Egyszer állítani akartam az első futón, és nekem is letörött mindkét csavarfej... pedig nem is feszegettem... ezek szerint elég gagyi... nem tom mit lehetne csinálni
Üdv.
Amint látod az nem gyári dob, de nagyon jó hangja van biztos tetszene Neked is! A gond vele csak az, hogy egybe van, nem lehet szétszerelni! Ha így is érdekel, megbeszélhetjük!
Tegnap futóműállításba kezdtem volna, de már az elején elakadtam.
Felül akartam állítani, de hiányzik mindkét teló szárról az a kis réz csavar ami az állításhoz kell. Kapok ilyet magába és a cseréhez szét kell bombázni az egész telót?
Ha kiderül hogy nem az önindító, hanem a henger a hibás akkor mi a teendő? Az előző gazdája azt mondta nekem, hogy big bore hengerszett van benne, de nem tudja, mert neki is csak mondta az ő előtte lévő tulajdonos. Ha alap gyári hüvely és dugó van benne, akkor olyat lehet kapni prox márkájút, vagy esetleg bontottat. De ha valami más dugó+hüvelyszett van benne, ahhoz én nem találtam a neten hüvelyt. Bontott DRZ dugattyút és hüvelyt bele lehet applikálni? Esetleg hengerrel együtt? Vagy egyéb módosítások is kellenének? Egy ilyen beavatkozáshoz ugye kell új hengertalp és hengerfejtömítés? De ha rászánom magam új hüvely és hengerre, szerintetek felújítsam az egész blokkot? Szelepek, főtengelycsapágy, hajtókarcsapágy? Nemtudom mennyi lehet a motorban, úgy vettem, hogy 40.000-et mutat az órája, és nincs benne km spirál. Bár a volt tulaj azt mondja csak 20.000 van benne, nem gyári óra, de hát hiszi a piszi.
Bocsánat a körmondattal telirakott regényekért, remélem valaki átolvasta, értelmezte, és válaszol is rá.
sziasztok. A segítségeteket kérném. Egy dr650rse csak önindítós mocim van, és egy hét állás után nehez indul a gép. Legalább 5x kell indítózni és sokáig 'reszelni', hogy nagynehezen beinduljon. Utána ahogy minden nap megyek vele pöcc-röff. Illetve amikor leállítom az önindító olyan hangot ad mintha elszakadna. Ezek a tünetek mitől lehetnek? Valamit rosszul kezelek? Segítségeteket előre is köszönöm.
A gerecsemotor hirdetése a kepesmotoron, 2003 drz bontás alkatrészek néven. Megrendeltem a cuccokat, 80 ezerért a vezérműtengelyeket és az fcr karbit.
Viszont volna egy (szerintem) hatalmas probléma a drz-mmel. Hidegen és langyosan pöc-röff indul, könnyen. De melegen, egy kicsit előtte mielőtt bekapcsol a ventilátor nem indul. Konkrétan szerintem szorul a motor. Az önindító nagyon lassan tekeri csak, sokszor csattan egy nagyot, megáll az önindító, és nagyon gyengén kezdi újra tekerni. Apámnak volt egy kawa csoppere, az hengerrepedten csinált ilyen tüneteket. Idáig hengergyanús a dolog. Viszont van két másik dolog: melegen nem erőtlen, nemtudom, de szerintem erőcsökkenésnek kellene lenni, ha a henger szorul. A másik dolog, hogy kísérletezgettem, álló helyzetben forgattam szegény motort mint az állat, hogy jól bemelegedjen, ilyenkor nem nyöszörgött az önindító, hanem egyszerűen nem húzott be a bendix, és szabadon forgott, akár 10 próbálkozással is.
Áram van elég, mert ezek után hagytam hűlni a motort, és újra tökéletesen indult.
Na mi a véleményetek?
Üdv. Mindenkinek!
Lenne egy Dr650 komplett vázam, blokk nélkül, minden más megvan rajta! Egyben vagy alkatrészenként is elvihető! Érdeklődni itt, vagy pedig email-ben! husijano@freemail.hu
Valaki meg tudná mondani mekkora csavar van az első féknél?
Drz E 2006 05
M10x1, vagy M10x1,25?
Köszi
Amint látod az nem gyári dob, de nagyon jó hangja van biztos tetszene Neked is! A gond vele csak az, hogy egybe van, nem lehet szétszerelni! Ha így is érdekel, megbeszélhetjük!
DRZ 400 SM
full-gass nal kérdezd meg.
üdv.
Felül akartam állítani, de hiányzik mindkét teló szárról az a kis réz csavar ami az állításhoz kell. Kapok ilyet magába és a cseréhez szét kell bombázni az egész telót?
Segédváz Du.3om körül!
Üdv.
DRZ alkatrészek NAGY Választékban!
Van kapcsoló is ès minden màs is!
06-20-5-636-213
kipufogó rendszer érdekelne esetleg,ha meg tudnánk egyezni
Tamásiba a segédvázzal?
Tud valaki esetleg Suzuki Gs 500 első féktércsát eladót esetleg?
Meg Gs 500 hátsó lánckereket?
laszlosanya@hotmail.com
Köszönöm szépen
nekem a ténéré szarozott így a hosszú állás után, azon nehezen tudta felkapni a benzint a pumpa
Bocsánat a körmondattal telirakott regényekért, remélem valaki átolvasta, értelmezte, és válaszol is rá.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Viszont volna egy (szerintem) hatalmas probléma a drz-mmel. Hidegen és langyosan pöc-röff indul, könnyen. De melegen, egy kicsit előtte mielőtt bekapcsol a ventilátor nem indul. Konkrétan szerintem szorul a motor. Az önindító nagyon lassan tekeri csak, sokszor csattan egy nagyot, megáll az önindító, és nagyon gyengén kezdi újra tekerni. Apámnak volt egy kawa csoppere, az hengerrepedten csinált ilyen tüneteket. Idáig hengergyanús a dolog. Viszont van két másik dolog: melegen nem erőtlen, nemtudom, de szerintem erőcsökkenésnek kellene lenni, ha a henger szorul. A másik dolog, hogy kísérletezgettem, álló helyzetben forgattam szegény motort mint az állat, hogy jól bemelegedjen, ilyenkor nem nyöszörgött az önindító, hanem egyszerűen nem húzott be a bendix, és szabadon forgott, akár 10 próbálkozással is.
Áram van elég, mert ezek után hagytam hűlni a motort, és újra tökéletesen indult.
Na mi a véleményetek?
Lenne egy Dr650 komplett vázam, blokk nélkül, minden más megvan rajta! Egyben vagy alkatrészenként is elvihető! Érdeklődni itt, vagy pedig email-ben! husijano@freemail.hu