akkor mondom havernak passzolja el, vett egy sm drz-t aztán mégsem jött neki össze az aszfalt... aztán csere lett endórószettre
a féktárcsákat lánckereket leszedtük róla
asszem 2008as a gép
Hát attól függ, mennyi ideje porosodik. Ha mondjuk több mint 6 éve, akkor nemsokat, bár legalább napfény nem éri a gumidat.
Egyébként meg tájékoztatásul, DRZ első agy 40K, hátsó 55K, Excel ráfnak darabja 70K, egy sima acél küllőszett 25-K, az úgy nagyjából 280-290 ezer forint, gumik, féktárcsák, fogaskerék, belsők nélkül egy pár kerékért.
sziasztok nekem gyári drz-e k-7 fej idom kellene ha valaki tud szóljon
ha nem fizet a biztositó akkor saját pénzből kell megoldanom akkor eladom a finster kipufogót róla ha valakit majd érdekel irjon
Ja és nem muszáj maratni a perselyek úgy is elférnek. Két lemezt összefogattam úgy kifúrtam, kb 10 mm húst ráhagytam ott levágtam, lekerekítettem- hogy ne érjen a blokkba, perselyeket satuba belenyomtam, összerakás és Goooo!.
Én 10 mm- es alu lemezből vágtam ki. Semmi extra a gyári 125 mm furattávú én elsőre 140est csináltam attól nagyon leült. Feleztem a különbséget: 132,5 mm-es lett jó- az 3- 3,5 cm- t jelent és ehhez ültettem lejjebb az elejét is. Ja én 180cm 75 kg vagyok így kényelmesen érem két lábbal a földet.
Én egy nagy rozsdafoltot NOVEROX nevű anyaggal kezeltem!
Olvass utána, rozsdapassziváló, először azt hittem, h leégett az egész, de megtörölve meglepően láttam, hogy maradt színe is a csőnek. Szóval az egész könyök levétele, a nagyja rozsda lepucolása után én meg merném próbálni vele. Nem olcsó, de elég kiadós. Fújni is lehet. Vagy Dávid!
Nekik állandóan széthullott akármilyen márkájút vettek bele.Szerelő azt mondta hogy ezek nem ilyen terhelésre sebességre vannak tervezve és nem bírják ezt a gyűrődést,de ezt már több helyen,fórumon is olvastam. Igazából nekem tök 8,csak a kollega kérdezte és ennyit hallotam a dologról.
Én mondom hogy nekem egy cagiva mito 125 ösből volt bele sose volt baj a csapágyaival és annyit árulj már el hogy mi köze a felninek a csapágy kikotyogódásához ?
Hát nem tudom,haveri kör tapasztalat hogy a fűzött bele való felnivel nemvolt sose gond,csapágyat persze cserélt az ember de nem 2 havonta.Mikor bejött ez az sm őrület és mindenki az enduróbol sm-et csinált beledobták ezeket a csontküllős felniket és csak a baj volt velük. Kihangsúlyozom hogy ha egy 600 gixerből szeded ki az tuti jó,csak hát nemvalószínű hogy abból származik.
Ez marhaság !
nekem is volt ilyen felnim a drz ben annó ezeket általában Cagiva Mitoból szedik ki és hidd el hogy bírja a gyűrődést....amit tőlem kapott az jó teszt volt ! a csapágy csere meg nem a felni hibája.....
a féktárcsákat lánckereket leszedtük róla
asszem 2008as a gép
Egyébként meg tájékoztatásul, DRZ első agy 40K, hátsó 55K, Excel ráfnak darabja 70K, egy sima acél küllőszett 25-K, az úgy nagyjából 280-290 ezer forint, gumik, féktárcsák, fogaskerék, belsők nélkül egy pár kerékért.
akkor mit ér a gyári felni a gyári gumikkal?
itt porosodik a padláson egy ideje
Ami itt rajta van a mocin ez van ,nem használom ha érdekelj írj privátba.
link
szabb47@gmail.com
ha nem fizet a biztositó akkor saját pénzből kell megoldanom akkor eladom a finster kipufogót róla ha valakit majd érdekel irjon
Érdekelne az ára!
üdv
Köszi a tippet, akkor én is megpróbalok egyet, a tiedhez viszonyítva!
náluk érdeklődnék:
www.bakonymotor.com
Mi az ára felniknek?
Olvass utána, rozsdapassziváló, először azt hittem, h leégett az egész, de megtörölve meglepően láttam, hogy maradt színe is a csőnek. Szóval az egész könyök levétele, a nagyja rozsda lepucolása után én meg merném próbálni vele. Nem olcsó, de elég kiadós. Fújni is lehet. Vagy Dávid!
nekem is volt ilyen felnim a drz ben annó ezeket általában Cagiva Mitoból szedik ki és hidd el hogy bírja a gyűrődést....amit tőlem kapott az jó teszt volt ! a csapágy csere meg nem a felni hibája.....