Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a leömlő festésének nem érdemes nekifutni.
Gyárilag úgy vannak a ezek a festve, hogy fel van az anyag hevítve, és belemártják egy spéci festékfürdőbe, tehát majdhogynem "anyagában festik".
Próbáltuk festeni többször az egyik DR650-es leömlőjét, de nagyon rossz eredménnyel, ugyanis hiába a nagy kapacitású hőálló festékek (mikor nagy nyomáson berobbanik az levegő-üzemanyag keverék közel 800-1000°C van az égéstérben, a maximális nyomás pillanatában ha jól emlékszem), szóval felpödörödött a festék pár hét alatt, és nagyon csúnya volt, mert egy része beleégett a leömlő anyagába, így szerintem nem érdemes próbálkozni. (Természetesen a megfelelő előkezelés, zsírtalanítás megtörtént alaposan minden esetben.)
Festettünk már nagytraktor kipufogót is mindenféle hőállóval többször, de az is lejött szépen. Ha forró kipufogóra eső esik a külső festékréteg összehuzódik, megreped, víz beszivárog a repedésbe és a hő hatására gőzzé válva tovább roncsolja a réteget, mert a repedésben kiterjeszkedő/táguló gőz folyamatosan szaggatja a festékréteget.
esetleg DR600-hoz hol tudnék venni olcsóbb tömítés szettet?
Köszönöm!
A motort amúgy tengap vettem. Olajat mindenképp kell bele vennem, szelepházagot is állítani.. ma ki lett tisztítva a légszűrő, karbi.
Annyi kérdésem/kérésem lenne még hogy kellene nekem közeli fénykép a blokk jobb oldaláról hengerrel együtt, mert mintha ebből valami hiányozna.
Meg még annyi kérdésem lenne, hogy a karburátornál ahogy ráhúzom a gázt ott a karbi oldalán van egy nemtudom milyen célt szolgáló rúd aminek gázadáskor lefele kéne mozdulnia...gáz visszavételkor meg felfele, tényleg nemtudom az ott mire jó, de a karbi alját leszedtem és ahova meg az a vékony rúd.. ott valami réz alkatrész van ami nem mozdul semerre..olyan mintha beszorult volna. Van annak valami kulcsfontosságú szerepe, és az normális hogy menet közbe visszaengedem a gázt és ilyen 10-15cm lángcsóvákat köpköd durrogás közben?
Ugyanez lenne a kérdésem!
Találtam 900C-ig hőálló spray-t ,de nemtom ez menyire igaz és jó.
üdv
sziasztok ...segítség kellene kipufogó könyök festésben .....mivel festitek és meddig bírja ..... vagy mit lehetne vele elkövetni " házilag" ami azért tartós is ........kályha ezüsttel kíméljetek :-))
DRZ Alkatrészek ELADÓK!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
nagy.david@kalocsakom.hu

06-20-5-636-213
Sziasztok!

Szerintetek ha 10W olaj helyett 15W-t rakok előre a teleszkópba, akkor használhatatlan lesz?
06 30 417 02 33
Sziasztok, maradt még pár dolog amiktől megválnék. (Csoportos kedvezmény van, mert nem sokáig akarom hirdetgetni őket. )

AGV ACF prémium kategóriás (Advanced Composit Fibre!) sisak: 28.000 HUF.
Makulátlan, karcok nélküli, E3 jelzés, címkék mindenféle sértetlen. Tiszta, steril külső-belső állapot. Újonan vásároltam, de méretprobléma miatt eladó. Boltba nem veszik vissza mert a 8 nap lejárt...

Eladó egy DRZ 400-ba való 3/4-ed éves Banner Bike Bull Motor Akkumulátor (Beméretve! Átlagos, teljesen jó állapotú!) (YT7B-BS). 15 ezerért vásároltam, így 7.000 HUF szerintem több mint korrekt ár... (Nálam teljesen jól szuperált, csak markolatfűtés miatt nagyobb akksit vettem, így feleslegessé vált.)

DRZ 400 alkatrészek:
- lánckerék 47-es: 5000 HUF (700 km-t terepeztem vele, nem tetszett a 15/47-es áttétel, mert közúton többet megyek)
- lánckerék 43-as nagyon keveset futott: 5000 HUF

- gyári gumi fékcső, szép állapotú (DRZ S): 6000 HUF

- Suol racing protektoring XXL-es: 28.000 HUF, kifogástalan, szép, csak nekem kicsi lett (198 cm vagyok, és 114 kg) így tovább kell adnom...

[520-as DID lánc, 44-es lánckerék, DRZ tükrök, Km óra spirál, kupplung- és gáz bowdenek már ELKELTEK!]
e-mailcím: csizipeti@gmail.com
Ugyan ez a légszűrő és olaj(valószínű) van nekem is. Ugyan így néz ki. Miért parázol tőle? Így jó....
Szia!

Én 20w50 Castrol actevo-t raktam bele.
http://www.olaj24.hu/index.php...
A szívó és kipufogó szelephézagai 0,08-0,13 ig jók elméletileg. Én mindenhova 0,1-es szelephézagot állítok.
De mivel ezek léghűtéses motorok, melegen sosem lesznek olyan halkak mint a vízhűtésesek.
Tel sz:
segítenétek nekem?
dr600ról lenne szó, 88as évjárat.
milyen olajat érdemes rakni bele?
szivó és kipufogószelepnek mekkora hézagot kell állítani? (hidegen nehezen indul és picit kopog)
Twinairt használok én is már vagy 2 éve, motorex légszűrőolaj spray-vel és semmi probléma nincs vele, magában tartja az olajat, jó cucc.
Nekem olyan márkájú szűrőm van, de én ilyen sray formájú cuccot használok hozzá. Nincs vele semmi probléme nálam
Nah szóval.
nem kell agyon áztatni légszűrő olajjal.
legegyszerűbb módja ha fogsz egy vastag zacskót vagy 2 egymásba teszel.
abba bele rakod a szürőt öntesz rá vagy fél deci olajat és szépen kinyomod a levegőt nem sokkal nagyobb mint egy dió lesz belőle látni ogod hogy mindenhol olajos-e és ezután kiveszed belőle aztán kész mehet fel.
De holnap megyünk a tázlári dombhoz!
De ez légszűrőolaj!
A képet most csináltam miután már kicsordogált belőle! Mikor felitattam és kinyomkodtam nem lehetett elolvasni a feliratot a szűrőn,de mára ennyire kifolyt belőle.
ja és szerintem nem elég jól itattad át a szivacsot, jól maszírozd bele
Helló!
Én nem megyek biztos.
A többieket nem tudom.
szia, én is ilyen szűrőt használok és előfordult már nekem is hogy kis tócsa volt alul de még így is elég maradt a szűrőben, talán az a gond h nem légszűrőhöz való olajat használsz? az enyém sokkal kékebb amikor felitatom
Hát első körben nem szeretném ha nem muszáj. Egy próba sem árt.
Mivel nincs posta így ugrik az emelő részemről :) :/
Hali
Van itt olyan ember aki Twinair légszűrőt használ a dörzibe?
Tegnap raktam be, úgy ahogy kell beáztattam olajba,kinyomkodtam és beraktam a helyére.Ma nézem van vagy 2-3 tenyérnyi folt a moci alatt,kifolyt a légszűrőből. Most valahogy így néz ki: link
A régivel ugyanezt csináltam meg és abból nem folyt ki semmi,ott biztos voltam hogy teszi a dolgát.
Most akkor ez jó lesz így szerintetek? Valamennyire olajos ha hozzáérek de közel sem annyira mint az elődje.
köszi
üdv