Igen, a miénkben van a nagyobb, azaz a 165-ös P.A.J, gondolom a PAIR/solenoid miatt.
Mindenesetre az enyém pontosan úgy van belőve ahogy a TT-n van írva, és valahogy nem volt az igazi, de most már legalább tudom miért :)
annyira 100 % os állítást eléggé nehéz belőni ilyen klíma mellet mint magyar országon van teljesen más itt a levegő mint amcsiban egyébként a 165 ösnél kapna több levegőt nem ? :)
Ez egy univerzális cucc de kell hozzá lentre csinálni egy tartót neki ! ha tényleg érdekel majd valakit akkor csinálok nektek képet nekem hogyan van megoldva....igaz hogy WR de egy kaptafa majdnem
Sziasztok,
gondoltam megosztom veletek - azoknak akik esetleg olvasgatják a Thumpertalk.com fórumot, és az ő 3x3 -as leírásuk/videójuk alapján fúvókázták a karbijukat, tehát 155 /150-es fővúvóka, (teljes kipuff.rendszer/gyári vagy slip on) és 25-ös alapjárati fúvókával -
ma teljesen véletelnül találtam rá egy post-ra, ahol leírják, hogy a PAIR szelep/solenoid kombót leszámítva még annyiban is más az amerikai DRZ hogy a "pilot air jet" kisebb bennük, tehát az EU-s 165-ös helyett 135-ös.
Hangsúlyozom, ez nem összekeverendő a fővúvókával (main jet), és az alapjárati fúvókával sem (pilot jet). Ez a Pilot Air Jet (tököm se tudja hogy hívják pontosan magyarul).
Tehát az amerikai Mikuni karbian ez 135-ös. A miénkben meg 165-ös van, ami azt jelenti hogy túl sok levegőt fog kapni a keverék ha az ő leírásuk szerint van fúvókázva (magyarán szarul fog menni)
A lehetséges megoldás, be kell szerezni egy 135-ös pilot air jet-et is. A part numbere: 09492-27010, vagy egyéb megoldásokhoz folyamodni.
Hát nekem mikor a drz volt jártam azzal is mocsokban.... 1 évig hozzá se nyúltam a gázbovdenekhez és sose volt benne ilyen dzsuva....nem tudom te hogyan csinálod ezt.
Nekem ilyen van a motoron...mármint rendszer magura márkában nem rossz dolog de viszont több a meghibásodási lehetőség mint a bovdennél....gondolok itt a sok karmantyúra és hogy ezt nem tudom hogy hozzák ki 18 ezerből hogy még hasznuk is legyen. de sok sikert hozzá szurkolok
Ha nem kell akkor inkább 160/60 ..... el fér rajta hidd el....egybként had barmolja szana szét a lánc... annyira nem tudja leenni hogy gond legyen belőle
150/70es van most is rajta és szanaszét barmolta már a lánc az oldalát.szerintem széles a felnim is, magas a gumi fala és hülyén áll a gumi rajta:púpos az oldala és a futófelülete meg olyan mintha kockára lenne kopva.150/60ast akarnék, hátha azt nem zabálná úgy a lánc.
150/70 es 17 es van eladó ! nagyo jó állapotban Continentál Road Attack csak a közepe kopott de ezthiszem 3.5mm vagy 4mm még most is a kész széle gyári még :)
Ha van kedve vkinek nagyon jó kis verseny szokott lenni
Mindenesetre az enyém pontosan úgy van belőve ahogy a TT-n van írva, és valahogy nem volt az igazi, de most már legalább tudom miért :)
gondoltam megosztom veletek - azoknak akik esetleg olvasgatják a Thumpertalk.com fórumot, és az ő 3x3 -as leírásuk/videójuk alapján fúvókázták a karbijukat, tehát 155 /150-es fővúvóka, (teljes kipuff.rendszer/gyári vagy slip on) és 25-ös alapjárati fúvókával -
ma teljesen véletelnül találtam rá egy post-ra, ahol leírják, hogy a PAIR szelep/solenoid kombót leszámítva még annyiban is más az amerikai DRZ hogy a "pilot air jet" kisebb bennük, tehát az EU-s 165-ös helyett 135-ös.
Hangsúlyozom, ez nem összekeverendő a fővúvókával (main jet), és az alapjárati fúvókával sem (pilot jet). Ez a Pilot Air Jet (tököm se tudja hogy hívják pontosan magyarul).
Tehát az amerikai Mikuni karbian ez 135-ös. A miénkben meg 165-ös van, ami azt jelenti hogy túl sok levegőt fog kapni a keverék ha az ő leírásuk szerint van fúvókázva (magyarán szarul fog menni)
A lehetséges megoldás, be kell szerezni egy 135-ös pilot air jet-et is. A part numbere: 09492-27010, vagy egyéb megoldásokhoz folyamodni.
http://www.thumpertalk.com/top...
http://www.drz4
00uk.org/viewto...
Indításkor csattant egy nagyot és elkezdett kopogni miután beindult.
Tréler...