Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát még ha TALÁN találsz 3-4 ezer ért....ami talán kizárt arra még jön a posta...megéri úgy hagyni ?
Na igen, de most csináltattam meg a műanyagossal, mert törött volt... sajnálom szétfaragni
Nem szabad feladni egyből ! kis barkács és rá is megy szépen
igazából a gumi profilja a lényeg...hogy hegyes vagy ballonos...
nekem a WR-en pl teljes rendszerhez csak a fő fúvókát buzeráltuk....
de jó, csak kicsit kell faragni, én is E sárvédőt tettem rá, a két szélét kell megfaragni a segédváz miatt!
DRZ 400 s hátsó sárvédőt keresek (mert, mint kiderült az S-es segédvázra nem jó az E sárvédő... )
Ásotthalom,Szegedtől 35 km
http://www.facebook.com/events...


Ha van kedve vkinek nagyon jó kis verseny szokott lenni
még 165/55 is befér nekem az van fent és nem ver bele a lánc.
Igen, a miénkben van a nagyobb, azaz a 165-ös P.A.J, gondolom a PAIR/solenoid miatt.
Mindenesetre az enyém pontosan úgy van belőve ahogy a TT-n van írva, és valahogy nem volt az igazi, de most már legalább tudom miért :)
Ja, a Magurának meg is kérik az árát, ha jól emlékszem 70 ezer körül van talán, szemben a 18-al. Valami minőségbeli különbségnek kell ott lennie.
annyira 100 % os állítást eléggé nehéz belőni ilyen klíma mellet mint magyar országon van teljesen más itt a levegő mint amcsiban egyébként a 165 ösnél kapna több levegőt nem ? :)
Ez egy univerzális cucc de kell hozzá lentre csinálni egy tartót neki ! ha tényleg érdekel majd valakit akkor csinálok nektek képet nekem hogyan van megoldva....igaz hogy WR de egy kaptafa majdnem
Sziasztok,
gondoltam megosztom veletek - azoknak akik esetleg olvasgatják a Thumpertalk.com fórumot, és az ő 3x3 -as leírásuk/videójuk alapján fúvókázták a karbijukat, tehát 155 /150-es fővúvóka, (teljes kipuff.rendszer/gyári vagy slip on) és 25-ös alapjárati fúvókával -
ma teljesen véletelnül találtam rá egy post-ra, ahol leírják, hogy a PAIR szelep/solenoid kombót leszámítva még annyiban is más az amerikai DRZ hogy a "pilot air jet" kisebb bennük, tehát az EU-s 165-ös helyett 135-ös.
Hangsúlyozom, ez nem összekeverendő a fővúvókával (main jet), és az alapjárati fúvókával sem (pilot jet). Ez a Pilot Air Jet (tököm se tudja hogy hívják pontosan magyarul).

Tehát az amerikai Mikuni karbian ez 135-ös. A miénkben meg 165-ös van, ami azt jelenti hogy túl sok levegőt fog kapni a keverék ha az ő leírásuk szerint van fúvókázva (magyarán szarul fog menni)
A lehetséges megoldás, be kell szerezni egy 135-ös pilot air jet-et is. A part numbere: 09492-27010, vagy egyéb megoldásokhoz folyamodni.



http://www.thumpertalk.com/top...

http://www.drz4
00uk.org/viewto...

Hát nekem mikor a drz volt jártam azzal is mocsokban.... 1 évig hozzá se nyúltam a gázbovdenekhez és sose volt benne ilyen dzsuva....nem tudom te hogyan csinálod ezt.
Nekem ilyen van a motoron...mármint rendszer magura márkában nem rossz dolog de viszont több a meghibásodási lehetőség mint a bovdennél....gondolok itt a sok karmantyúra és hogy ezt nem tudom hogy hozzák ki 18 ezerből hogy még hasznuk is legyen. de sok sikert hozzá szurkolok
jah igen azért megjegyzem, hogy ezzel is majdcsak nem lábtartóig lehet dönteni....most voltam vele pályára és nem volt rossz vele
Ha nem kell akkor inkább 160/60 ..... el fér rajta hidd el....egybként had barmolja szana szét a lánc... annyira nem tudja leenni hogy gond legyen belőle
150/70es van most is rajta és szanaszét barmolta már a lánc az oldalát.szerintem széles a felnim is, magas a gumi fala és hülyén áll a gumi rajta:púpos az oldala és a futófelülete meg olyan mintha kockára lenne kopva.150/60ast akarnék, hátha azt nem zabálná úgy a lánc.
150/70 es 17 es van eladó ! nagyo jó állapotban Continentál Road Attack csak a közepe kopott de ezthiszem 3.5mm vagy 4mm még most is a kész széle gyári még :)
hali.valakinek 150/60/17 gumi feleslegben?vevő lennék rá!
Nem tudom volt e nyomás, mert nekem nincs visszajelző.
Indításkor csattant egy nagyot és elkezdett kopogni miután beindult.
Tréler...
Az fain!nem véletlen műanyag!és így volt még olajnyomás? vagy hogy vetted észre?