Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy Dávidnak:
noozsid jól mondja!Nekem 2 évig volt S dörzim,soha semmi baja pedig csak terepen kapta!Szerettem volna könnyebbet,meg erősebbet,mert mindenkinek olyan lett.Eladtam,kipróbáltam pár motort,nem akarok tipusokat írni,mert minek.Vagyonokat költöttem pl yamaha wr-re,de mindíg szivatott,soha nem volt az igazi.Most megint drz van E-s.A szerelőmmel csak beszélgetni szoktam,nyomom a gombot és megy.Cserélem az olajat,tisztitom a szürőt,és ennyi,ja és sehol sem marad szégyenben,ha mégis az csak miattam van!Szerintem jó választás,csak arra figyelj ne egy "lerúgottat"vigyél haza,mert ha költeni kell rá akkor az is húzós lehet!
szimering méretekre lenne szükségem aki már cserél olajat és új szimeringet tett a szűrőhöz, mekkorát vett? Dekni alá mekkora kell?
DRZ 400 E változatot vegyél olajra figyelj és kiüthetetlen
És ne foglakoz a súllyal , híd el kezelhető meg van a ereje .
Van köztünk aki ezzel Suzukival , KTM esek között összesítésbe 6-dik lett Szóval lehet hajtani
xr400 a te motorod, kezdésnek nagyon jó
totál egyszerű, nem üzemórás, agyon sem lehet verni, tök igénytelen
és nem kell hűtőre költened a rosszul sikerült esések után
és pár kilóval nehezebb csak mint az rmz
Ha csak endúrózásra használod akkor a DRZ,nem egy könnyű motor de kezelhető.
RMZ 450-n könnyebb a(DRZ-nél vagy 20kg-al) de pályára való,szervizigényes ,és nem egy tanuló motor
Mágnes!
Volna egy olyan kérdésem hogy ez a Vapor műszeregység hogyan méri a motor sebességét, spirállal vagy hogy?

http://auto-motor.vatera.hu/al...
Sziasztok !
Én 35 éves vagyok 1.5 éve quadozok egy suzuki Ltz 400-al. Van egy jó csapat de ott csak ketten vagyunk quadosok.Ezért én is váltanák motorra.
Suzukit szeretnék venni,melyiket ajáljátok, 400 Drz vagy 450 Rmz (Remélem jó írtam). Mivel most kezdenék moztorzni valami könnyű kezelhetőt keresnék,de nem szeretném azt se,hogy pár honap múlva megbánjam,hogy gyenge.Csak terpre kéne.
Melyiket ajáljátok? Melyiket nézzem?
Köszönöm.
a számlálót lehet kompenzálni, de az aktuális sebességet nem!
Ki tud jó áron bal oldalra deknit? (bontósat)
A kilóméteróránál lehet állítani kompenzációt, lejjebb kell állítani hogy kevesebbet mutasson. Azért van A és B napi kilóméteróra számláló, hogy ha SM és endúrószett között váltogatsz, külön-külön beállított napi számlálót lehet mindkettőhöz használni.
helló még azt szeretném kérdezni hogy az s és sm km óra spirál meghajtása ugyan az e? köszi a választ!
jah most látom hogy a km óra is sm. amúgy csal az összes óra, enyém is többet mutat vagy 10%al gps-hez képest
az, hogy az S km órája a 21"-os kerékre van belőve, mindig többet fog mutatni kisebb kerékkel, mivel az többet forog.
sziasztok! 2003-as drz be lett belerakva sm felnik+sm km óra de így is többet mér kb 20 km/órával mi lehet a probléma?
acerbis új zöld cross nadrág eladó 11eft ha valakit érdekel írjatok
Persze!Endurós lesz inkább a nyomvonal S-essel is lehet nyugodtan indulni!
Most jött elő, mert amikor hazaérek, mindig dugom a motorra a csepptöltőt, és sokszor ki sem gyullad a led, tehát nem tölt, vagy ha tölt is akkor is csak pár percig. Most meg feltűnt, hogy órák múlva megyek ki a motorhoz, és még mindig tölt. Ezért rámértem a generátor töltésére, 2 részleg rendben van, nagyobb fordulaton 70-100 voltot mutat, a harmadik részlegen max 45 a max.
az akku faca? (nem 2 hónapja, most) mert ha szar akkor méregethetsz te rajta bármit
És csak most jött elő?
Már lassan 2 hónapja.
Hali
Kezdésnek végignézném a kábelt ami jön fel a blokkból,a 3 sárgát.
Havernak megsértette valószínű egy kő,a lényeg az volt hogy amikor esett vagy vízbe ment zárlatos lett neki és nemvolt töltés ,amikor megszáradt minden rendben volt.
Most vetted a gépet?
üdv
Sziasztok. Múltkor írtam hogy nem indul melegen a DRZ. Ma nekiestem multiméterrel méregetni, hát a generátor az hulla. Viszont az akksifeszültséget is méregettem, hidegen, melegen, gyújtáson, és gyújtás nélkül, és meleg motornál valami biztos zárlatos, mert olyankor kicsi a feszültség. Mi tud csak melegen zárlatot csinálni? A generátornak nincs köze a 12 voltos részhez ugye? Félek, hogy rá fogom költeni a motor árát mégegyszer, mire tökéletes lesz. :(