kecskemétem a régi teszkóval szemben van egy bowdenes csávó
vidd el hátha meg tudja oldani a problémád
nekünk egy belső csere 2000ft volt, de láttam ott többféle méretű külsőket is, gondolom tudna csinálni az eredeti szerelvényekhez
1000 Ft körül tudsz venni bowdenbelsőt, aminek egyik végén már van is vég, méretre vágod, majd a másik végére teszel egy csavaros véget, amit még megerősíthetsz egy kis forrasztással és kész van max 1500-ből!
Neki sajnos nincsen. Már beszéltem vele. :(
A nagy választékból pont a csomagtartó hiányzik.
Azért érdeklődtem itt, hátha valakinek csak a polcon porosodik és szívesen megválna tőle.
Ha szivatóval megy rendesen, akkor nem kap rendesen benzint.
Nekem is volt ilyen, valami kis víz vagy mocsok mehetett a karbiba...
le sem kellett szedni, van egy kis leengedő csavar és cső, ott leengedtem egy úszóháznyi benyát (zárt csap mellett), csavar visszazár, csap nyit és jó lett! Egy próbát megér!
Ja most jut eszembe hogy valószínű hogy az csak az alapjárati levegőt állítja, úgyhogy azzal nem biztos hogy jobb lesz. Először is ki kellene takarítani a karburátort hogy nincs-e eldugulva, mert attól kevesellhet. Még azt próbálhatod meg hogy emelsz a gáztűn. Azt meg úgy tudod megcsinálni hogy leveszed a membrán fedelét, kiveszed a membránt, és lejjebb teszed azt a kis lapkát ami a gáztűt tartja.
Nem tudom milyen a karburátor, de szerintem hasonló mint a 125-ösön ahogy a videókon láttam. Alul a szívócsonk felől kell lennie 1 csavarnak. Lehet hogy el van dugva, és ha oldalról ránézel nem látod mert benne van egy cső szerű részben a karburátor alján. Az a keverék állító csavar, azon kell kifelé tekerni hogy dúsabb legyen a keverék.
Jobb menetes csak lehet be van ragasztva,(egyszer én is elhagytam azóta ragasztom) csavarozógéppel próbáld meg le fog jönni, persze az alátétet ne felejtsd el kihajtani.
Lehet csak légteleníteni kell az üa. rendszert.
Hali, nagyon nem értek hozzá, de én a 125-ös Dr-nek a karburátorával küzdök elég régóta, a tiédnek az a baja hogy kevés a benya/ sok a levegő. Ez lehet azért mert rosszul van beállítva a karburátor, vagy falsot szív valahol. Ha tankolás előtt nem csinálta akkor lehet hogy valami koszt beszívott. Először is pucold ki a karburátort, ha úgy sem lesz jobb akkor állítani kell rajta.
vidd el hátha meg tudja oldani a problémád
nekünk egy belső csere 2000ft volt, de láttam ott többféle méretű külsőket is, gondolom tudna csinálni az eredeti szerelvényekhez