Hali
Olajat cseréltem ma a gépben az lenne a kérdésem hogy ugyebár a nívó pálcán van az a recézett rész,addig kéne lennie de addig van olajjal amíg lapos a nívó.Engedjek le belőle vagy ez maradhat így?
köszi
üdv
Nekem drz ben ugyanez volt!
már majdnem 3,5et engedtem le!
nekem elengedte az olajnyomást!
pár körömmel érezhető karc volt rajta és egyből cserés a szivattyú...!
Persze a DRZ-knél lefolyik, meg szerintem a tiedben is, ha ezen az elven működik, márpedig sztem igen...
Épp ezért kell úgy ellenőrizni a szintet, ahogy leírtam, mert lefolyik...
Nem hinném, hogy az olajszivattyúddal gond lenne..
A DRZ-ben az olajszivattyú elvileg a kuplung alatt van, szerintem esélyes, hogy a tiedben is ott lesz!
Az olajszivattyút hol találom? mert elég rendesn szét van szedve és nem látom.. mert pl az xr-ben leveszed a kuplung felöli oldalt és ott van..
Ebben a tipusban hol kéne legyen?
Azért töltöttem túl mert azt hittem hogy megeszi.. nem úgy ellenőriztem ahogy te írtad... Van az egyik haveromnak egy xr és abba megmarad a vázba is az olaj nem folyik le az egész mint nekem és ezért gondoltam hogy valmi baja lehet... neked is lefolyik az összes a blokkba?
köszönöm az infót...
Amikor a motor többet állt, lefolyik az olaj a vázból a blokkba...
Ezért is kell úgy ellenőrizni az olajszintet (a DRZ-nél legalábbis, abban is a vázban van az olaj), hogy beindítod, járatod kb. 3 percig, majd 3 percet vársz és ellenőrzöd a vázon lévő nívó pálcával.
Gondolom nem melegen engedted le az olajat, ezért volt a blokkban...
De nem tudom mennyi olajat ír bele, sztem max 2 liter úgyhogy ha 3,5 l lejött belőle, akkor rendesen túltöltötted....meg gondolom a szintet nem úgy ellenőrizted, ahogy írtam...
Remélem tudtam segíteni!
Üdv.
Sziasztok!
Remélem valaki tud segíteni nekem...
Van egy SUZUKI DR350 motorom és ugye ezekbe a motorokba a vázba kell önteni a motorolajat. Kicsit füstölt a moci és az hittem hogy nagyonsok olajat eszik mert a vázból kegyetlenül fogyott az olaj és én mindig töltöttem utána kb olajcsere után 4litert egy-két hét alatt és úgy voltam ez nem mehet így tovább, szétszettem és az a látvány fogadott amikor leengedtem az olajat hogy a vázból egy csepp sem jött de a blokk-ból több mint 3,5liter lejött... Ez mitől lehet? A válaszokat előre is köszönöm..
1 métert se menj igy vele,nem kell hogy forrjon a viz,ha melegszik a motor akk a viz tágul és a tartályba folyik.mivel neked nincs igy el fog fogyni a hütőviz a hűtőből,és a motornak lőttek! szerelj fel tartályt minél előbb!
Ha tömör a rendszer, tehát van fenn tartály és nincs szivárgás, ha forr a hűtővíz a tartályba tud tágulni a folyadék, azaz odafolyik. Viszont a víz hűlésekor szépen a fellépő vákuum hatására visszaszívja a hűtőbe. Mivel E- d van nincs rajta gyárilag ventilátor és terepen lassabb tempó miatt hamar túlmelegszik, de a most szabadba távozó víz nem kerül vissza a hűtőbe egyre kevesebb víz lesz benne= egyre gyakrabban melegszik túl.
Keresd fel Nagy Dávidot biztosan van neki, de nem árt rá egy védő mert berepedezik és könnyen törik, valószínű akitől vetted már csak nem akart rákölteni.
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
info:06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Helósztok!Nemrég vettem az E DRZ-met,mostanában nézegettem drz-s képeket a neten és most tűnt fel,hogy az enyémen nincs ez a baloldali hűtővíz tágulási tartály ami a képen is látszik.Az előző gazdája gondolom leszedte és nem rakta rá vissza,az lenne a kérdésem hogy honnan megy oda abba a tartályba a belevezető cső(a jobb oldali hűtőn van a kupak és annak a tövéből jön kifelé egy cső,nekem ha meleg a motor abból szokott csöpögni a víz,jól gondolom hogy az a cső megy hátra a jobb hűtőtől abba a tartályba? )2000km-mentem eddig vele terepen semmi bajom nem volt még a hűtővel,szerintetek milyen bajom lehet abból hogy nincs fent az a tartály?
