Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha nem kell neki, akkor tartogatni nem érdemes, legalább is gumikat tuti nem.
akkor mondom havernak passzolja el, vett egy sm drz-t aztán mégsem jött neki össze az aszfalt... aztán csere lett endórószettre
a féktárcsákat lánckereket leszedtük róla
asszem 2008as a gép
Hát attól függ, mennyi ideje porosodik. Ha mondjuk több mint 6 éve, akkor nemsokat, bár legalább napfény nem éri a gumidat.
Egyébként meg tájékoztatásul, DRZ első agy 40K, hátsó 55K, Excel ráfnak darabja 70K, egy sima acél küllőszett 25-K, az úgy nagyjából 280-290 ezer forint, gumik, féktárcsák, fogaskerék, belsők nélkül egy pár kerékért.
165? nem kevés.....
akkor mit ér a gyári felni a gyári gumikkal?
itt porosodik a padláson egy ideje
Szia. Az irányár 165ezer - mivel hogy gyári DRZ kerekekről van szó.
köszi holnap már okosabb leszek mit mond a biztosító
Szia
Ami itt rajta van a mocin ez van ,nem használom ha érdekelj írj privátba.
link

szabb47@gmail.com
sziasztok nekem gyári drz-e k-7 fej idom kellene ha valaki tud szóljon
ha nem fizet a biztositó akkor saját pénzből kell megoldanom akkor eladom a finster kipufogót róla ha valakit majd érdekel irjon
Szia
Érdekelne az ára!
üdv
a 140mm-es még meg van, ha kell elküldöm!
Én 165cm vagyok, szal nekem lehet kicsit nagyobbat kell faragnom :D
Köszi a tippet, akkor én is megpróbalok egyet, a tiedhez viszonyítva!
Szia,

náluk érdeklődnék:

www.bakonymotor.com
Ja és nem muszáj maratni a perselyek úgy is elférnek. Két lemezt összefogattam úgy kifúrtam, kb 10 mm húst ráhagytam ott levágtam, lekerekítettem- hogy ne érjen a blokkba, perselyeket satuba belenyomtam, összerakás és Goooo!.
Én 10 mm- es alu lemezből vágtam ki. Semmi extra a gyári 125 mm furattávú én elsőre 140est csináltam attól nagyon leült. Feleztem a különbséget: 132,5 mm-es lett jó- az 3- 3,5 cm- t jelent és ehhez ültettem lejjebb az elejét is. Ja én 180cm 75 kg vagyok így kényelmesen érem két lábbal a földet.
Szia, dobj egy e-mailt, zvigh kukac yahoo pont com.
Hali!

Mi az ára felniknek?
A csomagtartó nem eladó a motor nélkül?
Én egy nagy rozsdafoltot NOVEROX nevű anyaggal kezeltem!
Olvass utána, rozsdapassziváló, először azt hittem, h leégett az egész, de megtörölve meglepően láttam, hogy maradt színe is a csőnek. Szóval az egész könyök levétele, a nagyja rozsda lepucolása után én meg merném próbálni vele. Nem olcsó, de elég kiadós. Fújni is lehet. Vagy Dávid!
suzuki dr600-hoz szeretnék venni vezérműtengelyt és szelephimbákat, tudnátok segíteni hogy hol? meg hogy mennyiért?
Én sem veszekedés végett írtam rád :) csak hát erre van a fórum :D egyébként fűzöttből is van gagyi !
Nekik állandóan széthullott akármilyen márkájút vettek bele.Szerelő azt mondta hogy ezek nem ilyen terhelésre sebességre vannak tervezve és nem bírják ezt a gyűrődést,de ezt már több helyen,fórumon is olvastam. Igazából nekem tök 8,csak a kollega kérdezte és ennyit hallotam a dologról.
Én mondom hogy nekem egy cagiva mito 125 ösből volt bele sose volt baj a csapágyaival és annyit árulj már el hogy mi köze a felninek a csapágy kikotyogódásához ?
Hát nem tudom,haveri kör tapasztalat hogy a fűzött bele való felnivel nemvolt sose gond,csapágyat persze cserélt az ember de nem 2 havonta.Mikor bejött ez az sm őrület és mindenki az enduróbol sm-et csinált beledobták ezeket a csontküllős felniket és csak a baj volt velük. Kihangsúlyozom hogy ha egy 600 gixerből szeded ki az tuti jó,csak hát nemvalószínű hogy abból származik.
Ez marhaság !
nekem is volt ilyen felnim a drz ben annó ezeket általában Cagiva Mitoból szedik ki és hidd el hogy bírja a gyűrődést....amit tőlem kapott az jó teszt volt ! a csapágy csere meg nem a felni hibája.....
DL650, vagy 1000.