hello mindenkinek! bocsi hogy ide irom de van eladó suzuki dr 350-hez teljesen uj szelephimbám akit érdekel irjon olcsóbban adom mint a boltba 1994 évjárathoz!
Vízszintes területen indítsd be a motort, és hagyd melegedni kb. 3 percig (letámasztva), állítsd le és újabb 3 perc után tekerd ki a nívót, töröld le, illeszd vissza (ne tekerd be), húzd ki, a szint legyen közép és maximum között!
Rugós tagon csillapítást tudsz állítani, ültetni az alatta lévő "kutyacsont" módosításával ami alapestben 125 mm. Én az 180 cm, 75 kg- omhoz 132 mm- et tettem bele és kb 3 centit ült lejjebb. Persze első teleszkópot is utána kell ültetni- fellazítva a villafogó bilincseket. Ki kell kísérletezni.
Nekem is KTM SM szett van hozzá, az enduro szett a gyári, a tárcsa is. Igazából nem tart sokáig az adaptert is lekapni, amikor átteszem az enduro kerekeket, szerintem ezért fölösleges arra is 320-as tárcsát venni - nem is olcsó. Meg amúgy sem naponta cserélgeti az ember
Úgynézki nem voltam érthető. Nem venném le a SM kerékről a tárcsát, az endúró keréknek volna saját nagy tárcsája. Azért gondoltam nagy tárcsát az endúró kerékre is, hogy ne kelljen kivennem az adaptert a féknyereg alól.
Megint lenne egy kérdésem. A DRZ S-emet KTM SM kerekkel vettem. Elől adapterrel 320-as tárcsa van, hátul 220-as. Most hogy leesett a hó, venni fogok endúró szettet. Butaságnak tartjátok hogy az endúró szetten nagy féktárcsa legyen, hogy könnyebb legyen a kerékcsere? Ugye akkor nem kell az adaptert kivenni.
Egyáltalán a KTM kereket úgy szokták beszerelni, hogy könnyen visszatehető egy DRZ kerékszett? Nincs különösebb átalakítás ugye?
Első
* VOR felni: 17MT x 3.50 (Italy, Sanremo)
*Gumiabroncs: Continental ContiForce SM
120/70 R 17 M/C 58H
Hátsó
* Vor felni: 17MT x 4.25 (Italy, Sanremo)
*Gumiabroncs: Michelin T66
150/70 R 17 M/C 69H
Talon agyakkal szerelve!