Válaszotokat előre is köszönöm
Ezen nincs olyan, hogy zárt. Ez egy vákuumos csap. Ha nincs vákuum, -leáll a motor- egy szelep automatikusan elzárja a csapot.
"PRI" állásban -legyen ez a nyitott- direktbe meg lehet folyatni a karbit pl szerelés után, mert értelemszerűen másképp nem jön belőle nyál, vagy le tudod engedni a tankból csontra a cuccot, avagy egy hosszabb leállás után ezt kell használni. De miután beindul a szekér vissza kell váltani a 3. "ON" állásba amit a képen konkrétan nem tudom hol van... Lehet hogy a csap pont takarja?
Tehát:
"PRI" direkt (nem ez az üzemi nyitott)
"RES" tartalék
"ON" A harmadik állás lenne az üzemi nyitott
csak azért furcsa nekem, hogy így kellene trükközni. Elötte 2 üteműim voltak és több hét után is egyből indultak. Akkor csináltak csak ilyet mikor télire leraktam és több hónap után próbáltam beindítani.
legalább több jut ide oda!
Olajat cseréltem ma a gépben az lenne a kérdésem hogy ugyebár a nívó pálcán van az a recézett rész,addig kéne lennie de addig van olajjal amíg lapos a nívó.Engedjek le belőle vagy ez maradhat így?
köszi
üdv
nevezés kb olyan barátságos mint ezelőtt?tuti ottlennénk:)
már majdnem 3,5et engedtem le!
nekem elengedte az olajnyomást!
pár körömmel érezhető karc volt rajta és egyből cserés a szivattyú...!
Köszi szépen az infót Bazseeee9877
Épp ezért kell úgy ellenőrizni a szintet, ahogy leírtam, mert lefolyik...
Nem hinném, hogy az olajszivattyúddal gond lenne..
A DRZ-ben az olajszivattyú elvileg a kuplung alatt van, szerintem esélyes, hogy a tiedben is ott lesz!
Ebben a tipusban hol kéne legyen?
köszönöm az infót...
Ezért is kell úgy ellenőrizni az olajszintet (a DRZ-nél legalábbis, abban is a vázban van az olaj), hogy beindítod, járatod kb. 3 percig, majd 3 percet vársz és ellenőrzöd a vázon lévő nívó pálcával.
Gondolom nem melegen engedted le az olajat, ezért volt a blokkban...
De nem tudom mennyi olajat ír bele, sztem max 2 liter úgyhogy ha 3,5 l lejött belőle, akkor rendesen túltöltötted....meg gondolom a szintet nem úgy ellenőrizted, ahogy írtam...
Remélem tudtam segíteni!
Üdv.
Remélem valaki tud segíteni nekem...
Van egy SUZUKI DR350 motorom és ugye ezekbe a motorokba a vázba kell önteni a motorolajat. Kicsit füstölt a moci és az hittem hogy nagyonsok olajat eszik mert a vázból kegyetlenül fogyott az olaj és én mindig töltöttem utána kb olajcsere után 4litert egy-két hét alatt és úgy voltam ez nem mehet így tovább, szétszettem és az a látvány fogadott amikor leengedtem az olajat hogy a vázból egy csepp sem jött de a blokk-ból több mint 3,5liter lejött... Ez mitől lehet? A válaszokat előre is köszönöm..
Szept 29. vagy Okt. 6.-án lenne a DRZ kupa.
F.házán egyenlőre úgy néz ki.A szokásos kategóriákkal,stb.
Keresd fel Nagy Dávidot biztosan van neki, de nem árt rá egy védő mert berepedezik és könnyen törik, valószínű akitől vetted már csak nem akart rákölteni.
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
info:06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Válaszotokat előre is köszönöm
Ezen nincs olyan, hogy zárt. Ez egy vákuumos csap. Ha nincs vákuum, -leáll a motor- egy szelep automatikusan elzárja a csapot.
"PRI" állásban -legyen ez a nyitott- direktbe meg lehet folyatni a karbit pl szerelés után, mert értelemszerűen másképp nem jön belőle nyál, vagy le tudod engedni a tankból csontra a cuccot, avagy egy hosszabb leállás után ezt kell használni. De miután beindul a szekér vissza kell váltani a 3. "ON" állásba amit a képen konkrétan nem tudom hol van... Lehet hogy a csap pont takarja?
Tehát:
"PRI" direkt (nem ez az üzemi nyitott)
"RES" tartalék
"ON" A harmadik állás lenne az üzemi nyitott
Szerintem...
Ez egy DR 650 benzincsapja.
Melyik állásban van ez zárva-tartalékon(ha van ilyen)-nyitva
Segítségeteket előre is köszönöm
jó kis vidi :)