Köszi a választ, bár közben már beszereztem ilyen ovális végű önzárósat, kipróbálom, aztán ha mégse jönne be, akkor marad a műanyagos. Egyébként ami rajta volt előtte az a DIN980M jelű önzáró volt, olyat keresetem, de a csavarboltos szerint ilyet csak külföldről lehet beszerezni, számomra nem érthető miért, de valamiért magyarországon nem őshonos :)
Hellosztok! Segítségeteket szeretném kérni. Bárki akinek van drzje Derbrecenben vagy a környékén, ha megengedné hogy meghallgassam a motor hangját az nagy segítség lenne. (Most szeretnék venni és nincs olyan ismerősöm akinek ilyen motorja van.)
Köszi
Köszi, akkor ha nem kapok mást, rárakom a sima műanyagos önzárós anyát, és csavarragasztózom mindenképp. (ezt a fém önzárós-t már 3 csavarboltban kérdeztem, valahogy nem nagyon tartják, bár nem értem miért). A féktárcsát is ragasztózom, mindenképp, gyárilag is volt rajta.
egy kérdés, a hátsó lánckerék csavarjainál, használhatok műanyag betétes önzáró anyát, mondjuk egy kis csavarragasztóval együtt, vagy mindenképp fém önzárót anyát tegyek-é rá?
Ezt nem igazán értem, hátul, hogy lehet 2 + 1 db kétféle méretben? Nem csak két csapágy van benne a két szélén a szimeringek alatt? Mondjuk nekem S változat van, de talán ez egységes..
Ha esetleg érdekelne valakit egy eladó bőrruha XL méretbe
Az összes protektor benne van + térdkoptató
DRZ SM dizájnnak be bele illik fekete sárga színvilággal
Annak idején én is emiatt vetem ezt a ruhát
Szakadás ,esés mentes , nincs ki kopva, cipzárok is rendben van
rámegy átalakítás nélkül, kicsit ki kell bőviteni a gumicsonkot ami összeköti a hengerrel, de megmelegited hőlégfúvóval és rá fog menni!
itt egy kis segitség még, egy lemezt át kell tenni ami a motort tartja. http://www.drzparts.com/2010/0...
Elnézést az ügyetlenségemért, de nem találom a fórumban a megoldást. Rákerestem az fcr kulcsszóra is, és megnéztem a hozzászólásokat, és a keihin szóra is.
Megvettem a bontott DRZ E karbit. Hogyan lehet ezt felrakni az S-re? Kell valami átalakító szett? Honnan lehet olyat venni?
akkor nem tudom.......
hosszú állás után a benzinnel is szokott gond lenni, haver úgy indítja a hondát hogy kiengedi a benzint a karbi alján lévő leeresztőcsavaron
bár ő néha hetekig nem megy vele
Köszi
Féktárcsa csavarokat is ragaszd be mindenképp,mert ez miatt álltam fejre :)
egy kérdés, a hátsó lánckerék csavarjainál, használhatok műanyag betétes önzáró anyát, mondjuk egy kis csavarragasztóval együtt, vagy mindenképp fém önzárót anyát tegyek-é rá?
Ha esetleg érdekelne valakit egy eladó bőrruha XL méretbe
Az összes protektor benne van + térdkoptató
DRZ SM dizájnnak be bele illik fekete sárga színvilággal
Annak idején én is emiatt vetem ezt a ruhát
Szakadás ,esés mentes , nincs ki kopva, cipzárok is rendben van
itt egy kis segitség még, egy lemezt át kell tenni ami a motort tartja.
http://www.drzparts.com/2010/0...
Gyári ülés van rajt!
kérdezd meg egri4-tól milyen lett neki
nekem sokkal jobb lett az eleje, valami biszbasz nem volt benne azért nem volt faca
Megvettem a bontott DRZ E karbit. Hogyan lehet ezt felrakni az S-re? Kell valami átalakító szett? Honnan lehet olyat venni?
hosszú állás után a benzinnel is szokott gond lenni, haver úgy indítja a hondát hogy kiengedi a benzint a karbi alján lévő leeresztőcsavaron
bár ő néha hetekig nem megy vele