla bla bla.......
Hello Mindenki!A napokban vettem egy 2004-es DRZ E-t,Komárom környékén tudtok valakit,akihez esetleg fordulni lehet,ha gond adódna vele?
Nekem is kb ez volt. Henger hónolás+új dugó+új szelepszárszimmeringek! Ha sokat vársz, új hengerszett!
Hogyna számítana a plusz lóvé:)))
Én is hasonlóan gondolkozom erről....5 kiló körüli kategóriában a Wr-ek eléggé kivannak:( Holnap hazamegyek, és kipróbállom ezt a DRZ-t. Ha okés, elhozom.
TUDTOK RÓLA VMIT? Dorogi srác árulja...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e
-6340250
Hali!

Én is anno motorvásárlás előtt a WR / DRZ között gondolkodtam.

Több embert is megkérdeztem, míg egy szerelő / kereskedő azt mondta.
"A WR egy őzike, míg a DRZ egy medve. A WR sokkal jobban ki van finomítva, és sokkal többet kell karbantartani, ellenben kevesebbet bír, szinte minden alkatrésze többe kerül, mint a DRZ-hez. Viszont jobb motor, erősebb, könnyebb, jobb a futóműve, és a súlyelosztása is. Ha versenyezni szeretnék, és nem számít az plusz lóvé, akkor azt WR-t vegyek. Ha viszont hobbi motoros vagyok, és csak hétvégeken az erdőbe akarok motorozni, és egy kis költségű / karbantartású motort keresek, akkor mindenképpen a DRZ-t ajánlom".
Megfogadtam a tanácsát, és 5 évvel ezelőtt vettem egy 2004-es DRZ E-t ami a mai napig megvan és maximálisan meg vagyok vele elégedve.
probálj ki valamit a kedvemért prolong
5 éve használom haverom haza ment az autójával Fótra miután nem volt benne olaj mert leverte a kartelét persze tudom duma
( nem duma nem áll érdekembe hisz nem fizet nekem senki a reklámért és kemény pénzért veszem én is)
esetleg próbálhatsz másmilyen olajat is, de jó eséllyel azt is eszegetni fogja
előző tulajdonosa is mondta hogy eszi . elhoztam 3 nap útán olajcsere http://the-filtershop.com/spd/... ez van benne lehet hogy kevesebbet eszik min 1 dl pontosan nem tudom mert nincs km órám
1000km felé már az ócskább olajok kezdenek halódni
főleg ha homokbányázol
de csere után is eszegette? vagy csak nemrég kezdte?
megvettem egyből olajcsere és azóta max 1000 km
nekem most cseréltek belső rész a kuplung bowdenben aztán 2000ft volt
ajaj, majd nemsokára lehet
4 db gyári bovdent lehet venni ennek az árából.
mennyit ment avval az olajjal?
heló drz-S kb. 150 km alatt megeszik 1 dl olajat nem füstöl ! szerintetek mi lehet a baja ?
Ellopták a motoromat! Ha tudtok segítsetek!
Képek az alábbi linken.
Köszönöm
35.000-re gondoltam, az új ára 200 EUR volt.
Én tavasszal 470-be hoztam el 1,5 év műszakival E-t SM szettel 2001 évjáratút. 2 hónap után 5. seb. kapcsolókörmök letörtek. Komplett hajtótengely csere - bontóból megúsztam egy 20- asból, azóta 2500 km- t tettem bele gond nélkül.
Urak hölgyek erre kell rárabolni akkor nem a kínait lesni ?!

egyébként mi az ára ?
Érdekes összeszerelés akkor
Ki lehet fogni 500körül jó állapotú DRZ-t. Én is nemrég vettem az enyémet, papíros, SM szettes. 590-ért hirdették, 500ért hoztam el. Azóta már bizonyította, hogy hibátlan, tökéletes futóművel, motorral. Fékbetétet kellett cserélni és a gázbowdent, ennyi baja volt. Külsőleg nem a legszebb, karcos itt-ott, de a lényeg, a rendszeres karbantartás. Gondos gazdától 500 körül is simán ki lehet fogni jó DRZ E-t is. 490ből sztem még alkudhatsz is, mert nem papiros!