Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a napi rekord 1082 km :) (Reggel 8 és 22.30 között) 250-280 km megállás (tankolás) + 30-60 perc pihenő. Ilyen stratégiával jöttünk haza Mongóliából :))))
Koszi szépen! Megvan meg igen, azóta is, igaz egy Athena henger került bele azután mert egy elszakadt légszúró miatt a henger szarra ment de az én hibám volt, hogy nem ellenőriztem gyakrabban. Nekem is volt egy balesetem vele sípcsont törés az is az én hibámból de egyéb bajom tényleg nem volt vele kopó alkatrészeken kívül!
Grat Karesz!
Nem semmi teljesítmény! A balesetem után, még friss sebekkel, sántikáltam a Suzuki kereskedésben, oda vittük a roncsot kárszemlére. Akkor láttam a motorodat, akkor volt eladó ott. Örülök, hogy meg van még, és te is!
Üdv,
2N
En Kénytelen voltam Mert mikor meg kaptam a Hollandiai állast akkor kiutaztam motor nélkül, az első 3 hónapba nem volt mellettem es Nagyon hiányzott. Tavaly Nyáron kaptam 2 hét szabadságot A moci Pesten volt Hollandiából Kocsival érkeztem Ráültem Hazamentem vele anyámékhoz Székelyföldre Ott meg szabadságoltam vele pár napot és Indultam majd Neki Hollandiának! Székelyföld-Budapest 1 nap,Budapest-Regensburg(nemetorszag)meg egy nap, Es Regensburg- Nijkerk(hollandia) 1 nap. Minden napra 750 km volt a terv de ismerős az érzés mikor leszállsz róla és alig bírod mar fogni a motort! Nem volt idom megtervezni az utat úgy hogy elkerüljem az autópályákat es gondolod BP Hollandia végig autópálya. annyit bőgettem szegény mocit, hogy azt hittem a belit kiköpi. Az első pár órát naponta meg volt türelmem 110 és tempóval tartani de mar este fele mikor mar mar nem bírsz ülni rajta volt hogy pontosan 1 ora alatt 135km is meg tettem indulástól megállásig. Semmi műszaki hiba nem volt szerencsére hollandiaba láncszettet és hátsó kerékcsapagyakat kellet cseréljek de csak mert el jött az idejük meg elszakadt a kilométerspirálom 30.000km után ennyi. azon kívül , hogy minden megállásnál elellenőriztem az olajat semmi. Olajfogyasztása van a DR-Z viszont 1000 km 2 -3 decit elfogyaszt ha majd nyélen mész reggeltől estig 5-be vele azzal számolni kell de egyéb semmi nem kell hozza csak kitartass is benzin!:) Így szegény Dr-z-m mar járt 2400 tengerszintfoltot is meg konkrétan motorozott 3 tengerbe is europát bejárva kelettől északig:)) De az az igásság, hogy nem erre született be kell látnom nekem is. Meg lehet tenni vele hosszabb utat is de nagyon elszánt fanatikus kell legyél engem a körülmények kényszerítettek rá. De nem bánom Most itt van velem azóta se nyúltam semmihez Dániába dolgozom kozel a Nemet határhoz minden hétvégén ha az idő engedi csak rápattanok és megyek valamerre egy biztos ha vigyázol meg adod neki amit kell egy DR-Z-t nehéz megölni!:))))
Székyelföldi indulás ráadásul? Ez igen! Nagyon tudom értékelni/csodálni az ilyen akciókat! Mekkora energia, kitartás, bátorság kell egy ilyen túrához, amikor az ember egyedül elidul egy ilyen nagy kaliberű túrára, de persze az élményért, és a teljesítményért megéri.
Nagyon sokan a nyomodba sem érnek főleg a mai "matricahuszár", "gumit füstölős" motorosok.
Idén csináltam egy Szlovén kanyart, mindössze 600 km-t mentem 2 nap alatt (szép túra volt), de a végén úgy estem le a DRZ-ről...

(Műszaki hiba stb nem jött elő? Generátor tőcsavarok le vannak kezelve?)
Elküldtem a képeket
Szia! Székelyföldről indultam Hollandiáig 3 nap és onnan át Dániába meg 600km Ez meg a tavaly Nyáron volt azóta itt van velem a DR-Z.
En a gyári 15 41 áttételt használom. Naponta max 750 Km tettem meg vele max ,de elég húzós minden óra után 10 perc pihi vagy több:))
Köszi, majd kicseréljük az akksit reméljük csak az a baj.
Gratulálok, ez iszonyatosan nagy teljesítmény volt.
Jól látom, akkor Hollandiáig is elmentél DRZ-vel?
Milyen áttételt használsz?
Akku probléma lesz. Amikor az önindító tekerne leesik annyira az akku feszültség, hogy az indítórelé elejt. Feszültség újra felugrik, behúz, elejt...

Ha öreg akku, akkor szimplán csak ki kell cserélni. Ha nem kéne h baja legyen, akkor nincs töltés. Lehet biztosíték, lehet szabályzó, lehet generátortekercs megégése, de a legvalószínűbb a generátorcsavar ámokfutása...
persze. nemeth.laci73@gmail.com Előre is köszi!
E-mail címet tudsz adni ahová majd tudom küldeni?
Oké, rendben :)
par kep Daniabol:))
Estére teszek fel képet és akkor majd megegyezün az árban
Szia! nekem akkor jott ilyen hang ki mikor nem volt eleg feszultszeg Probald egy feltoltott akuval is .
Sziasztok,
Lenne egyik haveromnak egy olyan problémája, hogy önindítózáskor valami fura kerregő hang jön az ülés hátsó része alól jobb oldalon.
Következő történt, beszereltük az indexeket működött rendesen sokáig, de egyszer csak tönkrement az index relé(nem működés közben), minden más elektronika megfelelően működött rajta. (Lehet nincs köze az önindítóhoz a relének, de leírtam hátha) Utána el indította a motort szívatóval pörgött rendesen, de fogta magától visszahúzta a szívatót pötyögött alapjáraton pár másodpercig aztán leállt (blokk már elég meleg volt a használathoz). Kivitte kipróbálni normál úton elindult vele míg húzta a gázt nem volt semmi L.E hiány sem de amint elengedte leállt a motor és utána már a fent említett kerregő hang van önindító helyett.

Előre is köszi a segíytséget
Szabb47-nek az van benne!
18eFt
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy DR-Z-be mennyire passzol a KTM excr 450 felni?


Üdv,
Attila
Hát olyan 70 körül gondoltam, de bizonyos határokon belül alku képes!
Hali!
Mi lenne az ára mindenestől?
Üdv. Mindenkinek!
Lenne egy Dr650 komplett vázam, blokk nélkül, minden más megvan rajta! Egyben vagy alkatrészenként is elvihető! Érdeklődni itt, vagy pedig email-ben! husijano@freemail.hu
Szia! Én lassan másfél éve használom napi szinten munkába járásra, teljesen jó, meg vagyok vele elégedve. Mivel elvileg üzemórás ez is (mint a többi verseny enduro) ezért sűrűbb olajcserét igényel. A szerviz szerint 30 óránként kell cserélni versenykörülmények között, ez olyan 1-2000km utcai használatban. Én kb 1-1,5 havonta cserélek olajat (napi kb 50km-t megyek).

Az enyém most eladó:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e_re
ndszamos_akcios-5979583
akkor érdekelne, mennyiért tudnád odaadni?